اوج بی حرمتی اروپا به پناهجویان هموطن
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۴۰    ۱۳۹۴/۱۲/۹ کد خبر: 112638 منبع: پرینت

گاز اشک آور پولیس یونان نصیب مهاجران شد.
پولیس یونان در برخورد با مهاجرانی که دست به اعتراض و سر و صدا زده بودند، از گاز اشک آور استفاده کرد و باعث شد یک کودک چند ماهه در این میان جان خود را از دست بدهد.

شماری از پناهجویانی که به اروپا رفته اند، می گویند: کشور هایی مثل آلمان تنها به امور پناهجویان عراقی و سوری می پردازد و به شهروندان افغانستان بی‌حرمتی می‌کند.

یکی دیگر از پناهجویان هموطن اذعان می دارد که نیروهای امنیتی آلمان برای بازرسی بدنی شان، لباس های آنان را از تن شان بیرون کشیدند تا مبادا مواد انفجاری یا بمب در زیر لباس های خود داشته باشند.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   ازوقتی که ریس جمهور اشرف غنی به آلمان آمد و به کشورهای اروپایی وعده پذیرش پناهندگان افغان را در داخل
افغانستان به اروپایی ها داد دیگر پناهندگان افغان از چشم افتادند قبل از آمدن اشرف غنی ریس جمهور افغانستان هیچ
فرقی بین پناهندگان در اروپا وجود نداشت حالاهم باید
دولتمردان افغانستان پناهندگان خود را یاری و کمک کند اتفاقی که افتاده بی توجهی دولت و خودحکومت بوده
و از بابت صادر پاسپورت این پناهندگان ملیاردهاپول به جیب
دولتمردان افغانستان رفته و اگر دولت افغانستان میخواست
میتوانست به خوبی از این فاجعه پیشگیری کند این چرا
نکرده باید مسولین جواب بدهند اگر جلوگیری نکندکه از وضع
اصفباری که این حکومت به بار آورده همه مردم کشور
افغانستان میخواهد فرار کنند خود ریس جمهور هم اگر خود را
به جای یک فرد ملکی قرار بدهدکه ماه ها بیکار بماند انتحاری
و آدمکشی و آدم ربایی و گروگانگیری بیداد کند آخر مجبور
میشوی مهاجرت کنی.
آصف

>>>   ما نباید انگشت انتقعاد را بطرف المان نشانه بگیریم چون ترورستان طالب بمب را در لنگی وسایر جا های خود جا بجا میکردند ومردم مارا بشهادت میرساندند ایا ندید که همین ترورستان طالبان بمب را از راه معقد خود در داخل بدن اش جابجا کرده بود والمانی ها فکر میکنند که شاید دیگر مردم کشور ما هم مانند ترورستان طالبان پست وجنایتکار بی غیرت باشد که بمب را در داخل بدن شان جابجا خواهند کنند ترورستان طالبان بدستور بادار شان نه تنها که مردم ما را قتل وترور میکنند وکشور ما را ویران میسازند خیانت دیگر شان اینست که با چنین عمل شرم اور وننگین شان نام مردم وکشور ما را در نزد جهانیان بد کرده اند که کشور های جهان بالای ما بی اعتماد گردیده اند و در سفر های ما در خارج با اندکترین اشتباه شان چنین اهانت را در حق مردم ما روا میدارند خداوند گروه طالبان را نابود کند که نام پر افتخار کشور ومردم ما را بد نام کرده اند .

>>>   کاری که اوغو در افغانستان انجام داده و می دهد؛ مردم ما را در دنیا خوار و ذلیل کرده است و هیچ کشوری اعتماد نمی کند.
زلمی از بدخشان

>>>   غربیهای جنایتکار هم داعش طالب را حمایت میکنند و کشورهای اسلامی را بمباران میکنند و هم مهاجران را اذیت و ازار میدهند

>>>   واقعیت را عملی میکند بایدکنترول شدید داشته باشند . آیا برای ترور استاد ربانی مواد انفجاریه در عمامه {لنگی} خود وبرای ترور اسدالله خالد مواد انفجاری را در مقعد خود جابجا نکرده بودند؟ یک تعداد این ها هم اولاد های همان اصل و فصل میباشند هر گز بالای افغانی ، ایرانی و عراقی و لبنانی و یک طائفه سوری ها نباید اعتماد کرد .

>>>   در خانه خود بنشينند، براي إصلاح رژيم انقلاب نمايند، از ديگران شكوه ننمايند. ممالك ديگر حق دارند در قلمرو خود به هر گونه كه خواست شان حكومت نمايند. ترك وطن سبب خوش بختي نميشود، بخدا قسم همه ارزش هاي تان را از دست ميدهيد، نه دين ميماند و نه غ ......
الله ياري از امريكا

>>>   مردم ما مانند گوسفند استند یک نفر که به یک طرف درست یا نادرست رفت همه ما دنبال میکنم انها را، مردم سوریه مستحق پناهندگی استند نه عراقی نه افغانستانی و نه ایرانی.
مردم افغانستانی مهاجر نو در اروپا ۹۰٪ همه لهجه ایرانی دارند و از وضیعت افغانستان اصلاً خبر هم ندارند تعداد زیاد شان حتا متولد ایران استند.
حبیب از آتن یونان

>>>   عاقبت جهل و بیسوادی و سو استفاده از دین همین قدر است که ملت مان تحقیر میشون اگر ما یک رهبر اگاه یک ملت اگاه داشتیم و سیاستمداران خود خوای نداشتیم حال روزمان این نبود طالبان را خدا خار و ذلیل کند که فکر میکند دین همه مشکلات را حل میکند مردم نان میخواهن اقتصاد میخواهن فرهنگ و عزت میخواهن تا در تمام دنیابده بستان داشته باشن و با انها مثل انسان رفتار شود اما فقر و جنگ و بیسوادی اینقدر ملت ما را عقب نگه داشته است که هیچ کشوری ما را نمیپذیرد
ما نخواستیم بهشت بگذارین مثل تمام ملت های دیگر ارام باشیم دست از سر ما بردارین ای طالبان نامرد و جاهل کشورهای اسلامی دیگر را نگاه کنید هیچی کم ندارن انها هم مسلمان هستن انوقت به کشور خود و ملت خود نگاه کنید چه بسر این کشور اوردید دنیا مهندس و فیلسوف و دانشمند تحویل میدهن انوقت شما فقط انتحاری تحویل میدهید اخه شما چطور میخواین با دیگر کشورها زندگی کنید شما به غیرمسلمانان نیاز دارید اما انها به ما نیاز ندارن

>>>   من از مهاجرین افغان در فرانسه هستیم , پولیس فرانسه هفته پیش ۳۳ نفر از افغانها را لد و کوب کرد و توهین و بی حرمتی با ما مهاجرین افغان کرد و به ما اجازه خروج از کمپ پناهندگی را نمیدهند . شنیده بودیم که فرانسه مهد آزادی و دموکراسی است , ادعای دفاع از حقوق بشر را دارد , مهد رنسانس , مهد سکولاریسم , مهد کلتور , مهد تاریخ , مهد ادبیات نو , مهد انقلاب صنعتی , مهد فلسفه نوین , مهد جمهوریت است , پس کو حقوق بشر که اینقدر ادعا دارند که فرانسه مهد آزادی و دموکراسی , مهد دفاع از حقوق بشر است - نفرین بر کشورهای اروپایی , فرانسه , آلمان , انگلیس , همه کشورهای اروپایی

>>>   ﻣﻦ از ﺳﻦ ۱۷ﺳﺎﻟﮕﯽ درﺁﻟﻤﺎﻥ ﺯﻧﺪﮔﯽ میکنم ۲۰ ﺳﺎل
است ﮐﻪ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺟﺎﻩ ﻫﺴﺘﻢ ﻣﻦ ﺑﺨﺎﻃﺮﯼ ﻣﺴﺎﺋﻞ خانوادگی نمیتﻭﺍﻧﻢ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺑﻪ ﺍﻓﻐﺎﻧﺴﺘﺎﻥ ﺑﯿﺎﯾﻢ .
به ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﻗﺴﻢ ﮐﻪ ﺍﯾﻦ ﺍﻭﺭﻭﭘﯿﺎﻥ ﺧﺒﯿﺚ ﺗﺮﯾﻦ ﻭ ﺗﺮﻭﺭﯾﺴﺖ ﺗﺮﯾﻦ ملل ﺟﻬﺎﻥ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﻣﻠﺖ هﻫﺍ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻧﺎﻡ
حقوق ﺑﺸﺭ ﻓﺮﯾﺐ ﻣﯽ‌ﺩﻫﻨد

>>>   برای اروپا شرم است که از پانزده سال بدینطرف در افغانستان در مبارزه بر ضد تروریزم و تامین امنیت در افغانستان فعالیت میکنند و ملیارد ها دالر مصرف میکنند، اما بازهم از افغانستان پناهنده بگیرند.

>>>   هموطن عزبز بايدخوب توجه داشت كه بسيار وقتها انسان بادست خويش بدون اينكه به پيامد يك موضوع فكر نمايد به ان دست مي زند فكر مى كنم لشكركشى بسوى اروپا از همين مقوله بوده است

>>>   در المان ودر مجموع اروپا بعد از فروپاشی دیوار برلین ( که کاش فرو نمی پاشید) وضع پناهنده ها وحتی حقوق شهروندان خودشان حال قهقرایی وضد بشری را گرفت. رژیم های خود کامه غربی با فشار وتهدید بر اتباع شان عرصه زندگی را بر همه تنگ ساخته اند.. اگر بیست سال قبل هم یک پناهنده به یک قریه المان میرفت .بسیار از نادرات بود که زنده برگردد. مثلا در شهرک شمالی بنام مارنی مربوط هایده در شلوس ویگ هولشتاین شمال غرب المان چار پناهده را که شامل یک افغانی ویک فلسطینی ودو کرد عراقی بود در شب سرد زمستان گروه های نیو نازی به خانه ومحل اقامت شان حمله کرده انها را به شکل فجیع بعد از شکنجه کشتند. نه در مطبوعات سر وصدا شد ونه هم سازمان های نامنهاد حقوق بشر خبر شد.
انور بلخی مهاجر فراری از المان فعلا مقیم مانچستر انگلیس

>>>   گرچه میگن کارخودکرده درد ندارد,اما شماهای که فکر آزادی اروپا را درسرداشیتید باید بچشید طعم زیبایی اش را.شما اقدام کردید ورفتید,پول های هنگفت را به قاچاقبران ....خوراندید.چرانسنجیدید که:
روده ای تنگ به یک نان تهی پر گردد
نعمت روی زمین پرنکند دیده ای تنگ.
شماهای که اروپا رفتین بچشید حال وروز که دارین..(پویا)

>>>   برادران عزیز.80 در صد کسانی که به اروپا می ایند بخاطر سیالی وشریکی است مردم غریب نمی توانند به قاچقبر پول پرداخت کند من خود 17 سال است در اروپا زندگی می کنم به خداوند سوگند می خورم که هر روز به خود لعنت می کنم. نان چای در افغانستان خوردن صد ها مراتبه از نان پلو اینجا بهتر است حالا که من خواهم دوباره بیایم اولاد ها نمی ایند.اگر واقعا ارامش روحی می خواهید ملک را ترک نکنید.وضع مهاجرین در اینجا بسیار رقت بار است من خودم در یکی از کمپ های مهاجرین کار می کنم و می بینم ولو اگر پناهندگی قبول هم شود در ده سال اینده خانه پیدا نمی شود و زندگی طولانی در کمپ انسان را به امراض روحی مبتلا می سازد
احمد از هالیند

>>>   طالبان ومجاهدان چنان دین وجهادواسلام را بدنام کردندکه مردم دنیادین اسلام رادین اخوت وبرادری وصلح ببیندبرعکس ازاسلام تروریست وآدمکش خطاب میکننداین طالبان ومجاهدان دزدصفت وآدمکش اگراسلام وجهادرابه شکل امروزی بی آبرووبدنام نکرده بودندشایدامروزخیلی از کافرهابه دین اسلام روی میاوردندولی برعکس مسلمانهااز دست جنایت جهادیهاوطالبان به دیگردینهاپناه میبرن فقط بخاطرکه ازظلم وستم این جاهلان درامان باشند..
عبدال


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است