افغانستان از مشارکت روسیه در صلح استقبال می کند
 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۲۲    ۱۳۹۵/۲/۹ کد خبر: 115213 منبع: پرینت

وزارت خارجه امریکا اعلام کرده است که ازمشارکت روسیه در روند گفتگوهای صلح افغانستان به ویژه گروه های هماهنگی چهارجانبه استقبال می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، شاه حسین مرتضوی، روزنامه نگار گفت: افغانستان با روسیه در دو بخش مشخص همکاری بسیار خوبی دارد. هم در بخش مبارزه بامواد مخدر و هم در بخش مبارزه با تروریزم و هر کشوری که در راستای مبارزه با تروریزم و آوردن یک صلح پایدار در افغانستان کمک کند بدون شک افغانستان از آن استقبال می کند.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   حشمت احمقان اول بايد اين را در نظر مي داشتيد
خالد

>>>   اگـــــــر براستی روسیه برضـد مواد مخـدر فعالیت کند این کار به منافع تعدادی از اعضای بلندرتبه حکومت برمی خورد

>>>   روسیه آماده است که برای تامین صلح در افغانستان نیرو های امنیتی بفرستد.آما به شرطی که مجاهدین افغانستان توبه کنند و بگویند که دیگر ما در زندگی برضد شوروی جهاد نمیکنیم.
در سفارت شوروی قرار داد امنیتی امضأ شود و همانطوری که در هنگام امضأ قرار داد امنیتی با امریکا رهبران دولتی و رهبران مجاهدین حاضر بودند ، در سفارت روسیه نیز همه رهبران دولتی و رهبران مجاهدین حاضر شوند.
در غیر آنصورت رهبران مجاهدین با همین قرار داد امنیتی با امریکا و بودن قوای امریکایی در افغانستان قناعت کنند.
راستی یک گپ دیگه یادتان نرود که امریکا بخاطر سیر کردن شکم افغانها،یک چند دالر خودش و یک چند دالر دیگر نیز از هم پیمان هایش ایطرف او طرف جمع میکند،تا شکم شما نیم و نیم کله سیر شود.اما روسیه بیچاره خودش به تعزیرات اقتصادی مواجه است و خودس پروبلم اقتصادی دارد و به شما مثل سابق کمک کرده نمیتواند و ارمان داشتن کوپون مواد ارتزاقی را نیز فراموش کنید.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است