در نتیجه مذاکرات صلح، مردم قتل عام می شوند
 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۰۵    ۱۳۹۵/۲/۳ کد خبر: 114907 منبع: پرینت

در اثر حمله ی انتحاری نزدیک ارگ ریاست جمهوری، توسط طالبان، 400 تن از مردم کشته شدند.

محمد علی احمدی، معاون پیشین والی غزنی، در برنامه گفت: سه شنبه خونین کابل حاصل یک عملیات طرح ریزی شده بر اساس استراتژی کلان طالبان است که حداقل بیش از دو ماه بر روی آن کار صورت گرفته است.

وی افزود: این کار هم در زمانی صورت گرفته که دولت افغانستان در خواب خرگوشی به سر می برد و مشغول مذاکرات صلح بود و نیروهای امنیتی اغفال شده بودند.

احمدی، مذاکرات صلح را فریبی بیش، برای مردم افغانستان نمی داند و می گوید: مذاکرات صلح یک مذاکرات ناکام، بی نتیجه و مایوس کننده و در عین حال اغفال کننده بود. این بار اول نیست که در نتیجه مذاکرات صلح، مردم افغانستان قتل عام می شوند. مذاکرات صلح تبدیل به یک اهرم فریب برای مردم و حتی برای نیروهای امنیتی افغانستان شده است.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   مردم قربانی جهالت دو انسان نادان اشرف غنی وعبدالله میشوند همه روزه صدها انسان کشته میشود در افغانستان باز در همه جا میگه که افغانستان امن است افغانستان فقط برای دولتمردانی مافیایی امن است که توسط بدیگاردهای داخلی وخارجی محافظت میشوند امریکا وناتو در کشور افغانستان ماندن که فقط وفقط امنیت جان وخانواده چندتا دزد را تامین کنند تا دزدان راحت بخوابند راحت باموترهای ضدگلوله گشت گذارکنند اولاد غریب بخاطر حکومت بیکاره
وفاسد اینها در صفوف اردوی ملی در داخل شهر در داخل دوکان در صف نانوایی در روی سرک مظلومانه قربانی میشوند واین خبیس ها فقط با تاسف و متاسفم چیزی دیگر برای گفتن ندارن از قرار معلوم این آخرین واولین حادثه نیست وحکومت همه ای حوادث نا گوار و دلخراش را فقط با تاسف جواب گفته وبس...معلم

>>>   اگر قدرت دارید فاشیستهای ارگ و دور برشان را سرنگون کنید که داد از پشتونستان بزرگ و هوای فاشیژم بزرگ را، محراق کار خود قرار داده اند در غیر آن در انتظار شدیدتر از این فاجعه و عمل فاشیژم باشید . همچنان هنوز یکتعداد انگشت شمار رها شده گان زندانها عمل انتحاری آنجام داده اند متباقی در آماده باش در انتظار می باشند . اگر قدرت دارید حامدکرزی و شفتر غنی و فاشیستهای دیگر ارگ را بجزای اعمال شان برسانید.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است