داد رییس مجلس هم از بیکاری وکلا درآمد
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۱    ۱۳۹۵/۲/۱۱ کد خبر: 115247 منبع: پرینت

من امروز از وکلا انتقاد می کنم تا صدای انتقاد من به گوش مردم هم برسد و بدانند که وکلای آنها هیچ کاری در مجلس انجام نمی دهند و به شخصیت حقوقی خود هم احترام نگداشته و از کمترین کار که حضور در تالار است، نیز دریغ می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، عبدالرووف ابراهیمی رییس پارلمان امروز یازدهم ثور 1395 با انتقاد شدید از غیاب بیش از حد نمایندگان در تالار پارلمان گفت: مردم افغانستان باید بدانند که وکلای آنها حتی مسوولیت و تعهد خود را صادقانه عمل نکردند و این وضعیت اسفبار است که وکلایی که چوکی مردم در پارلمان هستند هیچگاه در جلسات حضور ندارند و ذره ای دل برای حل مشکلات مردم نمی سوزانند.

وی افزود: مردم افغانستان به این وکلا در حالی برای حل مشکلات چشم دوختند که این نمایندگان با بی توجهی به تالار نمی آیند و چطور مردم به این نمایندگان دلخوش کنند که مشکلاتشان حل شود و صدای آنان توسط وکلایشان به گوش بالادستی ها برسد.

ابراهیمی تصریح کرد: من امروز از وکلا انتقاد می کنم تا صدای انتقاد من به گوش مردم هم برسد و بدانند که وکلای آنها هیچ کاری در مجلس انجام نمی دهند و به شخصیت حقوقی خود هم احترام نگداشته و از کمترین کار که حضور در تالار است، نیز دریغ می کنند.

لازم به ذکر است که امروز جلسه علنی پارلمان در حالی برگزار شد که تعداد زیادی از وکلا در تالار حاضر نشدند و تعداد به آن حد نرسید که آجندای امروز مورد بررسی قرار بگیرد.

کد(20)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   یکتعداد از وکلای که حاضر به وظیفه شان نمیگردند ومعاش حرام شان هم نسبت غیابت قطع نمیگردد روزانه در پیدا وپناه خود هستند قاچاق بران کلان همین ها هستند دست داشتن با ترورستان همین هادارند خیانتکاران ومفسدین و معامله گران همین ها اند پس از ختم دوره کاری شان از دادن رای مردم همین خاینین وغاصبین نمایندگی از مردم را قانونا ندارند زیرا چه در زمان وکالت قنونی شان وچه در زمان پس از ختم وظیفه قانونی شان هیچ نوع کاری مفید وکم رسان را بمردم انجام نداده اند جز خدمت بخود شان وچور وچپاول از دارایی های عامه وقاچاق وخیانت با استفاده از مصونیت پارالمانی شان دیگر کاری را انجام نداده اند .

>>>   ...بر این وکیلان که به استثنای تعدادی کمی در اصل کمیشن کاران و دزدان ، بی خردان تاریخ و قاتلین مردم اند. حیف نام مردم افغانستان که وکیلان نام پارلمان را خانه ملت گذاشته اند . این نام باید تغیر نماید و باید به اسم اتحادیه غولان، بی خردان کمیشن کاران، دزدان، سارقین، زور گویان و اوباشان گذاشته شود. اگر هموطنانم با من موافق اند بیایید یک کمپاین را در تغیر نام خانه ملت براه بیندازیم.
اجمل از کابل

>>>   بدنبـــــــال کمیشن کـــاری هستنــــــد هیچ کس روی اینها حساب نمیکند

>>>   بیچاره ها خجالت میکشند که دور کاری شان به پایان رسیده است چگونه بصورت غیر قانونی در پارلمان حاضر شوند و در جلسه ها اشتراک کنند.
زیرا موکلین شان خواهند گفت که ما شما را برای یک دوره انتخاب کرده بودیم،نه برای همیشه تا قاف قیامت.

>>>   آقای رئیس این تنبل خانه را تعطیل کنید. به چه دل خوش داشته اید؟ این انتقاد شما باد هوا است.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است