گیلانی: جنبش روشنایی در کشور فتنه بر پا می کند
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۰۶    ۱۳۹۵/۲/۲۶ کد خبر: 115833 منبع: پرینت

حرکت اعتراضی جنبش روشنایی بر اساس تغییر مسیر پروژه توتاپ فردا 27 ثور در کشور بر پا خواهد شد.

سید حامد گیلانی در مورد اعتراض مردمی فردا می گوید: اگر جنبش روشنایی تظاهرات نماید، هر چند مسالمت آمیز هم باشد بدون شک در کشور " فتنه " برپا خواهد شد.

با این حال خبر هایی از ارگ به گوش می رسد گه سران قومی و سران حکومت وحدت ملی نشستی را با موضوع انتقال مسیر برق 500 کیلو وات در ارگ ریاست جمهوری بر گزار کرده است اما تا کنون فیصله روشنی در این زمینه مشخص نشده است.

کد (22)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   غنی ترسو است و یک اختا ر که برایش دهد تسلیم می شو د

>>>   آقای سید حامد گیلانی:
تظاهرات مسالمت آمیز خودش یک حرکت مدنی است که درپرتو مواد قانون اساسی کشور صورت گیرد هیچ فسادی نخواهد بود اما شماها واسلاف تان همیشه به نفع ارگنشینان(چه درگزشته وچه درحال) فتواها صادر نموده وداوری کرده اید که این داوری محافظه کارانه به نفع دولتمردان بوده وهست.
ازیکطرف اکت دموکراسی میکنید (شماودولتمردان ارگ نشین قبیله گرا).
ازسوی دیگر به محض پیبردید که مردم افشاگری میکنند .فتوای غلط صادر میکنید اگر شماها وامثال تان فتنه بر پا نکنید دیگران در زیر چتر قانون اساسی باحرکت مدنی عمل میکنند که هیچگاه فتنه یافساد گفته نمیشود.
بااحترام.عبید.

>>>   غنی هم جنبش تاریکی در بغل دارد اگر یکمرتبه جنبش تاریکی را بریرشان اشپلاق زد. همگیشانرا. اسیر میگیرند
بازحتی کسی نخواهد بود که برای ازادی شان جنبش کند اینرا هم خپک زیر بوریا میگویند چطور با حرفهایش مردم را فریب داد وبقدرت رسید. خم خم رفتن صیاد قتل جان هزاره هاست.

>>>   در راس دولت باید یک شخص دلاو ر با شد نه اینکه مانند غنی خا ن که از پشک هم می تر سد

>>>   جناب اقاي گيلاني ! تبعيض وحق كشي ,ظلم وبيعدالتي فتنه است يا دادخواهي وعدالت طلبي انهم كاملا دريك فضاي مسالمت اميز ؟
افسوس صد افسوس به شما وهمفكرانت.
نادر

>>>   راست گفتی هر کس که برایش اختار دهد با ز می تر سد

>>>   مسیر بامیان و وردک ناامن است همه ساله هزاره گیها سر مسله زمین باکوچیها جنگ وخونریزی دارند معلوم نیست که زمینها متعلق به هزاره هااست ویاکوچیها اول باید مسله زمینهاکه روی آن کار و زنده گی میکنند حل کنند که صاحب اصلی آن خودشان استند یا اد عای کوچیها واقعیت است بعد برایند پشت برق دیگر گپها.....باشی

>>>   آقای گیلانی تو خودرا برای چوکی ومقام آماده ساخته ای. حالا تو کی هستی که در باره همه چیز نظر میدهی یگانه کسی که افغانستانی نیست در اصل تو وفامیلت هستید

>>>   گيلانى جاسوس معلوم الحال پاكستان ميباشد.
حبيب جيلانى

>>>   فتنه راکسانی ایجاد می کند که حق کشی می کند.

>>>   اگر فتنه برپا شد مسولیت بدوش سازمان دهنده گان است ـ

>>>   پیام مارا هم به این جناب برسانید که ما مسیرخود راتعیین نمودیم سپیدار وارگ دیگر موانع را نمی خواهیم اگر هزار بار هم بمیریم چون درس از مکتب حسین آموختیم مرگ باعزت هزارباربهتراست از زندگی باذلت

>>>   حاكمان مستبد و نظام هاى هاى نامشروع راهى ديگرى براى بقاى شان ندارند ، جز اين كه به سياست رعب وترس رو آورند و صداى مردم را با خشونت خاموش كنند. اخطار حكومت غنى به اعتراض كننده گان عدالت خواهى شروع شكست يك نظام نامشروع و اوج هراس آن از صداى مردم است . مردم آماده اند تا اين حاكمان را به مبارزه بطلبند .

>>>   بر هيچ كس پوشيده نيست كه حامد گيلانى و پدرش كه بر اساس فاشيزم قومى به ناحق رييس شوراى صلح شده است جاسوس و عامل استخبارات پاكستان ميباشند.

>>>   در صورتیکه در زمان حکومت کرزی که معاونیت اول انرا مارشال فهیم مرحوم و کریم خلیلی معاونیت دوم ریاست جمهوری را بعهده داشتند فیصله مسیر لین برق پروژه توتاپ از راه سالنگ و پروان بکابل تصویب گردیده باشد ویکسلسله کار های مقدماتی ان حدود ۷۰٪ در این چند سال گذشته با مصارف زیاد مالی پیشرفته باشد واکنون کسیکه خود در این فیصله سهیم بود با وصف ان مردم را برضد چنین فیصله کم مصرف وکمتر فاصله زمان ان نسبت به مسیر ولایت بامیان در مقابل چنین فیصله و جلوگیری از پیشبرد کار ان مردم را به تظاهرات تحریک امیز تشویق وترغیب کرده چنین اشخاص مغرض اغوا گر وبهر برداری شخصی از چنین تظاهرات به محکمه کشانده شود ومجازات قانونی گردد چون مارشال فهیم وفات کرده اتهام بستن به ان کار درست نیست وطرف قبول هم بوده نمی تواند وگیرم اگر چنین کار بقوت زور مارشال فهیم مسیر سالنگ هم فیصله گردیده باشد چرا در انزمان کریم خلیلی در برابر ان اعتراض قانونی اش را نکرده بود ومردم را ازین کار اگاهی نداده بود تا در برابر چنین فیصله مقاومت از جانب مردم صورت میگرفت که اگر از قدرت خلیلی بالا بود پس امروز چه باعث بلند کردن این صدا تغیر پروژه بسمت بامیان را بلند کرده ومردم را به تظاهرات رسما دعوت کرده وبا این عمل شان کار وبار ادارات دولتی را در شهر کابل مختل کرده و باعث بسته شدن دوکان ها وکار بار مردم گردیده اند در پهلوی صد ها مشکلات دیگر مشکل دیگری را بوجود اورده است وملیون ها افغانی ضر را بدولت ومردم بیار اورده است جوابگوی این هم خیانت ها کیست جز کسانی که از احساسات پاک مردم سوی استفاده کرده وتظاهرات را براه انداخته اند کسی دیگری نیست .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است