حضور جاهد و محمدخان از محل انفجار صبح کابل(عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۴۵    ۱۳۹۵/۱/۳۱ کد خبر: 114810 منبع: پرینت

تاج محمد جاهد وزیر داخله کشور و مهندس محمدخان معاون اول رییس اجرایی ساعتی قبل در محل انفجار امروز صبح کابل که طبق تازه ترین آمار 286 تن زخمی و 47 تن کشته بر جای گذاشته است، حضور یافته و با بازماندگان و آسیب دیدگان این حادثه ابراز همدردی کردند.

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201604/201604191250102986.jpg

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201604/201604191250104574.jpg

کد(10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   روز خوش مردم افغانستان دندان دردی است این امنیتی است که دولت وحدت ملی و ریس اجرایه برای مردم کشور افغانستان فراهم کرده هیچ وقت دو شمشیر در یک پوش جور نمیاید این حادثات همگیش از ناهماهنگی هر دو قوت یعنی ریس جمهور وریس اجرایه بوجود آمده در افغانستان هر کسی که در دور بر خود یک چند نفر دارد خود را ریس جمهور حساب میکند...
معلم

>>>   اگر همين گونه ادامه پيدا كند ، فاشيزم در فرجام برنده است . اما اين بار تنها زمين ها را نخواهند سوخت ، اين بار زنده جان ها را هم آتش خواهند زد. فاشيزم در طول تاريخ اين سرشتش بوده است در هر كجاى دنيا فقط انسان كشته است و نابود كرده است . اين بار زنان و دختران مان را كنيز خواهند كرد و سر بازار خواهند فروخت و مردان و پسران مان را نزد چشمان مان حلال خواهند كرد. اگر به پا نخيزيم و توطيه ها را در نطفه خاموش نكنيم ، فاجعه حتمى است و در انتظار ماست . بياييد صف مان را از مار هاى آستين كه براى منفعت شخصى ، مقام و زر اندوزى ما را در زنجير كشيده اند و غلام ساخته اند ، پاك كنيم و قصر هاى پليد توطيه گر را در هم بكوبيم ، ورنه شهر ها ، جاده ها روزى درياى خون خواهند بود. تاريخ غفلت ما را نخواهد بخشيد .

>>>   نخست بسيار از درد دل!
اگر احساسات هم فكرش كني قبول دارم.
به پدر كرزي و غنيزي و ديگر طالب پروران و هوادارن شان مليون بار .... در طول ١٥ سال چه نيرنگ هاي نبود كه بالاي اين ملت بيچاره نكردند كه از فبيله سالارن و اوغان ذلتي ها شكايت كردند همين دو بيت كافي است!
اسرار عجز پيش ستم پيشگان ابله ي ست
اشك كباب با عث طغيان اتش است
ما بايد گريبان معامله گران كثيف خود را بگيريم كه اينها بودند كه بسيار با عجله از خورد تا بزرگ اش تمام دار و ندار يك ملت سر بلند را كه با قرباني هاي بيشمار اين ازادي را به دست اورده بودند و بزگ ترين فرزند صادق خود را همانا مسعود بزرگ و ديگران با وفايس را در راه قرباني دادند به پاي كرزي و كرزيان ريختند و حالا ملت بيچاره نتيجه ان معامله هاي ننگين را به قيمت خون فرزندان شان در هر گوشه و كنار اين خطه به خون خفته ميپردازد.
بنابرين تا ملت در قدم نخست معامله گران را اگر ار پيشروي خود نبردا ند اين لمشك و پشمك ما را در عمق فاجعه گور خواهد كرد.
مرگ به معامله گرانيكه اين بي هويت هاي غربي و نوكران استعمار را بالاي ملت مان حاكم سختند.
و هزاران نفرت و نفرين به طالبان كثيف و مزدور و هوادارن شمله دار و نكتاي دار شان!!!

>>>   خدمت رهبران سياسي درجه يك، اعضاي كابينه و اعضاي پارلمان !
تا زمانيكه اولاد هاي رهبران سياسي درجه يك به شمول اولاد هاي اعضاي كابينه و فاميل هاي وكلاي پارلمان و فاميل هاي مسولان بلند پايه نهادهاي امنيتي و دفاعي در كابل حضور نداشته باشند ، كشتار سربازان، افسران و قتل عام مردم ما در اين كشور ادامه مي يابد !
چون اولاد ها و فاميل هاي رهبران سياسي و وزرا و اعضاي پارلمان و رهبري نهاد هاي امنيتي و دفاعي مقيم لندن، واشنگتن، انقره، دبي، دهلي، اسلام آباد، پشاور، تهران، مشهد و ... هستند !
به هيچ صورت دل شان به حال زار مردم مظلوم نمي سوزد، تمام همدردي ها ، غم شريكي هاي شان دروغ، از روي تظاهر و عوام فريبانه است !
اگر به خود و عمل شان در دولت باور دارند اولاد هاي شان را به كابل بياورند ، عدم حضور فاميل و اولاد هاي شان در كابل، نشانده بي باوري شان به آينده افغانستان تحت زعامت و مديريت خودشان است !
توجه :
افغانستان تنها كشوري است كه خانواده رييس جمهور، خانواده رييس اجرائيه، خانواده وزير دفاع، خانواده رييس امنيت اش و خانواده هاي ساير وزرا و مسولان امنيتي اش در خارج زندگي مي كنند، خودشان در كابل رهبري و زعامت مي دهند مردم را !
سالم وحدت

>>>   هموطنان عزیز : شما حتماً با این ... فروشان، جنایتکاران، فریبکاران، ( تصویر ) آشنایی دارید. باور کنید اینها تمام ملت را خرید و فروش میکنند. ما سی میلیون هستیم اینها نهایت زیاد باشند صد نفر . اینها هر امکانات دارند ما دست خالی هستیم اگر یک اقدام سرتاسری کنیم شاید چمچه های اینها یک میلیون ما را قتل کنند و ما میتوانیم تمام این کثافت ها را قتل کنیم بلاخره وطن، عزت، ناموس و آزادی خود را واپس میگیریم تمام چیز ها دوباره بدست ملت میآید. مطمئن هستم نه طالبی دیگر وجود خواهد داشت و نه کدام انتحاری.
در صورتیکه با قلب پاک و یک اتحاد عمومی اقدام کنیم.
ورنه حالت امروزی چندین ده ها سال طول میکشد و بمرور زمان آهسته آهسته کشته شده میرویم.
افضل ملکیار 19.4.2016 آلمان

>>>   شرم است به شما قاتلین ملت ومردم مظلوم

>>>   ...ن افغان ملتی مطمئن باشید برای این جنایت تان پرداخت میکنید. خاموش بودن ما دیگر گناه است.

>>>   يك صحنه سازي است . براي فريب مردم .
سهيم ساختن طالب ،
دور ساختن اسم حكمتيار صاحب از لست سياه سازمان ملل .
- طالب را با قدرت معرفي كردن .
در مركز كشور انفجار عظيم چطور بدون كمك مقامات عالي ميتواند صورت بگيرد .
بسيار دقيق توانستيد ريشه يابي كنيد

>>>   انالله وانا الیه راجعون تسلیت برای خانواده های داغدار وبرای نمرودان وقاتلین آرزوی سقر راداریم که انشاالله بانی وعامل اینجنایات و همکاران داخلی شان در نزد خدا وملت مظلوم شرمسار گردند

>>>   کـــــاش مـاهــم بجـــــای یک ارگان ناکـــــام پنجشیری وردک بنام امنیت ملی یک سازمـــان استخبارات قـــوی ومــلی میداشتیـــم تا در داخـل پاکستــــــان عیـــن کار را میکــــردنـــــــــــد، اما تا همین کگمپنی خصوصی باشد بجـز اینکه برای مردم دسیــــسه بسازد دیگر هیچ هــنــــــــــــــری ندارنـــد فقط بدنبال انتقام گیزی سرقت اختطاف وجمع کردن پــول حـرام هـسـتند
@

>>>   ... بر شما رهبران بی کفایت

>>>   این همدری ها جای را نمی گیرد وای به حال مردم بیچاره

>>>   این هردوجنابان فقط وفقط حرکت نمایشی انجام داده است.
ع

>>>   حیف این کشور که همه خائنین در رأس قدرت قرار گرفته اند.
HA.AF

>>>   وزیرصاحب نو ازخواب بیدار شده ودرمحل حادثه تشریف آورد مثل اینکه به محفل عروسی آمده باشد بی خبر از اوضاع جای تآ ساسف است دیگران جریان وقوع حادثه را تشریح میدهند

>>>   آیا این کمپودر تاج محمد تحصیلات درست نظامی دارد که وزیر داخله می شود ؟ نتیچه امروز دشمن حوزه ده امنتی کابل در حالیکه صدا ها تاجیک تحصیل کرده با تجربه نظامی در وطن وجود دارد .
آیا ادیب بچه مارشال فیهم استعداد کار اوپراتفی دارد که معاون اول ریاست امنیت دولتی می شود ؟ نتیجه امروز دشمن حوزه ده امنتی کابل در حالیکه صدا تاجیک کارمند اپراتیفی مسلکی دیگر وجود دارد .
آیا صلاخ الدین ربانی استعداد پیشبردن وزرات خارجه دارد درحالیکه صدها تاجیک تحصیل یافته حقوق در وطن داریم روز گار بد ما تاجیک ها که درست عبدالله عبدالله افتیده نیجه اش همین حوزه ده امنیتی است

>>>   جاهد به قوماندان امنیه!
انشآ الله بخیر تیر شد؟
بلی صاحب! بخیر تیر شد.
احمد خان به سرباز!
ای انتحاری از کجا آمده بود؟
سرباز در جواب میگوید:
او نو کوه ها ره می بینید؟ در پشت او کوه ها لوگر است. از لوگر که تیر میشد، پکتیا می آید. از پکتیا که تیر میشوید پاکستان می آید. فکر میکنم که از همان پاکستان آمده باشند، صاحب.

>>>   هر کسی خر ببینه سوار میشه هگر همصدا باشیم اینجوری نمیشه


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است