الیاس نوجوانی که در کابل حلق آویزش کردند (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۴۲    ۱۳۹۵/۱/۳۰ کد خبر: 114754 منبع: پرینت

الیاس پسر 14 ساله ای که چند روز قبل توسط افراد ناشناس حلق آویز شد.

الیاس، تنها نان آور خانواده اش بود. چند روز قبل در یک سنوکر کلوپ ناحیه سوم شهر کابل توسط افراد ناشناس مورد تجاوز جنسی قرار گرفت و سپس حلق آویز شد.

در همین حال پولیس 2 نفر را بازداشت کرده است که یکی از این افراد صاحب کلوپ می باشد.

این درحالی است که هفته گذشته یک دختر هموطن در کشور ایران نیز مورد تجاوز جنسی قرار گرفت و پس از سلاخی و تیزباب پاشی، وی را به قتل رساندند.

 

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201604/201604180817454613.jpg

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201604/201604180817453270.jpg

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201604/201604180817451825.jpg

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201604/201604180817453820.jpg

کد (7)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اولتر از همه عرض تسلیت برای خانواده مرحوم و بعد از آن
از ارگان های امنیتی صمیمانه خواهشمندم تا هرچه زودتر کسانیکه این ظلم را در حق موصوف انجام داده اند به اشد مجازات برسانند و باید که در محضر عام به مجازات برسند.

>>>   خداوند متعال لعنت کند براین کثیفترین بیشعور ترین کسانی که چنین جنایت کرده است

>>>   خدا باعث و بانی این جنایات را لعنت کند. چه کسانی که ناامنی ایجاد میکنند و چه کسانی که این جنایات را انجام می دهند.

>>>   لعنت خدا بر قاتلین خونخوار ، تجاوز گران کودکان و سر دمداران خایین که فقط وفقط برای حفظ مقام خویش وبرای خوشگذرانی وپر کردن جیبهای خود وفامیل های شان هستند خدایا چه حال است گناهان مارا بیامرز ومارا از شر این شیاطین نجات بده درین ملک اقوام لوط وعاد وثمود وایکه جا گرفته تو مظلومان را نجات بده وخاینین را به جزای اعمال شان برسان

>>>   وای از دست حگومت بی گفایت که دستی مرتد هارا دراز
بسوی مظلوم بی دفاع خاگ برسریتان

>>>   این گونه جنایات درافغانستان تازه گی ندارد
ولی چیزی که مهتر از آن است بی بازخواستی است که هیچ کس پرسان نمی کند که کی به خاطر چی چه وقت به کجا توسط کی چه کارشده از هرکس به هرکس که رفت دیگه قانون جنگل است
غوری

>>>   انسان بودن هم ارزوست .
حبیب الله یوسفزی

>>>   مرگ باد بر چنین دولت و مسئولین امنیتی که در پایتخت کشور(کابل) چنین جنایاتی انجام می گیرد ولی کسی نیست که پاسخ گو باشد...
اگر نمی توانید چرا استفا نمی دهید؟
شما به اندازه وزیر حمل و نقل کشور بلژیک وجدان ندارین که بعد از حادثه حمله ترورستی در میدان هوای آن کشور از سمتش استفاء داد.
شما هم اگر کاری نمی توانید، حد اقل این قدر مردانگی داشته باشید که به ضعف خود اعتراف کنید و از پست وزارت کنار روید...
این چه وضعی است که در کشور ما حاکم است، مردم نه امنیت مالی دارند و نه امنیت جانی...
خدایا! هر چه زودتر این خائنان نابود نماید.
ضیایی

>>>   خدا یا خودت جزابدی

>>>   چقدر دیگه این مردم باید داغ ببینن خدایا بسه بسه

>>>   درمورد موضوع ستایش حتی معـــــــــاون رئیس جمهور ایـــــران اظهار تاسف کرد یک مقـــام بلند پایه نظامی ایـــرانی هم ، حالا ببینیم مقامات ما درباره این جنایت چـــی عمل میکنند ، جنایت کار ومــــظـــلــــوم هـــــــــــــردو افـــغـــان درساحه نفــــوذ حکومـــت
ر

>>>   این نتیجه حکومت ... است. حکومت ... استعفا دهد و زمام امور را وطنپرستان بدست گیرند و حکومت فساد و بچه بازان و حامیان شان ختم شود. مجازات و مکافات تعین شود.
چنین نمیشود که خاموش نشست و ترسید و هر روز قربانی !
ملت حرکت کو و از شر اشرار بیفرهنگ و اسلامفروش خود را خلاص نما. در غیر ان تکه تکه و رسوا میشوی !
بنام کسی را که یکروز هم در پاکستان فساد تیر کرده باشد را تحقیق و از فلتر خاد تیر شود.
تا به کی بچه ها و دختران مورد تجاوز قرار گیرد ؟
اخوانیها همه مفسد و بچه باز اند . من خود شاهد بچه بازی های انان بوده ام . بنام عل عل را نمانین !

>>>   اگر این کشور اسلامی است باید مطابق شریعت و به محضر عام حلقه آویز شود تا عبرت به آنانیکه به چنین عمل می اندیشند باشد.
احسان الله ایماق

>>>   آ خ ! انسانیت کجا شد ازین وطن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

>>>   مرگ براین حکومت ودولت که درسایه این حکومت درحق فرزندان خودرسال مردم وحشتناکترین جنایت هاانجام می شود باز هم حکو مت به فکر خوردن وبردن ودزدیدن خود است. افغانستان کجاو قانون کجا که بعضی ازعزیزان درحق جانیان ازحکومت درخواست اجرای قانون کردند درافغانستان نه قانون است ونه حکومت.

>>>   مـعـلـوم نیست پرسونل ریاست های 90 گانه کمپنی خصوصی پنجشیر وردک چـــی مــصروفیتی دارند ودرکـــجــــــا هستند؟؟ آیا اخـتراعـــات را ثبت میکنند یا کــــدام پـرو ژه اتمـی زیر دست دارند ومصروف آن هستند !!! ده ها نوع جرم دزدی اخــتــطـاف صـراف ها ، تجـار مـلـی ،قتل ، سرقت های مسلحانه ،اختــلاس صورت میگیرد اما امنیت ناملی ما در کجاست ؟ هزارها فرد بیکاره وواسطه دار بر اساس قوم سمت تنظیم درین اداره خصوصی جمع شده وبیشتر از پولیس واردوی ملی امتیازات میگیرند اما عملی که واقعا نتیجه کارشان باشد و حقیقت باشد تا حال کسی ازانها مشاهده نکرده، بزرگترین دست آورد شان اینست زمانیکه پاکستانی ها واشرار جنایتی را انجام دادند جندین بیگناه را غرق خون ساختند فردا وپس فردایش از رسانه ها می شنویم که گویا امنیت ملی یک طفل را که قصد داشت همه کابل را با انتحارش ازبین ببرد دستگیر نموده اند!!!درحتالیکه خودم از زبان دسکــو بچه هـــای این اداره شنیدم که می گفت: ما به آن طفل گفتیم که تو نه بندی میشوی نه جزای برایت داده میشود حتی امتیازهم برایت داده میشود صرف تو بگو من فریب خورده بودم قصد انتحار داشتم اما توسط امنیت دستگبرشدم!!!
چرا این کار را میکنند؟؟ اول اینکه مردم بپندارند امنیت ملی ما فعال است دوم مقدار پول حرام به نسبت این شمشیرزدن شان برای شان داده میشود که گویا انتحاری را دستگبیر گرده!! در حالیکه اگر پولیس ملی نباشد اینهارا پاکستانی ها واشرار از داخل شعبات شان زنده میبرند صرف حاثه قندز کافیست که مردم بدانند امنیت نا ملی ما چگونه فعال است!
@

>>>   دولت باج خود را میخواهد خدا کند کل افغانستان به این مرض دچار شود ار دولت صرف باج گرفتن است و بس مردم باید این سنوکر کلپ را آتش بزند تا متباقی بچه ها در امان بماند .
جاغوری

>>>   یکی از تحفه های کفار به خاطر گمراه ساختن جوانان ایجاد کلپ های سنوکر میباشد دقیق اگر متوجه شویم در همین کلپ های به جز اشخاص ولگرد وجناتیکار وفاسق کسی دیگری نمی رود

>>>   خداوند دانا این جانیـــــان وحشی را روسیاه وذلیل گرداند با چی بیـــــــــرحمی بر اولاد مردم مظلوم ستم میکنند
جفا پیشگان را بده سر بباد
ستم بر ستم پیشه عدل است و داد
ر

>>>   هر دو مایه ناراحتی ماست افسوس
لعنت بر جانیان که بر امت اسلام مبتازند
لعنت بر غرب که با ترویج برنامه های مبتذل اخلاقی عامل تحریک چنین فسادهایی در کشورهای اسلامی است

>>>   الحمداله قاتل دختر مظلوم افغانی در ورامین ایران در اسرع وقت دستگیرشد امیدوارم هرچه سریعتر در همان محلی که این جنایت را مرتکب شده به دار مجازات آویخته شود تا درس عبرتی باشد برای متجاوزین به جان انسانها

>>>   به چی جرمی! به چی گناهی تورا این گونه کشتند! مگر کودک نیستی؟

>>>   لعنت بر این شیاطین. این نوجوانان و کودکان که مانند پر گل هستند چگونه ممکن است این برخورد با آنها شود. فقط شیاطین اینقدر پست طینت هستند. باید تمام کابل و افغانستان را زیر و رو کرد و قاتلین آنها را پیدا و به اشد مجازات رساند.

>>>   ... بر سر حکومت افغانیستان و درود بر حکومت ایران
این کجا و آن کجا !!!!

>>>   باعث تاسف است که چنین کودکان معصومی اینگونه به کام مرگ گرفتار میشوند.
اما یک مسئله برای من مورد سوال است که چرا برای الیاس و یا دیگر کودکان مظلوم افغانستان اینقدر افغانها هیاهو به راه نیانداختند؟
کسانی که کل ملت ایران ...قلمداد کردند الان چه دارند که بگویند؟
پس این استناد را برای کل ملت افغانستان هم میتواند کرد.
هر آنچه برای خود میپسندی برای دیگران هم بپسند و هر آنچه برای خود نمی پسندی برای دیگران هم نپسند. امام علی علیه السلام

>>>   اگر دولت شرم داشته باشد باید این کلپ ها را بسته و یا از صاحبان آن ضمانت بگیرد که در صورت بروز اعمال نا شایست باید آنها را بدار بزند در غیر آن انجام چنین اعمالی در یک کشور بی سر و صاحب روز بروز زیاد خواهد شد .

>>>   خداکجابود.......این هم یکی دیگرارنمونه های امتحان خداوندیست......

>>>   این ها همه اش ناکار آمدی و بی کفایتی دولت را ثابت می کند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است