دیگر وزرا از ترس به مجلس نخواهند آمد
 
تاریخ انتشار:   ۱۵:۵۸    ۱۳۹۵/۱/۲۹ کد خبر: 114713 منبع: پرینت

این کار ها همه از قبل پلان شده توسط قوه اجراییه دولت است.
قوه مقننه همیشه در صدد استجواب اعضای کابینه هستند و بعضی وقت ها که یک وزیر به مجلس حاضر نمی شود، همه وکلا یکجا غوغا بر پا می کنند که این بی احترامی به مجلس نمایندگان و و کلا منتخب ملت است و غیره.
حالا که یک وکیل در مجلس رسمی پارلمان بالای وزیری که غرض استجواب ه مجلس خوانده اند، حمله می کند، ازین کرده بی احترامی در کجا وجود دارد؟

حتی اگر منبعد اگر وکیلی غرض اجرای کاری، ولو قانونی باشد و یا غیر قانونی، نزد وزیری مراجعه کند، وزیر برایش خواهد گفت که این کار غیر قانونی است و یا برای این کار بودجه ندارد و یا در تعین این شخص من مداخله نمیکنم و باید از طریق رقابت آزاد تعین شود و غیره.

اگر وکیل بالای حرف خود پافشاری کند، وزیر خواهد گفت که اگر مرا مورد لت و کوپ نیز قرار بدهی، من این کار را انجام نخواهم داد.

منبعد اگر وزیری را استجواب کنند، از ترس لت و کوپ به مجلس حاضر نخواهد شد. اگر به او در غیاب رای عدم اعتماد بدهند، بصورت سرپرست خواهند ماند. اگر پارلمان به قوه اجاییه انتقاد کند که نظر به قانون یک وزیر از دو ماه زیادتر نمی تواند سرپرست باشد، قوه اجرایی به پارلمان جواب خواهد که از سر پرستی خود پالمان که غیر قانونی به کار خود ادامه میدهد، چند ماه می گذرد.

اگر پالمان به دولت انتقاد کند که چرا انتخابات پارلمانی را دایر نمی کنید، دولت خواهد گفت که جامعه جهانی پول انتخابات را نمی دهند.

اگر از جامعه جهانی بپرسی که چرا پول انتخابات را نمی دهید، خواهند گفت که تا بحال چند ملیارد دالر غرض برگزاری چندین انتخابات به شما دادیم، در همه انتخابات تقلب صورت گرفت.

اگر بگویی که شما در انتخابات مداخله کردید، بدین جهت تقلب صورت گرفت، خواهند گفت که نی، شما خودتان تقلب کردید.

بنآ یگانه مرجع قضاوت خارج از دنیای ما قرار دارد و اگر از او بپرسی که چرا جلو تقلب را نمی گیری، خواهد گفت که من انسان ها را بخاطر این خلق کرده ام که مورد آزمایش قرار بدهم، که کی چه می کند؟

بنآ همه انسان ها، مثل موش ها که در فابریکه های دوا سازی مورد آزمایش قرار می گیرند، توسط پروردگار شان مورد آزمایش قرار می گیرند.

هموطن


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اگر وکیلی ده روز رخصت ضرورت دارد اینطور اگر بیست روز رخصت ضرورت دارد آنطور البته صرف وکلای جاهل !

>>>   حکومت باید برای وزرا زره بسازد تا از صدمه حمله در امان بمانند

>>>   داخل مجلس جائیکه وزرا می نشینند باید دیوار های سمنتی گذاشته شود تا امنیت وزرا تامین باشد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است