30 کشته در حمله آمریکا به سربازان عراقی
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۴۷    ۱۳۹۵/۱/۸ کد خبر: 113873 منبع: پرینت

30 تن از نیروهای ارتش عراق روز شنبه در حمله ای که گفته شده اشتباهی صورت گرفته، هواپیماهای ایتلاف غربی در استان نینوا در شمال غربی عراق کشته شدند.

به گزارش شبکه خبری «الجزیره مباشر»، هواپیماهای ائتلاف غربی بطور اشتباهی نیروهای ارتش عراق را در شهر «مخمور» در جنوب موصل بمباران کردند.

حمله جنگنده های ائتلاف غربی به نیروهای ارتش عراق در حالی است که به گفته مقام های عراقی، نیروهای عراقی در ادامه عملیات آزادسازی استان نینوا تا کنون ده روستا را در حد فاصل منطقه قیاره – شهرستان مخمور واقع در جنوب موصل، از چنگال عناصر گروه تروریستی داعش آزاد و پاکسازی کرده اند.

به گفته «نجم عیدالله جبوری» فرمانده عملیات موصل، نیروهای عراقی ده ها تروریست انتحاری را در روستا های آزاد شده جنوب شرق موصل به هلاکت رسانده اند.

پیشتر نیز منابع خبری از آزادسازی 153 خانواده در منطقه مخمور در استان نینوا خبر داده بودند.

عملیات آزاد سازی استان نینوا تحت عنوان عملیات الفتح توسط فرماندهی عملیات نینوا و با مشارکت نیروهای عراقی از پنجشنبه گذشته آغاز شده و زیر نظر فرماندهی عملیات مشترک در حال انجام است.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   ۳۴ نفر در بلجیم کشته شدند گوش مردم دنیا را کر کردند که ۳۴ شهروند اروپایی کشته شده است اما ۳۰ نفر , ۵۰ نفر و بیشتر از مردم خاورمیانه کشته می شوند توسط نیروهای امریکا و ناتو هیچ رسانه غربی حتی پوشش خبری هم نمی دهند و به هیچ عنوان اهمیتی ندارد زیرا خون مردم عراق , سوریه مثل خون اروپایی ها ارزش ندارد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است