والی جوزجان: کشتن طالبان واجب است
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۳    ۱۳۹۵/۲/۱۳ کد خبر: 115336 منبع: پرینت

لطف الله عزیزی، والی جوزجان در همایش تقدیر از نیروهای امنیتی در این ولایت گفت، افرادی که مردم بیگناه را می‌کشند از دایره اسلام بیرون‌اند و کشتن آنان بر نظامیان کشور واجب است.

وی از باشندگان ولسوالی‌های، آقچه خواست تا دست از همکاری با هراس‌افکنان بردارند و برای تامین امنیت جوزجان با نظامیان همکاری نمایند.

جوزجان از جمله ولایت های نا امن کشور به شمار می رود و تا کنون بارها جنرال دوستم، معاون اول رییس جمهور برای نبرد با هراس‌افگنان به این ولایت رفته است.

در این همایش صدها تن از باشندگان ولسوالی‌های آقچه، مردیان، خانقاه قرقین و منگجک ولایت جوزجان مشمول مقام‌های بلند پایه‌ی حکومت مرکزی نیز در این گردهمایی اشتراک کرده بودند.

آنان از نیروهای امنیتی که در چند روز گذشته ساحاتی از این ولسوالی‌ها را از وجود مخالفان مسلح پاکسازی کرده‌اند، تقدیر کردند.

والی جوزجان همچنان گفت که هراس‌افکنان قاتلان مردم هستند و باشند‌‎گان جوزجان باید علیه آنان ها اقدام نمایند این در حالی است که یک هیات مرکزی از سوی حکومت که به این ولایت رفته است اقدامات جدی را روی مناطق پاکسازی شده عملی کرده است.

کد (22)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   ولى صاحب من هم صد فيصد هم نظر شما هستم من از يك پدر ومادر باطل پرسيدم كه چرا اولاد درست تربيت نكردى گفت ايكاش كشته شود ما ارام ميشويم عين پدر ومادرش شان هم ناراضى هستند ، مرض بد دواى بد ٠
مسافرجبرى

>>>   واجب یک ذره مقام اش کمتر از فرض و سنت نیست؟
مردم اول به فرض زیاد اهمیت میدهند بعداً به سنت و بعداً به واجب و در آخر به مستهب.

>>>   درست فرمودید والی صاحب فقط یک فرمان قابل قبول ملت را بدهید بنیروهای امنیتی لطف کنید که بنام طالب کسیرا ازمیدان نبرد زنده نیاوریدبخاطریکه دوباره رها میشوند.
وطندوست

>>>   مردم آقچه مدتهاباطالبان همکاری کرده حالاضربه لازم راازطالبان وردندکسانیکه ازمصیبت طالبان کریخته به اندخوی پناه برده اندبقدرکافی ازطالب ناراض اند.
هوشیارازخطای دیکران بیآموزدساده ازخطای خودمیآموزد.
کسانیکه طالب پرست بودندخط بینی کشیدند.
وطندار

>>>   کاملاً درست فرمودید.کسانیکه در کُره ارض وجامعه فساد،قتل وقتال وصلح وآرامی راقبول ندارند مفسد وواجب القتل اند.

>>>   هزار افرین بر والی جوزجان
طالبان دشمنی خدا است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است