سعیدی: آمریکا جنگ را به نفع خود می داند
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۵۳    ۱۳۹۵/۲/۱ کد خبر: 114833 منبع: پرینت

گفتگوهای صلح در افغانستان به بن بست رسیده است، نشست های چهارجانبه بلاتکلیف باقی مانده و جنگ دوام دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)،احمد سعیدی آگاه امور سیاسی گفت: کشورهایی که در نشست های چهارجانبه اشتراک داشتند، فقط به منافع خود فکر می کنند نه به مردم افغانستان و امنیت و ثبات در آن.

وی افزود: آمریکا به خاطر دوام حضور خود در افغانستان، جنگ را به نفع خود می داند، می داند اگر جنگی در افغانستان نباشد، حضورش در افغانستان بی بهانه است.

سعیدی گفت: آمریکا با افغانستان به مدت ده سال قرارداد امنیتی امضا کرد، یعنی می دانست که جنگ در افغانستان ده سال دیگر قرار است دوام کند. همه چیز برنامه ریزی شده بوده است. اهداف آنها کاملاً دراز مدت بوده و هست.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اګر در افغا نستا ن جنګ نه با شد مردم ما یک لحظه کفار خا رجی را در وطن نمی ما ند و امریکا به همین بها نه در افغا نستا ن با قی است

>>>   اثای سعیدی این نا اگاه سیاسی بکدام طرف روان است میخواهد افکار عامه را به مغالطه اندازد این رفو گر بیچاره که یک روزهم به مدرسه ومکتب نرفته میداند که طالب وداعش وجکمتیار و... همه را خود خارجی ساخته وپرداخته اند اینها لشکر ایثار خارجی ها اند نمیخواهند که به انها قومانده دهند تا دیگر کشتار را بس نمایند در اصل انها برای کشتن ملت های مسلمان عیار گردیده اند ازین ها که اله ای دست انهاست شکایت بجای نمی رسد اگر مرد هستی و میتوانی به انها تفهیم نما که از برای خدا وبه روحانیت عیسای مسیح {ع} وبه قدسیت حضرت مریم و... یک چند سال مارا ارام بگذارید تا زخم های را که دربدن ضعیف ما وارد اورده اید مرحم گذاریم اگر میشود یک دوشب ارام استراحت کنیم وچند صباحی به شهدا ومرده های خود عزاداری کنیم باز همین تن ما وتبر شما بی رحمی وقساوت هم حدی دارد شما به درجه ای نهای رسانیدید اگر راست می پرسید دیگر بست ما از کشته تکمیل گردیده وتن لاغر وناتوان ما توان زخمی بیشتر را ندارد اگر راست میگوید حقوق بشر را رعایت مینماید ما اگر انسانهای کامل نیستیم نیم از انسان مارا بحساب اورید وهمه ای مارا بحساب چند مزدور وغلام شمار نکنید دیگر انتقام مکناتن وداکتر برایدن را از ما نگیرید اگر ما دران وقت میبودیم نه مکناتن را میکشتیم ونه داکتر برایدن را زخمی میساختیم امید با ما از در مصالحه پیش بیاید وباهم زندگی مسالمت امیز داشته باشیم
رفو گر


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است