امضای تفاهمنامه انتقال ملکیت میان آیسا و برشنا
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۴۱    ۱۳۹۴/۱۱/۲۰ کد خبر: 111604 منبع: پرینت

تفاهمنامه انتقال ملکیت 15.5 کیلومتر لین انتقال برق به پارک صنعتی امیر علیشیرنوایی در ولایت بلخ، میان اداره آیسا و شرکت برشنا به امضا رسید.

به نقل از آیسا، بربنیاد این تفاهمنامه، هزینه ساخت شبکه برق رسانی به پارک صنعتی امیر علیشیرنوایی در ولایت بلخ که 20 کیلو ولت ظرفیت و 15.5 کیلومتر طول دارد از بودجه اداره حمایه سرمایه گذاری افغانستان پرداخت می گردد.

هزینه ساخت این شبکه حدود یک میلیون دالر برآورد شده است که طی تفاهمنامه منعقده، ملکیت و امور حفظ و مراقبت آن به شرکت برشنا انتقال یافت.

محمد قربان حقجو رییس عمومی اداره حمایه سرمایه گذاری افغانستان، تفاهمنامه انتقال ملکیت 15.5 کیلومتر شبکه انتقال برق به پارک صنعتی امیر علیشیر نوایی را با قدرت الله دلاوری رییس شرکت برشنا به امضا رساند.

حقجو در سخنانی، بر حیاتی بودن انرژی برق برای بخش صنعت تاکید کرد و ابراز امیدواری کرد که این تفاهمنامه سر آغاز همکاری های بیشتر دو نهاد در راستای رشد اقتصاد کشور باشد. در ادامه، محترم قدرت الله دلاوری رییس شرکت برشنا با سپاسگزاری از اداره آیسا برای متقبل شدن بودجه این پروژه، بر تعهد این شرکت برای تامین برق با ثبات و معیاری برای پارک های صنعتی کشور تاکید کرد.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   خوب است یک منبع عایداتی برای رییس صاحب ایجادگردید


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است