وکلای بدخشان و بند برق شوراک!
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۳    ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ کد خبر: 113553 منبع: پرینت

یا مقام های دولتی بیگانه اند، یا مردم بدخشان از افغانستان نیستند؟!
پروژه بند برق شورابک، عبور راه ابریشم از طریق بدخشان و ساخت و ساز راه های مواصلاتی ولسوالی های بدخشان را کمترین حقی می دانم که مردم این ولایت بالای دولت دارند.

نمی دانم وکلای بدخشان در مجلس نمایندگان را چه خطاب کنم؛ زورمندان ترسو یا ظالمان مُزدور؟ آیا این نمایندگان رای گرفته اند تا مامور خدمت در کمپاین های ریاست جمهوری شوند و به کمپاینر های خویش خدمت نمایند و یا درمانی شوند برای درد نهفته ی مردم بدخشان؟

استفاده ی ابزاری از جوانان بیکار و بی روزگار جهت برآورده ساختن اهداف شخصی، زورگویی و قلدری در برابر نسل جوان مستقل و متعهد به خدمتِ وطن، بزرگی و وکالت واقعی پنداشته نمی شود. وکالت و بزرگی آن است که در برابر کارِ ناتمام پروژه های عمرانی رای دهندگان تان بایستید؛ با ضعیفان و ناتوانان زُورنمایی کردن ضعف است.

از مردمی که امروز از ادامه ی سکوت خویش خودداری کرده اند بترسید، اگر سوراخ فهم شما تنگ نباشد، این خیزش و راهپیمایی مردمی را باید در برابر روح و روان خویش فکر کنید؛ اگرچه مردم در راهپیمایی مستقیم شما را مخاطب قرار ندادند.

متاسفانه حرف هایی در مورد بی تفاوتی وکلای ما نسبت به پروژه ها شنیده می شود و کارهای از دست ایشان علیه جوانان و منافع مردم سر می زند که زیبنده ی دشمنان متخاصم علیه یکدیگر نیست، چه رسد که نمایندگان مردم چنین کنند.

از یکطرف نمایندگان و بزرگان بدخشان صداقت واقعی ندارند و از سوی دیگر، برای عده ای بدخواهان بدخشان از طریق تاخیر پروژه ها زمینه ی استفاده جویی سیاسی مساعد شده است و کافی است نمایندگان ولایت بدخشان و بزرگان این ولایت در نزد مردم بدتر و منفورتر از قبل معرفی شوند.

عاشق درهم و برهم نیستم، اما تظاهرات و راهپیمایی را آخرین گزینه ای جهت بلند کردن صدای خفه شده می دانم، و آرزو دارم مردم بدخشان و جوانان دلیر این ولایت با ادامه ی اعتراض های خویش، بر کمترین خواسته ی برحق شان تاکید کنند تا جلو معیشت دلالان گرفته شود.

تحمل زندگی دشوار و سکوت مردم ولایت بدخشان وسیله ی برای حمایت از مافیا و استبداد گردیده است و همانطوریکه قفل ها شکستنی است، این همه دزدی و گرگی نیز پایان یافتنی است و باید پایان یابد.

طلب الدین غیاثی


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   درسال 2030 برای دایکندی در سال 2050 برای بدخشان برق میرسد ودرسال 2080 برای غور برق هرچه عاجلتر میرسد تا آنزمان گروپ برق ووسایل را آماده سازید
ر

>>>   دولت چی چهدولت ؟؟؟کدام وکیل ؟؟؟همه تاگلو.غرق فسادهستند کوچکترین نظر مهربانی مسئولیتی اسلامی انسانی ازاینها دوراست هستندوکلائی زن بدخشان که غرق شراتبنوشی وفحاشی هستند بهمه اکنونم معلوم است دولتی نیست دولت درهمه جا ازهم گسیخته دولت دوسره یکی بکله دیگرزده رواناست ....
یگانه چاره زخمهائی نا سورکشور وخصوصا بدخشان ازادی ولایت وانتخا ب یک شخص متقی والی واین سرنوشت کل کشوررا منورمیسازد هیچ قوه با شما مقابله نمیکند نترسید انقلاب انقلالب انقلاب
سمندر سر فراز


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است