غنی: فساد اداری شرم ملی کشور است
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۲۱    ۱۳۹۵/۲/۱۶ کد خبر: 115493 منبع: پرینت

فساد اداری شرم ملی در کشور افغانستان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان(afghanpaper)، نشست رییس جمهور با سفیر اتحادیه اروپا امروز پنجشنبه 16 ثور 95 در ارگ روی مساله فساد اداری کشور برگزار شد.

رییس جمهور فساد اداری را شرم ملی در کشور خواند و گفت: در نشست آینده ناتو درباره افغانستان، کابل با برنامه های قناعت بخش و خوبی علیه فساد خواهد داشت.

سفیر اتحادیه اروپا در همینباره اذعان کرد: اتحادیه اروپا نیز مشکل فساد در افغانستان را چالش برانگیز می داند زیرا یکی از علت های اصلی ناامنی در افغانستان فساد اداری می باشد.

سفیر اتحادیه اروپا از ادامه کمک های خود برای مبارزه با فساد در افغانستان سخن گفته و تاکید کرد که حکومت افغانستان باید بطور جدی با فساد مبارزه کند.

کد (22)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   غنى يك ادم خاين ووطنفروش وهم دست باطلان است وتمام بدبختى ازدست اين ادم خاين است مرده باد غنى وطنفروش٠
مسافرجبرى

>>>   ریس جمهور هم خا رجی ها و هم داخلی ها را بازی
می دهد همین می گو ید که فسا د اداری از سابق کرده
زیاد شده و کم نشده است

>>>   ببخشید آقای رئیس جمهور! در صورتیکه ما هنوز ملت نیستیم و حلقاتی نمیگزارند ملت شویم، پس هیچ جیزی ملی نداریم، شرم ملی را خو به هیچصورت داشته نمیتوانیم!
فساد اداری هیچگاهی شرم ملی نیست، شرم حکومت نامنهاد (وحدت ملی؟) است، زیرا ملت در این شرم با شما شریک نبوده، نیست و نخواهد بود، لطفاً جنایت های و بی ابرویی های خود و حکومت تانرا بخود اختصاص بدهید و در ملی ساختن آن حتی تلاش هم نکنید.
میهن زرغون

>>>   ....ملي، اول خودت و خانمت هم معاش تقاعد از امريكا ميگيريد، و هم از دولت فقير افغانستان معاش، مصارف دسترخوان، ....، اگر خودت مسلمان صادق ميبودي همه حسابات تان به ملت شفاف ميساختي، از پول شخصي تان يك دارالايتام تأسيس ميكرديد تا ديگران هم تشويق ميشدند، برادر دزدت زمين فروخته شده پدرت را در جلال آباد بالاي سفارت پاكستان بار دوم ميخواهند بفروشد، بايد فساد را از فاميلت پاك نمائي كه مردم به سخنان ات باور كنند.
باقي احمدزي

>>>   اگر قرار بر این می شد که هر وعده دروغی که اشرف غنی به مردم و جامعه بین المللی میداد، در سرش یک شاخ و در ....سبز میکرد،امروز افغانستان در صادرات شاخ و دمب در جهان مقام اول را کمایی میکرد.

>>>   ریاست جمهوری غنی شرم ملی کشور است. مگر تو رئیس کشور نیستی چون آب از سرچشمه گل آلود است که که فساد درکشور قال کنترول نیست. مردم هم خیال می کند این سخن غنی چقدر خوب است!

>>>   آقای رییس جمهور!
چرا نمیگویید که: " حکومت غیرقانونی "وحدت ملی"؟؟؟؟ شرم ملی است!!!!

>>>   اگر یک انگشت بطرف فسادیها میگیری چهارانگشت دیگرت بطرف کابینه ات است اول ازارگ شروع کنیدلاف وپوف وپطاقت در وقت کاندیدی ات خوزیاد بود اگر جلو فساد بگیری انتحاری، قتل، اختطاف، دزدی های مسلحانه، وغیره جنایات هم گرفته شود تازمانیکه مردم ازخودت پشتیبانی نکنند وخودت دست از جاسوسی نکشی و از وطنفروشی و تسلیمی به نوکران اجنبی دست نبرداری هرگز کامیاب نمیشوید .
محثدسعیدفاضلی ازاداره امور

>>>   دردرا زنائی تاریخ بشر درهرکتلئی درهرقرنی تاامروز درجهان متمدن کنونی جزای سختی بحرام خوران . تدبیق میشود وکشورهای شان بدون رشوه بدرجات بزرگ زندگی نائل شده اند ...
رئیس جمهورکیوبا یک وزیر که رفیقش هم بود در رشوه گرفتار واعدامش کرد وبالی قبرش هم گریست که رفیقش بود اکنون که غنی خودرا مسلمان میداند جزای قرانی که یگانه انه راه عدالت واصلاح اجتماع است که اغنی ازان شانه خالی میکند وقران مهجور درتناق نسیان گزاشته شده است که تنها درمراسم فاتحه ومحافل شخصی تلاوت میشود ئدرین صورت زماداران دوگانه بغضب قران وخدا گرفتارهستند ...
یک امریکای سیاح درکشوری رفت وپوست کیکه را درکنارسرک پرتاب کرد وگرفتارشد هرقدرامریکا طلاش کردتا از جزا یش کن شود نشد وجزایش این بودکه ظزبتی با قمچین درکمرش خوردکه داغش تازنده باشد برجاست
رزیم کابل نه بقران عمل میکند مه بقانوی خودساخته کاپی غرب فقط دیشب گفت ملا تبلیغ کند ملا هزارسال است که تبلیغ میکند که گوش کرد ؟؟؟؟؟ هیچ فقط برف بام خو.د را به بام دیگران انداختن ست وبچشم مردم خاک زدن است وشرین گل عبد الله دغم میک اپ وفیشن وزنکه بازی باداشتن دوزن درعیش است
جبارارغندوال از همین کابل

>>>   آغای اشرف غنی !درحال که خودت تا گلو غرق در فساد هستید باشرم ملی خواندن خواندن فساد حتمی با همان خنده های قهقه تان درخلوت بالای این ملت مظلوم می خندید ویا زمانیکه برادر تان خود میگوید که درزمان قبل ازانتخابات روزانه یکنیم لک دالر مصارف روزانه تانرا می پرداخته گاهی از خود پرسیدیت که این دالر ها از کجا می آید . شرم هم چیزی خوب است
یمین

>>>   اگر رئیس جمهور غنی مغزی درست میداشت در ابتدای حکومتش صددرصد دست به تغییرات و تحولات میزد هم اعتماد ش پیش مردم زیاد می شد و هم به نفع مردم تمام میشد اگر این کار ر ا می حالا بدون زخم زبان مردم راحت به کارش ادامه میداد. اما رئیس دولت خیلی سریع دلایلش را مطرح می کند . مثلا میگوید مانعی سر راهم بود یا دست وپا گیر وجود داشت .آقای غنی این صحبت‌ها دیگر خریدار ندارد . شما که به قول خود ت رئیس جمهور منتخب مردم بودید از چه مترسيديد .

>>>   غنی با سفیر اتحادیه اروپا سخنان محرمانه کشور را گفته است پس غنی جاسوس اروپاییان است نه رئیس جمهور مردم افغانستان.
در کجا رسم است که با خارجی های که نیروی داعش و طالب برای کشورهای اسلامی و افغانستان می سازند با آنها از مشکلات داخلی کشور سخن گفت بنابراین غنی دست نشانده و جاسوس غربی هاست.
غنی با این بیان خائن ملت افغانستان است. نه دلسوز چرا با هیئت وزیران و جلسات داخلی به حل چنین معضلی نمی پردازد که با سفیر اتحادیه اروپا این حرف ها را می زنند.
اروپا کی است، اروپا یعنی دشمن مسلمانان, باعث عقب ماندن مسلمانان, به جنگ داخلی کشاندن مسلمانان و...

>>>   درست است که فساد اداری شرم ملی است اما زبن اندیشی وتعین اشخاص نا گاره وبیکاره تجربه شده بحیث سرپرست این کرسی وان کرسی اساس که عومل اصلی فساد اداری است شرم اورتر است که باعث نا کامی دولت درتامین امنیت گردیده اگر هدف از ریشه کن کردن فساد اداری است پس باید از قوم وزبان اندیشی در تعین وتوظیف پست های اساس دولتی بخصوص ارگانهای امنیتی وعدلی وقضایی پرهیز شود شایستگی ولیاقت وکار کرد درست وصداقت اشخاص را در نظر گرفته در جا بجایی انها اقدام صورت گیرد نه اینکه اگر دوست ورفیق وقوم وزبانش دریک پست کلان انهم امنیتی صد در صد ناکامی اش ثابت گردید وخساراتزیاد بمردم نسبت نا کامی کار ان وارد گردید انرا بیک پست کلان دیگر که مطمین هم هستند که از کار ان بخوبی بدرشده نمیتواند با انهم انرا در پست دیگر تعین وتوظیف میکنند کهنسبت عدم کارایی ان شخص ضربه ان بمردم میرسد نه به سیاسیون رفیق باز قوم اندیش مثال های زیادی از ان وجود دارد بطور خلاصه ونمونه از تعین سرپرستی وزارت دفاع بیک انجینر ساختمان وتعین سر پرستی ریاست رجال بر جسته بیک مدیر تدارکات شفاخانه نام برد شروع فساد از بالا به پایین است .

>>>   مردم نگو خودرا بگو به جز فساد خیانت . جنایت. وطنفروشی .جاسوسی.بیکاری .نبودامنیت بوعده وفانکردن .وغیره هم شرم ملی است اگردولت اصلاحشود همگی اصلاح است.وگرنه همگیش درجمع شرم است.
محمدسعیدفاضلی ازاداره امور

>>>   من اگر در جایی رئیس جمهور میبودم اول از همه به قول های که به مردم داده بودم عقلا به نصف قول ها عمل می کردم و بعدش آقای رئیس جمهور یک عمری ازشما گذشته حالا ميترسديد که چه اتفاقی برایت بی افتد حالا نه 10 سالی دیگرازاین دنیا خدا حافظی می‌کنی آدمی تا ابد زنده نیست.بلاخره یک کاری پرثمر ويابدرد بخور انجام می دادید که مردمان فعلی و نسل های بعدی به نیکوهي یاد می کردند

>>>   غنی رئیس جمهور خوبی است اما متاسفانه دستش بسته است مملکت را با هزاران مشکل تحویل گرفته و همه هم از او انتظار معجزه دارند خوب اداره کردن یک کشور فقیر با جمیعت بیش از ۳۵ میلیون سخت و مشکل است که از لحاظ امنیتی هم با هزاران مشکل مواجه است طالبان , داعش , خشک مغز ها , پاکستان , امریکا , ناتو همه و همه مشکلات ایجاد کردند , کرزای هم که مملکت را نابود کرد و تمام کمکهای بین المللی را خودش به جیب زد و خزانه مملکت را خالی به غنی تحویل داد .
شیخ ابوسینا خان وردکی

>>>   شرم ملی کشور از داخل ارگ از اکرم اخپلواک شروع تا ختمش با بیشرمی ادامه دارد آیا میدانی برای ... پست های بلند دولتی تا چه مبلغ برای تیم کاری ات داده میشود بلی تا 2 لک دالر و بیشتر از آن خوب است اگر میشرمی اصلاح را از داخل شروع نمائی .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است