شخصیت کاذب و شاخدار رییس معارف کابل
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۲    ۱۳۹۵/۱/۲۱ کد خبر: 114376 منبع: پرینت

انسان در طول زندگی فراز و نشیب های مختلف را تجربه می کند. تلخی وشیرینی، فراز و نشیب، فقر و رفاه .... انسان های اصیل در هر حالتی که باشند شخصیت و اصلیت خویش را هرگز فراموش نمی کنند اما هستند انسان های بی پایه و موقف که با گذشت زمان پله ترازو را دیده هر سوی که سنگینی کرد بسوی آن تغییر موقف می دهند. بنده که سالیان متمادی می شود در وزارت جلیلیه معارف افتخار خدمت را دارم با شخصیت های واقعی و اشخاصی که شخصیت کاذب اختیار کرده اند آشنا شده ام.
مسوولیت وظیفوی بنده در ادوار مختلف طوری بوده که بیشتر با وزیر صاحب معارف و رییس معارف کابل در ارتباط بوده ام.

با آمدن رییس معارف بنام سعید منصور بعضی ها خوشی می کردند که ایشان جوان نزدیک به وزیر هست و می تواند مصدر خدمت گردد اما عده ای دیگر بودند که می گفتند ایشان کسی هست با حیف و میل بودجه معارف بغلان صاحب چند باب خانه و اپارتمان در شهر کابل گردیده در حالیکه چند سال قبل که در یک بانک خصوصی در شهر چاریکار کار می کرد تا خانه اش به شینواری غوربند در موتر های باربری می رفت. چون از رفتن در موتر باربری شرم اش میامد برای اینکه کسی نشناسد وی را یک لنگ را در سر و رویش می انداخت.

خلاصه مطلب که با گذشت زمان و بعد از چند ملاقات کاری با ایشان معلوم شد که ایشان از دکتور های دروغین و بیسواد هست که با گذشت سالیان دراز در پاکستان بجز از شهادتنامه های جعلی چیزی دیگری به ارمغان نیاورده است.

وی با کارمندان چنان برخورد می کرد که گویا خودش رییس معارف نه بلکه یک چوپان حرفوی است که از مدنیت و تمدن کوچکترین بهره ندارد.
وی از کارمندان سابقه دار و دانشمند می آموخت و فردا با تمام پر رویی به آنها همان موضوع را تشریح می کرد و با تمام چشم سفیدی آنها را بیسواد می خواند.

پر رویی های رییس معارف کنونی بنام سعید منصور زیاد است که نمی شود در اینجا ذکر کنم. وی در سخنانی تلویحاً به بعضی از کارمندان اعلان می کرد که وی از نخبگان انگشت شمار وزارت معارف و حتی افغانستان است و حتی سویه دکتورایش نسبت به دکتورای وزیر فعلی بالاتر است!
اما من بحیث یک مسلمان و یک افغانستانی خداوند را شاهد دیده شهادت می دهم که وی دکتورا ندارد هر کس که باور نمی کند می تواند به وزارت محترم تحصیلات عالی مراجعه نماید.

چون همه می دانستند که وی گماشته وردک صاحب است لذا وی با استفاده از نزدیکی با آقای وزیر بخود می بالید و به دیگران گوشزد می کرد که گویا تمام پیشنهادات اش قبول می شود.

این شخص چنان دروغگو و پر روی است که انسان به وجدانش حیران می ماند و من قصه ای از ایام اولش در ریاست معارف کابل ذکر می کنم.
قبل از آمدن وی به ریاست معارف تلفن دیجتال ریاست خراب شده بود. آقای منصور به این فکر بود که کسی از این موضوع خبر ندارد.
روزی کار عاجل پیش شد و من به دفترش رفتم تا اجراآت کند. وقتی داخل دفترش شدم ایشان گوشی را در گوش گرفته چنین وانمود می کرد که با کسی حرف می زند و همواره "وردک صاحب" را تکرار می کرد.
صحبت تقریبا 5 دقیقه ادامه یافت و بعد از خدا حافظی بنده را مخاطب قرار داده گفت نام خدا وزیر صاحب آنقدر کار میته که فقط در کل وزارت تنها من (سعید منصور) استم و بس. وقتی دیگران کار را نمی فهمند پس اینقدر رییس و معین و پرسونل بیسواد چه می کند باید منفک شان کند. هیچ وقت برای سر خاریدن هم ندارم.

وی می خواست که ادامه بدهد که شخصی با پلاس و تجهیزات وارد دفتر شد و گفت می خواهم تلفن دیجیتال را ببینم که شکایت شده خراب است. من گفتم رییس صاحب همین اکنون با وزیر صاحب صحبت کرد چگونه خراب است؟ دیدم که رنگ رییس صاحب تغییر کرد. سپس گفتم که ببین میشه کدام مشکل داشته باشد. وقتی وی گوشی را برداشت گفت که هیچ کار نمی کند. رییس صاحب چگونه صحبت کرده است. دیدم که رییس در وضعیت پر تکلف به سر می برد. رخ بسوی آنشخص کرد و گفت که تو هم بیسواد استی هیچ چیز را نمیفهمی. وی در جواب گفت چرا چه شده رییس صاحب؟ آقای منصور گفت: تلفن جور و تیار را خراب می گویی بخیالم که برای پول بهانه جور کرده ای.
شخص : رییس صاحب قبل از آمدن شما تلفن خراب بود و حالا هم خراب است.

در این اثنا دیدم که گونه های رییس جدید به دوران رسیده سرخ شد و بطرف ساعت نگاه کرد. شخص خطاب به رییس گفت که رییس صاحب مه ده سال می شود که در وزارت کار می کنم و میگم این تلفن خراب است و خودت ادعا می کنی که همراه وزیر صاحب صحبت کرده ای. بیا همین اکنون به این شماره زنگ می زنیم و دستگاه دفتر وردک صاحب را نیز می بینیم. و دفعتا موبایلش را برداشت و به شماره دفتر زنگ زد که شبکه جواب داد.

رییس که دیگر چاره ای ندید گفت هر چه می کنی بکو حالی مه وقت ندارم همراه وردک صاحب جلسه دارم و از دفتر برامد.

گر به دولت برسی مست نگردی مردی!
گر به ذلت برسی پست نگردی، مردی!
اهل عالم همه بازیچه دست هوسند!
گر تو بازیچه این دست نگردی، مردی

با حرمت : م. موحد کارمند سابقه دار وزارت محترم معارف

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   گر به دولت برسی مست نگردی مردی!
گر به ذلت برسی پست نگردی، مردی!
اهل عالم همه بازیچه دست هوسند!
گر تو بازیچه این دست نگردی، مردی
ع

>>>   برای تلفون چی کی احوال داده بود تا بیاید وتلفون را فعال کند؟؟؟اگر وزیرداده بود چرا تلفون چی برایش نگفت که ج.رب.د چرا به من تلفون کردی؟ اگر وزیر نگفته بود تلفون چی از غیب میدانست؟؟
ر

>>>   حقیقت تلخی که همه باید بدانند در تمام ولایات این سرطان ریشه دوانده است در شهر غزنی مکتب دخترانه حیدر اباد که در پهلوی گوش رییس معارف است اگر رییس مفارف از بالای بام ریاست معارف صدا کند در مکتب مذکور شنیده می شود اما متاسفانه بی نظمی های زیر جریان دارد:
1- صنف گنیجایش ندارد هرکس دیرتر امد باید بیرون بماند و یا در حیات مکتب روی خاک بنشینند ودرس بخوانند
2-ملعم های مسلکی نیست به اطفال که تازه امسال شامل مکتب میشوند و با هزاران شوق و امید پا به محیط اموزشی می گذارند برایشان از روز اول از طرف معلم اخطار داده میشود که اگر کار خانگی ات را انجام ندادی لت میشوی اگر دولت و قانون باشد این معلم باید مورد باز خواست قراریرد و از وظیفه منفک گردد ذهن طفل که ایینه پاک است از روز اول با لت و کوب و استریس و اضتراب پر میشود حال شما قضاوت کنید که اینده اش چه خواهد شد
مدیریت ضعیف مکتب حیدر اباد غزنی یک نمونه هست در پهلوی گوش رییس معارف این شهر .
از رییس محترم معارف غزنی خواهشمندم کمی توجه نمایند معلمین مسلکی و صنف درسی در حد گنجایش و ظرفیت اطفال .تهدید اطفال شاید به ظاهر یک امر ساده باشد بخصوص در افغانستان که پایه و اساسش با تهدید ارعاب وحشت و دهشت بنا نهاده شده است
ایا اکنون زمان ان نرسیده که این بنیاد را درست از پایه خوب و اصولی معیاری و بنا نماییم از همین روز اول متکب و مهد کودک و کودکستان به انها محبت همدلی ایثار همدیگر پذیری اموزش داده شود تا اینکه ارعاب و تهدید ......
م.اکبری

>>>   گر به دولت برسی مست بگردی پستی
گر به ذلت برسی پست بگردی پستی
اهل عالم همه بازیچه دست هوسند
گر تو بازیچه این دست بگردی پستی
هر کس که این سخن را در مورد سعید منصور نوشته راست گفته اما کمی نزاکت را مراعات کرده گفته. حقیقت اینست که وی تحصلیکرده بیسواد است.
چگونه ممکن است که کسی که تا صنف دوازده خوانده باشد و قادر به محاسبه فیصدی نباشد. آقای موحد خو از جعلی بودن دکتوراه سخن میزند من با شهادت میدهم که شهادتنامه 12 اش هم جعلی است.
چند پسرک کم عمر لشمک را در کنار گرفته و چنان اکت و ناز میکند که قوماندان چوپان ها بوده است.

>>>   اگر کسی میتواند این پیام را به وزیر برساند کمک بزرگ به معارف کابل کرده است.

>>>   پسر بچه کوچی که در ریاست برسد همینطور میکند

>>>   سعید منصور واقعا انسان فرومایه است.
زمانیکه در چاریکار در نمایندگی بانک اجیر بود هر روز به دفتر من میامد که یک وظیفه پیدا کن. وقتی که وظیفه پیدا کرد باز دعوا میکرد که از هفت پشت خان بوده است.

>>>   موحد صاحب!
سرت بلند و قلم ات رسا باد تا پر روی های این شخص فاسد را قلم کنی

>>>   اين ... از گماشته هاى وردك دزد است كه او و فاميلش تقريباء ٨٠٠ مليون دالر وزارت را به غارت بردند. اينها. چند شريك استند أتمر - كرزى ، وردك. و كاسه ليسان شان كه يكى اش هم همين ادم است. كدام اينها دزدان شهادت نامه داشته. اند؟ اينها در طول تاريخ ٣٦٥ سال كدام تحصيل واقعى نداشته اند. بار ها ديده شده در كشورهاى خارجى يا از طريق سفارتها ويا از طريق پول يك كاغذ را مى اورند و در چوكى هاى مهم كار ميكنند. اين يك زمينه سازى است كه از اين جاسوس ها درتمام وقت چنين همايه ميكنند. اين بيسوادى از اجداد اين. نوكران برأي شان ميراثى است.
روزى ميايد كه از گوسفند ى واز رمه چرانها از همهء اين دزدان پرسان شود. چى مخفى وانفرادى ويا در مضهر عموم.
ح. ع

>>>   چرا از فساد هایش کسی چیزی نمیگوید
از فساد اداری اش که بگزریم و به فساد اخلاقی اش.
در لیسه .... که یک معلم زیبا بود هر بار به مدیره اش زنگ میزد و وعده های چرب سفر خارجی میداد. و به هر بهانی ماه چند بار به آن لیسه میرفت و سری به اداره میزد. وقتی قضیه به همه روشن شد از مدیره خواست تا به از طرف رئیس خواستگاری کند. اما مدیره این کار را رد کرد و چند هفته بعد از وظیفه اش برکنار گردید.
این است روزگار مردم خواب برده افغانستان

>>>   والله انسان از خواندن این موضوع خجالت میکشد. چقدر پست و بی منطق هستند این تازه بدوران رسیده ها.

>>>   از برخورد هایش چنین معلوم میشود که حد اقل نصف عمر با طبیله سر و کار داشته است

>>>   او یکی از چاپلوس ها و کمیشن کاران فاروق وردک است و تا هنوز هم بخش از رشوت مکاتب خصوصی را به وردک میدهد.

>>>   موحد صاحب!
محافظه کاری کرده کاش مسایل دیگر را نیز به وضاحت میگفت.

>>>   رئیس منصور یکبار عاشق شده بود وقتی از سابقه اش در مکتب مردم خبر شد و مسئله آمدن های مکررش به مکتب فاش شد. مدیره بیچاره را به جرم بی کفایتی منفک کرد.

>>>   از قضیه .... اش در جوانی که کرده بود کی میداند؟

>>>   او یک کمیشن کار حرفوی و یک فاسد اخلاقی است. هر کس باور ندارد از ریاست معارف کابل قصه زن دومی را پرسان کند

>>>   کدام کسی میتانه این موضوع را به فیس بوک نشر کند

>>>   بسیار انسان چاپلوس است.
در پیش وزیر صدای خوده بلند کرده نمتانه اما در پشت سر وزیر را بیسواد میگوید

>>>   او که چند وقت قبل عربستان رفته بود خبر دارید که چه کرده بود.
در کیفش پول های زیاد از شیخ ها به برادارن ناراضی آورد بخصوص به افراد حزب اسلامی که حالا زیر نقاب طالب جنایت میکنند.
اگر مسئله تقوا باشد کسیکه عمره میکند پس چرا رشوت میگیرد و عیاشی میکند

>>>   از رسوایی عاشق شدنش خو نگفتی موحد صاحب

>>>   اصلیت شخص هنگام قدرت و ثروت معلوم میشود.
این شخص از اصل و نسب محروم است.
اکت های دخترانه و زنانه ای اش نشان میته که در جوانی خوب خوش خدمتی کرده .

>>>   موحد صاحب!
از بلند منزل خیرخانه اش نگفتی که از کجا کرده.
اگر واقعا سابقه دار استی و خبر داری کمی روشنی بیانداز

>>>   در حقیقت این قصه خصوصیت کم اصلی را بیان کرده است

>>>   نویسنده شف شف گفته است نه شفتالو
چرا از دزدی هایش در بغلان ، تلف کردن کتب معارف بغلان و کمیشن کاری هایش به وردک چیزی نگفته

>>>   منصور در هنگام نوجوانی به .... خوش خدمتی های کرد که در مقابل به این مقام رسیده .
هر کس که مفعول باشد بقدرت خواهد رسید.

>>>   همین ریس مفسد از جمله همکاران مختلس ملیون ها دالر توسط فاروق وردک در مکاتب خیالی ومعلمین خیالی میباشد وبا همکاری وهم تنظیمی اش بود که فاروق ورد وزیر معارف وقت زمان حکومت کرزی این فریبکار دروغگوی را بریاست معارف کابل تبدیل نمودفاروق وردک در زمان کار اش در وزارت معارف تمام دوستان وهم تنظیمی هایش جا سوسان پاکستان را که هم مانند خودش اسناد جعلی ساخته پاکستان را بدست داشتند بریاست های معارف ومدیران مکاتب ومسولین بخش های مالی تعین وتوظیف کرده بود تا دزدی های شان افشا نگردد که منچمله همین ریس معارف شهر کابل با اسناد ساختگییکی از انجمله اشخاص است .

>>>   هر کس که چاپلوسی به بادار کند به مقام و منصب میرسد

>>>   این خو شبیه به داستانهای قدیمی است.

>>>   واقعا انسان بی نمک است. یک موضوع را پرسان میکند باز فردا میاید برایت تشریح میکند.

>>>   فورمل رسیدن بقدرت در افغانستان
رشوت خیانت، سابقه اخلاقی ... ، کمیشن کاری ، قوم پرستی و چاپلوسی.
هر کسیکه چوکی میخواهد با استفاده از فرمل فوق میتواند به هدف برسد

>>>   حتما ت
هم یک چاپلوس هستی و گرنه در امان لحظه برایش یادآوری میکردی
جوزجانی

>>>   این منصور چاپلوس را از دوران نلغه گی اش می شناسم.
خودش اسناد جعلی آورده اما وزیر و معینان را بیسواد میخواند.
در حالیکه خودش پشتون و به پشتو یک عریضه نوشته کرده نمیتواند.
سلیمی

>>>   اگر اداره فساد اداری و سارنوالی بیطرف باشد پرسان کند که این کارگر بانک بلند منزل و اپارتمان های شخصی را از کجا کرد؟

>>>   رئیس معارف شهر یک انسان نهایت فاسد اخلاق بی تربیه بوده بیکاره است.
غ از غوربند

>>>   چنان ناز کرده گپ میزنه که ........ باشد

>>>   یک پشتون بی غیرت است که من بحیث یک افغان غیرتمند از منسوب شدن همچو شخص به قوم بزرگ پشتنون خجالت میشکم.
اوریا خیل

>>>   موحد صاحب !
چرا خبر جعل دکتور بودنش را به وزیر نمیگویی مگر در زیر زنخ وزیر کار میکنه و خبر ندارد.
حتما وزیر بیسواد است و اگر نه چگونه شخصی با داشتن اسناد تحصیلی جعلی و محرومیت از سواد وی را بیسواد بخواند.

>>>   وزیر را خبر کنید که بحالش برسد

>>>   رییس صاحب را آزار ندهید.
سعید منصور بسیار نمک شناس است بخصوص در مقابل دالر خیلی نرمش دارد و هرگز دالر فراموشی ندارد

>>>   اگر آقای موحد راست میگوید پس چرا وزیر بلخی در موردش اقدام نمیکند.چرا از منابع بشری و تحصیلات عالی پرسان نمیکند؟
چرا وی را در ریاست ابقا کرده است. مگر قحط الرجال است؟

>>>   براستی که بسیار انسان بی شخصیت است.
نزد وردک و گفت و صد دروغ گفت . وردک در مقابل تقرری حزبی ها در بغلان وی را ریاست معارف بغلان را داد و سپس به کابل آوردش تا پول های اختلاس و خیالی را برایش بدهد. ازین خاطر است که در مسئله معاش های خیالی زیاد به تشویش بود

>>>   سعید منصور هم از فساد اداری و هم از فساد اخلاقی مملوء است

>>>   همو مسئله عاشق شدنش سر معلم لیسه چطو شد؟

>>>   چرا وزیر معارف این بی شخصیت را بر کنار نمیکند.

>>>   چرا اشرف غنی این فرد مفسد را به جزای اعمالش نمیرساند

>>>   موحد صاحب
خودت هم بسیار محافظه کار استی.
چرا اصل حقیقت را نمیگویی. یا از وظیفه ترسیدی یا که جرأت گفتن حقیقت را نداری.
سعید منصور بسیار آدم پست است مگر یک مسئله تیلفون را چرا یاد کردی

>>>   یک نفر ازین رییس دفاع نکرد؟؟عکسش نیست که من از نظر روانشناسی اورا تشخیص میدادم !

>>>   این شخص یکی از گماشتگان پاکستان است، که هزینه معارف بغلان را به حزب اسلامی حکمتیار برای تخریب بغلان هدر کرد.

>>>   یک دزد حرفوی و یک کمیشن کار... است که از مکتب های خصوصی رشوت میگیرد. اگر کدامش رشوت ندهد باز اقدامات قانونی میکند

>>>   کسیکه از آی اس آی معاش بگیرد چگونه به معارف خدمت میکند

>>>   چرا نام همان پسر لشمک را موحد صاحب نگرفت که کمیشن را برای سعید منصور از مکاتب خصوصی جمع آوری میکند

>>>   حیف است بحالش که خود را مسلمان میگیرد و این قسم انسان پست است.
مسئله عاشقی اش در لیسه .... به همه معلوم است.
رشوت گیری اش که از هیچکس پنهان نیست و اگر کدام مکتب خصوصی پول ندهد باز تفتیش میشود. من خودم شاهد فرستادن یک پسر لشمک بودم که از طرف وی آمده بود و به دالر پول میخواست . همینکه مدیر مکتب خصوصی از دادن رشوت سر باز زد باز دو روز تفتیش حوزه معارف فرستاده شد.

>>>   من خود شاهد حیف و میل پول های بودم که در بغلان بخاطر ترمیم مکاتب تخصیص داده شده بود.

>>>   این شخص پست طینت است. تمام پول های معارف بغلان را دزدی کرد و به با فاروق وردک نصف کرد. باز یک صحنه سازی کرد که گویا مورد یورش قرار گرفته. باز وردک به پاس کمیشن کاری اش به کابل تبدیلش کرد.
باز در کابل آنقدر پول دار شد که هوای عاشقی به سرش زد. معشوقه که از عاشق خود خبر نداشت هیچ از موضوع آگاهی نداشت . این شخص مفسد که خود زن و اولاد دارد دنبال آن خانم را گرفته بود و وعده خریدن اپارتمان را بنامش داده بود. اما شکر خدا که زود سرش فهمیدند که طبیله خو است و سابقه چوپانی و شب ماندن در کو ها را در ایام نوجوانی داشته است.

>>>   چرا نامردانه سخن میگویید.
اگر کسی مرد است باید به وزیر معارف حقیقت را برساند که جزای این شخص مفسد را بدهد.

>>>   من شخصا خبر دارم که پول معارف بغلان را به حزب شیطانی گلبیدین و طالبان میداد. از همین خاطر بیغم هر طرف چکر میزد. حالا که شینواری در دست برادران اجیر پاکستانی است چرا بدون کدام مشکل میرود و با آنها ملاقات و همنشینی میکند؟

>>>   بسیار مردار خور و کثیف طبع است.
باور کنید که در تابستان از تعفن جوراب هایش در دفتر نشسته نمیشود.

>>>   آقای مؤحد جګرخون نباشید همه دارندګان این دیپلومها ودکترای به کلدارازپشاورخریده شده چنین اند که این وطن هرروز به منجلاب دیګری فرومیرود تااینکه بنیاد سیاست وطنپرستانه وانسانی ساخته نشود تمام دیوانګان ونیرنګ بازان رادوستان خارجی ما برما حاکم میسازند
رییس جمهور که کاملا فضل خدادیوانه شده رییس اجراییوی که ازآرایشګاه خلاص نیست پس حتمیست که کابینه وشورای مولی مصروف دزدی زورګویی ودغل بازی اندږ
والسلام
احمد ابوبکر

>>>   چرا از وی پرسان نمیشود که اینقدر پول از کجا کرد؟
آیا واقعاً از پدر خان بود؟ وی که چند سال قبل در موتر باربری به خانه آبایی میرفت حالا لکسزیز پائین و بالا ... دوانی میکند

>>>   یک فاشیست متعصب و دزد کلان است

>>>   متاسفانه این منصورک کل بسیار آدم پست است. باور کنید که در مقابل پول هیچ ارجی بخود قایل نیست.
نزد وزیر معارف ( بلخی) چنان چاپلوسی میکند که فکر میکنی خانه سامانش است اما در غیابش وی را کله خام بی سواد میگوید.

>>>   وزیر معارف را خواب برده. دنبال مکاتب خیالی در پکتیا میگردد در حالیکه دزد کلان در زیر ریشش دزدی میکند

>>>   منصورک کل نمونه بارز فاشیزم در تخریب معارف است. او چنان در دزدی حرفوی عمل میکند که اصلا فکرش را هم نکنی؟ باور کنید تمام پول های معارف و کتبش را حیف و میل کرد.

>>>   بابا اینقدر که آدم پست است ، چرا به وزیر معارف نمی گویید یا شکایت نمیکنید.
سکوت علامه رضا است. آقای موحد باید با پشتاره رسوا میکردی نه اینکه شف شف میکردی

>>>   این منصور ... بسیار فا... طبیعت است. چنین برخورد میکند که گویا طول عمرش در طبیله گذشته باشد

>>>   دوستان اگر رئیس معارف کابل بیکاره وبدرد نخور است ما در بادغیس دو ر ئیس معارف داریم , از وزیر صاحب بخواهید یکی را به کابل مقرر کند .
بادغیسی

>>>   با درود و سلام برای ملت مظلوم افغانستان.
واقعا که در وزارت معارف فساد زیاد است من که از ولایت غزنی استم مکتب داکتر زبیر شهید و ثریای شهید در دست واسطه داران قرار گرفته، مکتب ثریای شهید معلمین بی سوادی را غداران یاغی و باغی استخدام کردند که به حق اطفال نازنین ظلم کردند. معلمین این لیسه حتی خواندن و نوشتن را بلد نیستند چه برسد به تحلیل و تجزیه مضامین. من از وزارت معارف خواهانم هر چه عاجل تر به این لیسه ها مراجعه کنند و حرف اخیر که بس است اینقدر ظلم و جفا در حق این مردم مظلوم

>>>   بابا همه این مرد... را می شناسد که یک نمونه بارز فساد سالاری فاروق وردک است که بجای شخص دانشمند ، کمیشن کار را استخدام میکرد.
اگر مردم همین قسم خوابیده باشند همیشه زدر بلای این قسم افراد بیسواد خواهند بود.
چرا وزیر معارف اقدام نمیکند. از جعل بودن دکتورا و دیگر اسنادش خبر دارد. از کمیشن کاری اش سند دارد.
منصور معارف کابل را بازیچه دست چند پسرک لشمک ساخته است. فقط خوش گزارنی و پول جمع کردن را میداند.
من حیران استم که چطو شد آقای موحد شاهکاری کرد و این جسارت را کرد؟ باور کنید که این شخص نه شخصیت دارد نه پاس دارد و شرافت.
مثل سمارق به یکبارگی ثروت مند شد؟ شما پرسان کنید که یک رییس معارف چقدر معاش دارد و در چه مدت میتواند صاحب بلند منزل از معاش خود در کابل شود؟ شما پرسان کنید که اگر معاش کم است پس پول از کجا شد؟ آنقدر دزدی و کمیشن کاری کرد که اپارتمان گرفت و هوای عاشقی در پس پیری به سرش بی مغزش زد.
رسوایی عاشقی اش چنان شایع شد که بیچاره معلمه لیسه بخاطر آبرویش لیسه ... را ترک کرد.
بخاطر بدست آوردن معلمه لیسه... آنقدر به مدیره وعده های چرب داد که حتی بسیاری ها فکر میکردند که سر مدیره بیچاره عاشق شده است.
بالاخره که معشوقه بدست نیامد مدیره بیچاره از سمتش بجرم بی کفایتی ( در بدست نیاوردن معشوقه) بر کنار شد

>>>   موحد صاحب نفر منفک میشه بیغم باش

>>>   وزیر معارف به گفته رئیس منصور براستی بیسواد است اگر نی چطور این شخص را در وظیفه ابقا کرده است

>>>   سعید منصور را میگه
باش که یک قصه مه هم کنم خداکند که رئیس صاحب جدی نشود.
چند وقت قبل کارمندان اناث زن که کارمند معارف کابل کشور .... به دعوت شده بودند که دران تنها کارمندان اناث دعوت شده بود.
باور کنید که منصور هر دو پارا در یک موزه کرده بود و هر روز به وزارت خارجه میامد که او را هم در سفر سهیم بسازیم

>>>   این موحد چطو شد که سر بلند کرد و حقیقت گفت.کارمندان معارف کابل چرا سکوت کرده اند.
اگر راست میگوید موحد خو لطفا صدا بلند کنید تا این رئیس برکنار گردد.

>>>   هر کس که از پول ملت سو استفاده کند همین قسم رسوا میشود.
همه شکایت و بد میگویند این چه قسم انسان فاسد بوده. انسان خجالت میشود

>>>   کدام خبر خوش منفکی اش را کسی نمیدهد

>>>   این رئیس معارف است یا عاشقان؟

>>>   باور کنید که بمجرد هم صحبت شدن با وی صد فیصد باوری میشوید که دهقان کهنه کار است.
شما را بخدا قسم که کسی دکتور باشد چنین کرکتر میداشته باشد و همین قسم حرف میزند و اکت.... میکند.
باور کنید که روی مکتب را ندیده است اگر دیده بیایید یگان موضوع بیولوژی یا ریاضی را پرسان کنید. باز دروغ به دکتورا رسیده است.
بابا دروغ به اندازه و طریقه دیگه نه شاخدار.
آغا جناب که درست املا نمیداند پیشوند دکتر میدهد.
مگر همه مردم افغانستان مغز خورده که ندانند با سواد و بیسواد چه تفاوت دارند؟
آدم حیفش میاید بحال این ملت بیچاره که چگونه انسان های مدعی دکترا اما در عمل بیسواد به سرنوشت شان بازی میکنند.
من لقب بیسواد ترین مدعی سواد را برایشان رایگان تفویض میدارم

>>>   او بیادر داکتر است یا دکتر؟
سرم خلاص نشد در این باره. اگر داکتر بی سواد است خو خوب است که در معارف است حداقل از کشتن مردم با داد دوای غلط جلوگیری میشه.
اگر دکتر بیسواد و تقلبی است پس وای بحال این ملت.

>>>   ای بابا چقدر دنبال حرف میگردید؟
این بیسواد بجز از کوه چه دیده که این قسم توقع میبرید؟
اگر تنها به طرز صحبت و اکت های .... وی بنگرید کاملا مطمئن میشوید که چگونه شخص است. یکبار با وی برنج بخورید همه چیز هویدا و اظهر من الشمس میشود.

>>>   حیف است که چنین یک شخص بیسواد رئیس معارف پایتخت یک کشور باشد.
بیسواد سالاری دیگر چه قسم است؟
مگر در کشور قحط الرجال است که یک جعلکار تحصیل را به ریاست گماشته اند؟

>>>   او هم منسوب به حزب خرابکار حکمتیار است و ازین خاطر فاروق وردک وی را در کابل بحیث رئیس معارف گماشت تا آنچه از گزند راکت در امان مانده بود از درون تخریب گردد.

>>>   در وزارت معارف کسی این متن را نخوانده که به وزیر برساند یا وزیر را خواب برده

>>>   باور کنید که این شخص مثل مار پوست میدهد. اول خود را حزب گبیدینی میگفت سپس همراه قوماندان.... چلی شد و .... در اخیر افغان ملت شد اما به فاروق وردک قسم خورد که از چند نسل حزبی است!!! باز ریاست بغلان نصیبش شد . وی که در کمیشن کاری حق وزیر صاحب را ادا میکرد به جای خوبتر ارتقا یافت.

>>>   اگر آنچه در حق این شخص گفته شده است درست باشد و وزیر معارف جناب بلخی صاحب خبر باشد و اقدام نکند. جفای بزرگ در حق ملت بخصوص در حق خانواده معارف کابل کرده است.

>>>   هههه
آفتاب به دو انگشت پنهان نمیشود. این دکتر تقلبی که شهادتنامه 12 ندارد چگونه رئیس شد.

>>>   ای مردم خواب برده ...
تا زمانیکه اختلاف داشته باشید همچو انسان های بیسواد و بادیه نشین بر سر تان پادشاهی میکند.

>>>   من مدیر یک مکتب خصوصی استم.
باور کنید که این رئیس میخواست به زور چند تن از اقاربش را بدون پرداخت فیس داخل کند.
همینکه رد شد باز تفتیش را فرستاد که به این بهانه پول ستانی کنند. هییت که آمده بود دیگر هیچ بهانه نیافت باز کم بودن تعداد بیت الخلا را بهانه گرفت در حالیکه مکاتب دولتی خود فاقد تشناب استند

>>>   چه رسوایی که درین کشور جریان دارد. اکثر مسئولین بیسواد استند. فقط دوره .. است

>>>   باور کنید که معارف کابل چنان با مشکلات بیشمار گرفتار است که اصلا فکر هم نکنید. حتی در بسیاری مکاتب داخل شهر بیت الخلا وجود ندارد.
به استادان معاش بر وقت پرداخته نمیشود. ترفیع و استخدام بر اساس واسطه و رشوت صورت میگیرد. پول که داشته باشید در ریاست کارش حل است

>>>   این رئیس کل که کلا قلابی است. نه سند درست 12 دارد نه لیسانس و نه ماستری چه بماند به دکتری.
سنگ اول گر نهد معمار کج
تا ثریا میرود دیوار کج
نفر از سند مکتب که به جعل شروع کرده تا دکتری. آفرین 8 نمره برت میتم

>>>   توهین به رئیس صاحب کار خراب است.
شما به مقام ریاست توهین کرده اید. او یک کمشین کار بسیار صادق به بادار است.

>>>   راستی که رئیس عاشق شده بخاطریکه موی سرش در غم عشق ناکام رفته است.
اگر نی در اول خو کاکلک میزد.

>>>   فقط چند جمله نوشته میکنم و اگر نه دلم بسیار سر ای...درد است.
تمام کار های فعالیت لیسه را گرفتیم باز وقتی نزد این رئیس روشت خور رفتیم. گفت مه مصروف استم با سکرتر گپ را خلاص کنید. نزد سکرتر رفتیم که بچه دسکو گگ است.
گفت نمیشه ای کار مشکل است و رئیس صاحب قبول نمیکنه. حیران ماندیم که ما امر وزیر را داریم. سکرتر گفت که بدون دالر اگر امر اشرف غنی را هم بیارید نمیشه. بالاخره مجبور شدیم از زور و واسطه کار بگیریم و کار راخلاص کنیم. بالاخره با سر خمی امضا کرد و گفت شما از انسانیت مه غلط استفاده کردید .

>>>   بسیار عنوان خوب بود
همینکه به عنوان متوجه شوی باز گپ را میفامی. اغای موحد خو کمی روشنی میانداختی . شخصیت خو نیست کمی از ذغل بازی میگفتی و سند ارائه میکردی

>>>   افغان پیپبر . حقیقت را آشکارا بیان میکند

>>>   این شخص از ستون پنجم در معارف محسوب میشود بخاطریکه در اعتصاب کاری استادان خودش دست داشت تا وزیر نو پای را تخریب کند

>>>   سلام به همه دوستان،
از کوبیدن این شخص تا خیانت فاروق وردگ و کوبیدن حزب اسلامی آنچه از حق و ناحق داشتید گفتید. من از شما می پرسم حالا که بیش از یکسال از وزیر معارف کنونی می گذرد او کدام اصلاحاتی را آورده است؟
آیا رشوت و خیانت و معلم ها و مکتب های خیالی در معارف از بین رفته است؟
حزب گلبدین را که می کوبید و مود روز شده است. از جمعیت و شورای نظار که از زمین وطن تا سر کوه ها و معدن ها را تاراج کردند چیزی برای گفتن دارید؟
امین راستگو از غرب کابل

>>>   اگر همچو دزد خرابکار ریس باشد چه توقع از معارف میبرید
معارف بغلان را خو چور کرد و معارف کابل را به گورستان روان کرد
بلند منزل و اپارتمان و موتر ها از کجا شد
چند سال پیش بایسکل نداشت حالا که چه ندارد
اخلاق و شخصیت اش خو از پرسان نیست

>>>   والله جای تعجب است این تحصیل کرده باسواد. باتجربه درکشور ما وجود دارد. که یک بیسواد. کور مغز وعقده ای که به خاطر نیت شوم و پلیدش خانم مدیره را که نان آور یک خانواده بود برکنار کرده این را مطمئن باشید شخص ...ت وخودخوا ه .از این آدم ...جامعه. که وجودش همه را رنجانده حمایت میشود چوب تر صدا ندارد یک روز شاهد رسوا شد نش هستیم .این را مطمئن باشید درتاریخ کشور ما از این اتفاق ها مردم افغانستان زیاد شاهدش بودن حالا ببینید خداوند متعال در قرآن کریم گفته عمری ظالم و ادم های فاسدکوتاه است،

>>>   قصه عاشقی راست است. همان استاد بیچاره بالاخره مجبور شد بخاطر آبرو از تدریس منصرف شود. در حالیکه تحصیلات عالی به درجه ماستری داشت که مثل اسناد رئیس جعلی هم نبود. او بیچاره بخاطر خدمت در لیسه تدریس میکرد اما از دست این رئیس مفسد منصرف شد.
هیچکس نیست که به دادش میرسید.

>>>   از برکت وند زدن پول معارف بغلان صاحب خانه در کابل شد و حالا به بلند منزل تبدیلش کرده

>>>   وزیر کجاست؟ اینقدر شکایت میشه اما کسی گوش شنوا ندارد.

>>>   آنقدر گفته شده در موردش که فکر میکنم هیچ انسان نباشد. بابا این چه قسم انسان است.

>>>   با سلام و عرض حرمت به خوانندگان و نظریه دهندگان محترم!
بنده که از مدت زیاد در وزارت محترم معارف افتخار خدمت را دارم کم و بیش با مردمان زیاد سر و کارم بود. اما واقعاً مثل این رئیس جعل سالار و پر رو هرگز ندیده بودم.شکر خداوند بزرگ که شما خوانندگان محترم با نظریات تان صدق مدعای من قرار گرفتید.
از تک تک تان در بیان حقیقت ممنونم.
موحد

>>>   تازه به دوران رسیده ها که همینگونه میکنند. کسیکه در بانک کارگر باشد حقش است چنین برخورد بیخردانه و عقده مندانه کند.
اگر وی براستی دکتور است پس چرا در بانک کارگری میکرد ، اگر نیست پس چرا ادعای کاذب میکند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است