پدرام: بهترین خدمت به مردم استعفای مسوولان است
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۲    ۱۳۹۵/۲/۱ کد خبر: 114841 منبع: پرینت

داکتر لطیف پدرام وکیل مردم در پارلمان صبح امروز یکم ثور 1395 در جلسه علنی پارلمان ضمن محکوم کردن انفجار خونبار روز گذشته کابل اظهار کرد: بهترین خدمتی که مسوولان این به اصطلاح دولت می توانند برای مردم انجام دهند این هست که هر چه زودتر استعفا دهند و از پست های خود کنار بروند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، وی افزود: بیش از 5 سال بوده که در این جلسه ها در مورد صلح افغانستان حرف می زنیم و مردم فکر می کنند حادثه مهمی در جهت تامین امنیت در راه است اما باز هم شاهد انتحاری، انفجارها و ناامنی های مکرر هستیم، بعد از این انفجارها، ابراز همدردی و محکوم کردن آن به چه دردی می خورد؟

وکیل مردم در پارلمان تصریح کرد: بی لیاقتی این حکومت بر همگان ثابت شده است و وضعیت ناامن امروز کشور حاصل پیمان ننگین امنیتی با آمریکا به نام کابل واشینگتن است، پیشنهاد من به مردم و پارلمان این بوده که از راه های قانونی برای پایان دادن این دولت تصمیم گرفته و تا زمان تشکیل دولت مرکزی، یک دولت موقت ایجاد شود.

پدرام تاکید کرد: مسوولیت پارلمان و مردم این بوده که در برابر این آدم های دلقک که توان تصمیم گیری برای کشور ندارد و نوکر خارجی ها هستند، برخورد جدی کند چرا که مردم دیگر ساکت نمی نشینند، قرار نیست جوی های خون در کابل و دیگر ولایت ها راه بیفتد و دولتی ها با کروات های خارجی به صحنه انفجار بروند و تسلیت بگویند.

(20)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   هیــــــــــچ آدم مسئول چنین حـرف وپیشنهادی ندارد ، ایا بعد از استعفا کرزی قدرت را بگیرد یا استاد سیاف؟؟ ملا اختر را بدهد یا ملا رسول را؟؟ گلبدین رابدهد یا عطا چور را؟؟ انتخابات شود یا به فرمان جان کری ؟ پولش ؟ را تو میدهی یا پاکستان ؟ حکومت به رهبری آنها همه مشکلات را حل میکند؟؟
گیلگمش

>>>   از یک طرف پاکستان و اشـرار مصیبت خلق میکند از دیگر سو افراد داخلی خود ما هم کم از طالبان خرابکاری نمیکنند در همین حالت ودر نیمه راه حکومت استعفا کند؟؟ مشروعیت حکومت بعدی را کی تضمین میکند چگونه حکومت ساخته شود؟؟

>>>   این ع و غ با لای لاش سرخ اورده به هج وجه استعفا نمی کنند
انه فامیل های شا ن در کشور های خا رج هستند

>>>   ملت افغانستان منتظر کی وچیست باید دست به کارشود

>>>   گفتار پدرام صاحب را جدی گرفته راهی دیگر به جز انحلال این حکومت شرمنده خدا وخلق نیست یک حکومت موقت و با محاکمه اهل قدرت و کار فرمایان در تاریخ این نوع فجایع دیده نشده هزاران ... به اهل قدرت و حکومت بی ننگ و بیغیرت

>>>   آقای پدرام مزه دالر های که به شورای صلح سرا زیر شد و از آن ستانکزی، فرهادالله فرهاد، داکتر مونثه، قهرمانه کاکر برادران وحید عمر و داودزی، خر پول شدند، را تو دیدی و نه من این همه را چطور رها کرده استعفا کنند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است