تکنولوژی چرخبال های اهدایی هند به پاکستان رسید
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۲۰    ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ کد خبر: 113557 منبع: پرینت

زمزمه‌هایی مبنی بر انتقال قطعات یدکی چرخبال های هندی افغانستان به پاکستان وجود دارد در حالیکه گفته می‌شود مقام های کابل نیز آن را تایید کردند.

خبر انتقال تجهیزات یدکی چرخبال های اهدایی هند به افغانستان واکنش سریع مقام های کشور را به دنبال داشته است. دولت وزیری سخنگوی وزارت دفاع در واکنش به این خبر گفت: بررسی‌ها پیرامون این قضیه آغاز شده است.

عطاالله خوگیانی سخنگوی والی ننگرهار نیز با تایید این خبر گفت: قرار بود این قطعات یدکی به پاکستان منتقل شوند.

به گزارش فارس، مسوولان گمرک ننگرهار می‌گویند: نیروهای امنیتی افغانستان در شاهراه تورخم_جلال‌آباد چندین ماشین حامل قطعات یدکی چرخبال های جنگی را متوقف کرده‌اند.

براساس گزارش برخی از رسانه‌ها این قطعات یدکی مربوط به چرخبال هایی است که هند به تازگی برای افغانستان کمک کرده است.

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201603/201603160900183219.jpg

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201603/201603160900184375.jpg

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   تحفه معصوم استانکزی به آی اس آی

>>>   حکومت ناکام ودزد از هیچ جای خو دخبرندارد اگرمن صلاحیت میداشتم همه کسانیکه درین کاردست دارند فــورا درمحضرعام اعدام میکردم
ر

>>>   حکومت این چرخبال هارا به پاکستان می فروشد ؟؟؟؟

>>>   قومان قول اردوی هوائی که یک پاکستان الاصل هستند و وزیر دفاع که یک وزیرستانی هستند و خود اشرف غنی که یک کوچی پاکستانی هستند و اتمر که پاکستانی خاص هستند باید استعفاء بدهد که محرم ترین اسرار ارتش را به پاکستان می فرستند و اعتبار هند را از افغانستان از بین می رود. خدا بداند که چقدر تسلیحات و مهمان اردو به پاکستان برده می شود.؟

>>>   انتقال دهنده اگر پنجصد کلدار میداد ع وغ را هم اگر انتقال دهند مزاحم نمیشد خسیس بوده . حالا هم شاید بعدا انتقال گردد اینبار ازطریق هوائی

>>>   خواهر و مادر خود را هم این مردم به خاطر پول به فروش میررساند به خدا که از افغان بودن خود میشرمم

>>>   به ای وطن دیگه چگونه صداقت وجود داشته باشد به ای اندازه رسوای به تاریخ بشریت هم وجود نداشته خدا یارحم کن به حال این ملت کسانیکه خیانت میکنند نابود که الهی آمین
غوری

>>>   هرچیزی بگندد قبل از گندیده شدن نمکش می زنند. وای از آن روزی که نمک بگندد.
دولتی های افغانستان حکم نمک را در جامعه افغانستان دارند، وای از آنروزی که دولتی ها کاملا خیانتکار شوند، امید بهبودی مردم افغانستان کاملا با از بین رفتن ارکان جامعه افغانستان نابود می شود.
شهرستانی

>>>   پاکستان تقاضای بی جا را در نصب معصوم استانکزی سر پرست غیر قانونی دررا بحیث وزیر دفاع نکرده است در حالیکه اقای معصوم استانکزی انجینر ساختمانی است نه تجربه یی در بخش نظامی دارد ونه مسلک نظامی را اموخته است چگونه این کاکل زری اول بحیث سرپرست وزارت دفاع وسپس بحیث وزیر دفاع از جانب ریس جمهور به پارالمان معرفی گردید که از جانب پارالمان رد شد وخلاف همه موازین قانونی وحقوقی جناب ریس جمهور اشرف غنی جر وبو قایم گرفته وغیر اصولی وقانونی انرا بحیث سرپرست وزارت دفاع حفظ کرده است واز روزیکه پای این شخص در وزارت دفاع بازشده چندین ولسوالی ها سقوط کرده و حتی ولایت قندوز هم گر چه دوباره ولایت قندوز و بعضی از ولسوالی ها دوباره با جان فشانی ها وتلفات انسانی ونظامی دوباره بدست دولت امد اما همه این ها بشمول قتل وسربریدن نظامیان ما در ولسوالسی وردوج بدخشان از اثر عدم توجه شخص پرست وزارت دفاع بود که سوق واداره درست وکمک رسانی بموقع صورت نگرفته است اقای استانکزی در زمانی کهدر شورای عالی صلح بود هم کدام دستاورد خوب نداشت ودست اورد ان رساندن یک شخص انتحاری با خودش بخانه استاد ربانی که با عث از بین بردن ان گردید چیزی دیگری نبوده نمیدانیم جناب ریس جمهور سر کدام کار استنکزی حساب میکند اگر قبولی خواست پاکستان نمی باشد در حالیکه هم در وزارت دفاع وهم در خارج از ان وزارت اشخاص کار فهم و مسلکی ومجرب ومعتهد بدولت ومردم وجود دارد ولی از انها اسفتاده نمیشود .

>>>   خیلی ها شرم آورودردناک.اینهمه بیانگر نفوذ بیحد وحصر پاکستان دررده های بالای دولتی را نشان میدهد.
کوهی

>>>   ستون پنجم به باداران پاکستانى خود دادند
سرزمين در در هزارسال آينده آباد نخواهد شد
نام افغان يعنى نابودى , تخريب تقلب انفجار و انتحار

>>>   خدا بشرمانه غنی را با این حکومت کردنش خجالت هم خوب چیز است توانایی اداره دولت را نداری استفا بده فردا خودت را هم بپاکستان بفروش میرسانند وتو بیخبر خواهی بود .
افغان

>>>   حتما" کار همان بی وجدان های وطنفروش و خ... است که در دههء 70 ، تجهیزات نظامی افغانستان را هم بگونهء ثابت و هم به شکل تخریب شده و آهن پاره به پاکستان انتقال داده بودند. این میهن فروشان ن..م ، ریشه های درختان پسته و چوب چار تراش را هم به باداران پاکستانی خود ،انتقال میدادند. حالا همان رو سیاه های منفور و تاریخ گذشته، با وقاحت و دیده درایی، ادای دایه های مهربان تر ز مادر را در میاورند و برای نجات (!) کشور، شورای حراست (!) تشکیل میدهند و اگر لازم بدانند ، بدون اجازه ، وارد معرکه میشوند تا اگر "وند" شان بخورد اندک خون باقیمانده در پیکر نیم جان وطن را هم سر بکشند . نفرین بر خاینین بی خاصیت و بی ایمان و خاک فروش که بخاطر استحصال پول و دارایی حرام و جاه و جلال و مقام های کذایی، از همه چیز خود می گذرند !

>>>   یعنی افغانستان در و پیکر ندارد.

>>>   این مجا..ین.... این وطن را فروخت چرخبال ها یک چیزی عادی است.زلمی

>>>   فلم علي با با و چهل دزد ! انتهلي سرافگندي بسيار شرم آور است.

>>>   انتقال تكنولرژي از يك دال خور به دال خور ديگر.

>>>   عاقبت مردم و کشور ما بخیر ،کجاست غرور ما ،کجاست حس وطندوستی ما. چرا یکعده چنان ذلیل و خودفروش شده اند ، که برای بدست آوردن پول از هیچ چیز دریغ نمی کنند ،دفاع از وطن که حیثیت ناموس را دارند بر همگان فرض العین است ،اما کسانیکه از فروختن ناموس دریغ نمی کنند ،چه نام بر آنها نهاد. وای برما وای برما
شمس تمنا

>>>   این موضوع ساده نیست اعتبار بین المللی مردم افغانستان را به صفر ضرب میکنند ومنبعد هیچ کشور حاضر نمیگردد که تجهیزات نظامی را به این کشور حتی به فروش برسانند باید دولت درطول یک هفته موضوعرا روشن سازد وبه مردم اعلان بدارد که موضوع از چه قرار است زیرا بردن پروزه جات طیاره کار ادمهای عادی نیست .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است