اعلام آمادگی ناتو برای جنگ با روسیه
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۱۵    ۱۳۹۴/۱۲/۸ کد خبر: 112527 منبع: پرینت

جنرال فیلیپ بریدلاو فرمانده نیروهای ناتو در اروپا گفت که آمریکا آماده جنگ با روسیه در اروپا است.

بردیلاو در مقابل اعضای کمیته نیروهای مسلح در مجلس نمایندگان آمریکا در جریان بررسی اقدامات برای مقابله با تجاوز روسیه در اروپا افزود: در صورت نیاز ما آماده جنگ با روسیه و پیروزی هستیم.

وی تصریح کرد که دریای سیاه تبدیل به پایگاهی برای نیروهای روسیه شده است.

بریدلاو در مورد روابط ترکیه و ناتو عنوان کرد: تماس های نظامی با آنکارا همچنان ادامه دارد ولی با این وجود آمریکا و ترکیه به صورت کامل و همیشگی در این زمینه توافق ندارند.

گفتنی است فرماندهی نیروهای آمریکا در اروپا ژانویه گذشته استراتژی نظامی جدیدی را برای ایجاد بازدارندگی در مقابل روسیه و حمایت از پیمان ناتو ایجاد کرد.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   کشتن آسان اماکشته شدن دشواراست. هردوی شان برای تعین سرنوشت دیگران نسل کشی میتوانندهرگزجرات جنگ بایکدیگرندارند.
وطندار

>>>   لاف در غریبی است با خرس روسی و ببر سیبری نمی شود سر شاخ شد , ناتو و امریکا جرات جنگ با کشورهایی که ارتش منظم و پیشرفته دارند ندارند , ناتو و امریکا در تمام تاریخ جنگ هایی که انجام دادند با کشورهایی بوده که طرف مقابل یا ارتش نداشته یا ارتش ضعیف و نمایشی و کوچک داشته اند , مثل جنگ افغانستان که اصلا افغانستان ارتش نداشت , جنگ عراق که ارتش عراق فرسوده و ضعیف شده بود با تجهیزات فرسوده و قدیمی .

>>>   انشالله که نابودی شان فرا رسیده

>>>   یعنی امریکا به خودش اجازه میدهد به هر کشوری که بخواهد تجاوز بکند ولی دیگران ، حق مداخله را ندارند.

>>>   بلی اشغال افغانستان توسط روس ها و بیرون راندن روس ها توسط غربی ها ادامه جنگ دوامدار و ممکن بااین همه تاخت و تاز ها جنگ جهانی سوم نیز در راه است و صفبندی های کشوره ها مد عای ما میباشد . زره

>>>   ماافغانها درجنگ سوختیم خداکند کی دیگر تماشاچی جنگ باشیم تا کشورهای دیگر درگ کنه وضعیت ما افغانهارا...امیرنظری غزنی ناهور جسکه زرتاله...

>>>   زور مادر اروپا وامریگا بر روسیه نمیرسد ایران همرای روسیه یکجاست

>>>   بعد از جنگ دوم جهانی و خسارات هنگفت جانی و مالی آن و استعمال بمبهای اتمی در جاپان، قدرتهای بزرگ همواره تلاش کرده اند تا از جنگ مستقیم در مقابل هم جلوگیری کنند و همدیگر را بشکل غیر مستقیم با کمک و تحریک کردن دشمنان همدیگر ضربه بزنند. اما ما منحیث کشورهای به اصطلاح جهان سوم متأسفانه آله ابزاری قدرت های بزرگ شده ایم و مهره های شطرنج آنها شده ایم. اما هر دو هیچگاه دوست کشورهای غریب نخواهند بود بلکه فقط اهداف خود را دنبال خواهند کرد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است