ارغندیوال: حکومت ضعیف، لازمه تطبیق اهداف قدرت ها
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۹    ۱۳۹۵/۱/۱۸ کد خبر: 114285 منبع: پرینت

آگاهان سیاسی بر این باور هستند که عدم رسیدن به صلح، برنامه ای از سوی قدرت های بزرگ است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، عبدالهادی ارغندیوال، عضو ارشد حزب اسلامی و عضو هیات رهبری شورای حراست و ثبات افغانستان، گفت: کشورهایی که علی الظاهر با دولت و مردم افغانستان اعلام دوستی و همکاری می کنند، نظامی ضعیف را درداخل افغانستان به وجود آوردند، تا اهداف منطقه ای و استراتژیکی خود را به دست آورند.

وی افزود: برای آوردن این نظام ضعیف، انتخابات ما باید به بحران می رفت و در نتیجه بحران هم، کسی باید می آمد و حکومتی جدید بدون قاعده حقوقی درست می کرد. بنابراین این حکومت ضعیف، لازمه تطبیق همان اهداف بزرگ منطقه ای بود. در این اهداف می خواستند مردم افغانستان را به این متقاعد کنند که جنگ های سال آینده بسیار شدید می شود.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   ارغنديوال هم إز جمله كسانى است كه حالادر بيدارى مى زند! كَر جه بيدار بود ومىيفهميد كه معامله شده مكر سر خود را زير بالشت مكرد! دوستان بين الملى و ديمكراسى او را هم للو للو كردند تا خواب هاى رنكين بيبند!!! حالا كه بيدار شده ميبيند كه إز قافله مردم، شهامت، ازادى، و عزت خيلى دور مانده!!! كاسه نان اش زياد تَر اندازه ضرورت آش مكر كأسه عزت، مرام، شهامت آش خالى و غريب!!!

>>>   ارغندیوال صاحب شما هم جز این حکومت هستید . محمد خان را شما به داکتر صاحب عبدالله معرفی نمودید . خود شما ّیش نه شدید فکر میکنم بخاطر خود شما ّیش نه شدید که میدانستید این یک حکومت ضعیف خواهد بود به همین دلیل یک شخص ضعیف مانند محمد خان را به حیث معون دوم أاکتر عبدالله معرفی کردید.
با احترام
یک تن از نزدیکان آقای ارغندیوال
ار المان

>>>   افغان ملتي ها در دوازده سال حكومت كرزي اداره ايسا را توسط كارمندان بيسواد پاكستاني اداره كردند، خوردند و برباد كردند، زمانيكه كار به احلش سپرده شد پاكستاني ها با استاد تحصيلي پشاوري شان اخراج شدند تظاهرات غير قانوني انجام دادند، وقتيكه كاري از دست شان بر نيامد حالا باباي شان اداره را ملغا اعلام كرد و عبدالله هم مصروف ارايش است.

>>>   آمریکا کی کار خوبی کرده اکه این بار بکند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است