در حمله هوایی آمریکا سربازان دولتی کشته شدند
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۹    ۱۳۹۵/۱/۸ کد خبر: 113881 منبع: پرینت

چند روز پیش هواپیماهای آمریکایی منطقه "ریگ" ولایت هلمند را بمباران کردند. در این حمله هوایی، تعدادی از سربازان اردوی ملی و پولیس کشته و زخمی شدند.

"نسیمه نیازی" نماینده مردم هلمند در پارلمان افغانستان در خصوص کشته شدن تعدادی از نظامیان ارتش افغانستان در حمله هوایی نیروهای امریکایی گفت: باید پرسیده شود که چرا نظامی های آمریکایی در منطقه "ریگ" ولایت هلمند عملیات نظامی انجام داده اند که منجر به کشته شدن تعداد زیادی از سربازان ما شد.

وی ادامه داد: باید سوال شود که چرا دولت افغانستان آنجا را تحت نظر نگرفته است. قاچاقچی ها مواد مخدر را به سوی پاکستان و دیگر کشورها از منطقه ریگ منتقل می کنند و باید این مساله روشن شود که هر ارگانی که آنجا فعالیت داشته است به دستور چه کسی بوده است.

وی افزود: این یک سوال مهم است که چرا آمریکایی ها باید عملیات نظامی کنند و چرا پولیس ما باید در آن منطقه باشد.

نماینده مردم هلمند در مجلس عنوان کرد: هلمند یک سیستم مافیایی به خود گرفته است و جای سوال است که چرا مسوولین دولتی این مسایل را بررسی نمی کنند و برای بررسی این موضوعات مهم علاقمندی ندارند. این مساله مربوط به یک شبکه جهانی مافیای قاچاق است و باید کاملا بررسی شود.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   چرا این لعنتیها اینکاررا میکنند بخدمت میایند یا به خیانت یا بد تاثیرشان کرده
که افرادشانرا که طالبان است کشته شدند فرق بین دوست ودشمن را نمیکنند ازین معلوم است که باعث بد بختی ما استند.
محمدسعیدفاضلی ازاداره امور

>>>   امریکا بادزد ها دست دارد دربسیاری جاها امریکا سربازان وادم های بیگناه راقتل عام می کند کسی نیست بپرسد وقتی پیمان ادم فروشی ووطن فروشی راامضا کردید نکفتید این پیمان بضرر افغانستان است... درکوشه های این پیمان امده امریکای ها هرجنایت انجام بدهد کسی حق بازخواست ندارد... حالا اکر میتوانی محاکمه کن ...
یاران ابوذر

>>>   ديگر هم در بدل پول وطن را بفروشيد، و استعمار را ديموكراسي بناميد.

>>>   بامعذرت خواهی جبران میکنند سربازان افغان که پشتوانه
ندارد به زودی فراموش خواهدشد حطابجز درشبکه افغان
پیپردر دیگرهیچ رسانه معتبراین خبر نشرنشده خون سربازان
افغان برای امریکایها هیچ ارزشی ندارد.
عسکری

>>>   در زمان داکتر نجیب الله که شوروی برای کمک به ملت آمده بود به در خواست دولت وقت همه سر و صدای جهاد با کفار (یعنی شوروی ) را میدادند اما بیش از ۱۵ سال است امریکا و ناتو در افغانستان همه طور جنایات انجام میدهند اما صدای اعتراضی بلند نمی شود و کسی شعار جهاد با کفار را نمیدهد تازه کشور را به استعمار امریکا هم در آورده اید


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است