ماموریت سفیر جدید انگلیس در کشور آغاز شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۱    ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ کد خبر: 111407 منبع: پرینت

رییس جمهور، اعتماد نامه دومینیک جیرمی سفیر جدید انگلیس را روز چهارشنبه گذشته طی مراسم تشریفاتی پذیرفت.

در خبرنامه ریاست جمهوری آمده است، در مراسم تقدیم اعتمادنامه که در ارگ انجام شد و در آن صلاح الدین ربانی وزیر خارجه نیز حضور داشت، هر دو جانب در مورد گسترش روابط و همکاری ها میان دو کشور در عرصه های مختلف بحث و تبادل نظر کردند.

رییس جمهوری اسلامی افغانستان از کمک های انگلیس به افغانستان و سهم گیری آن کشور در چوکات ناتو تشکر کرد و تلاش های نیروهای آن کشور را مورد ستایش قرار داد. رییس جمهور گفت که صلح و ثبات خواست اساسی حکومت و مردم افغانستان است و در این راستا همکاری های منطقه ای و بین المللی نیاز اساسی می باشد تا مشکل تروریزم و افراطیت که برای تمام منطقه و جهان یک تهدید مشترک است، بگونه منطقی حل گردد.

در مقابل دومینیک جیرمی سفیر جدید انگلیس ضمن اینکه از آغاز ماموریت اش در افغانستان اظهار خرسندی نمود، گفت: در جریان ماموریت اش تلاش خواهد کرد تا مناسبات میان دو کشور بیشتر از پیش گسترش یابد.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   خدا خیر بته انگلیس ها را!
از دوصد سال بدین طرف با سفرای مختلف خویش ماموریت خویش را در افغانستان انجام میدهند، تا باشد که این مردم در فضای عاری از جنگ و خشونت و فقر و بی سوادی، با بیشرفت های مهم سیاسی و اقتصادی و اجتماعی، در حمله پیشرفته ترین کشور های دنیا شامل شود.
ما این تلاش های دوصد ساله انگلستان را هیچوقت فراموش نمیکنیم!!!
چنانچه یک نمونه مهم آن کشت تریاک در هلمند است که طی پانزده سال گذشته امنیت آن را گرفته اند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است