بلخابی: آمریکا و حکومت همکاران مخالفان مسلح
 
تاریخ انتشار:   ۱۶:۲۰    ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ کد خبر: 111396 منبع: پرینت

مقام های آمریکایی سال 2016 را سالی ناامن برای افغانستان می دانند.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، سید حسن شریفی بلخابی عضو مجلس نمایندگان در اینباره گفت: در این چهارده سالی که گذشت، آمریکایی ها پولهای فروانی در کشور ما خرج کردند اما از آنجایی که آنها امنیت را در افغانستان نمی خواستند برای تاسیسات نظامی و جنگی ما قدمی برنداشتند. علاوه بر آن حکومت ما نیز، نه تنها قدمی برای تاسیسات نظامی خودمان بر نمی دارد بلکه با آمریکا در جهت تقویت نیروهای مخالفان مسلح، همکار می باشد.

وی، اضافه کرد: هم اکنون بیشتر از تجهیزاتی که در اختیار نیروهای ما قرار دارد در اختیار مخالفان مسلح ما گذاشته می شود. حالا خود اعتراف می کنند که افغانستان ناامن تر شده است.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   سال 2016 سال است که امریکا غربیها تمام نوکران خود یعنی داعش را از سوریه و عراق به افغانستان انتقال میدهد.

>>>   امریکا شیطان بزرگ

>>>   امریکا با جنگ فکری یا با هر نحوه دیگریکه شود کشورهای اسلامی را نارام میسازد. هموطنان غیور افغانستان اگر به یاد داشته باشید امریکایی های غدار سال 2014 را خونبار ترین سال اعلام کرد. به لطف پروردگار همه زنده ماندیم. حالا اعلام کردند و میخواهند در سال 2016 جنگ را در افغانستان شدد دهند تا مسلمان را بکشند وکشور ما را تضعیف سازند نترسید خداوند با ما است. ان شاالله
هارون
افغان

>>>   من کاملاً با گفته بلخابی صاحب مخالفم!
در یک جنگی که پانزده سال میشود در افغانستان دوام دارد، باید توازن قوا بین دولت افغانستان و مخالفین آن موجود باشد، در غیر آنصورت سبب پیروزی یک جناح خواهد شد.
بناً من صد فیصد باور کامل دارم که کشور دوست امریکا در تجهیز و تمویل دولت افغانستان و مخالفین آن، عدالت کامل را در نظر گرفته و آنها را مساویانه تجهیز و تمویل میکند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است