مراحل فرمانده شدن در افغانستان
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۵۸    ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ کد خبر: 111352 منبع: پرینت

- در ابتدا کوشش کنید در طفولیت به خود تلقین نمایید که من فرمانده می شوم و بچه های کوچه را لت و کوب نمایید.
- در بزرگسالی فقط به آدم کشتن فکر کنید و همه چیز را به زور به دست بیاورید.
- به قانون پایبند نباشید و در شرایط خاص چند باند مافیایی را اداره کنید.
- هر چه بیشتر خیانت کنید بر مدال های افتخاری شما افزوده می شود.
- کسانی را که می کشید، فردای همان روز در مراسم دفن او و مراسم فاتحه گیری اش اشتراک نموده و توسط یک عدد پیاز در جیب تان اشک تان را به زور درآورید.
- شکم تان را کلان کنید و اگر هم دارای شکم کلان نیستید یک بالشت را در زیر لباستان قرار دهید تا کلان دیده شود این برای ایجاد رعب و وحشت موثرتر است.
- فرمانده نباید خنده کند، بینی اش را نخاراند و فکاهی نگوید، بگذار این کارها را کسانی که برای مرگ آماده می شوند برای تو انجام دهند.
- با سیستم های دو قفاقه و سه قفاقه و آشنایی کامل برای سیلی زدن، لگد زدن و در نهایت مهارت کله زدن به بینی طرف مقابل را داشته باشید.
- تلاش کنید دو موتر زرهی داشته و چند تعقیبی را با خود بگردانید تا همه بدانند که شما آدم مهمی هستید.
- وقتی به خانه می روید آمار کسانی را که به دست شما لت و کوب، زخمی و کشته شده اند را داشته باشید تا رسانه ها آن را کم اعلام نکنند.
- اگر بالاتر از صد هزار نفر را بدبخت کردید و از بین بردین بدانید که استعداد رهبر شدن را هم پیدا کردید.
- و اگر رهبر شدید تلاش نمایید هیچگاهی پیشه فرماندهی خود را فراموش نکنید و به جنایت های خویش به صورت محترمانه تری ادامه دهید.
اگر به این روش ها به صورت درست عمل کنید بدون شک یکی از فرمانده های موفق این ناکجا آباد می شوید.

مهدی ثاقب


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   - دست خودرا همیشه بطرف مردم دراز کنید تا ببوسند وکمره تلویزیون هم باید آماده باشد تا خارجی ها هم ببینند وبه اهمیت شما واقف شوند
- در هیچ فکر وایده ای پابند نباشید ومتوجه سمت وزیدن باد و پله ترازو باشید
- از طریق اقارب وافراد مورد اعتماد خود ارتباط خویش رابا سازمان های جاسوسی درخفا داشته باشید
- هر پروژه وکار عام المنفعه که از طرف حکومت وشاروالی قبلا پلان شده وقصد اجرای آن را دارند شما فورا اجتماع را تشکیل وطوری صحبت کنید که گویا این کار را شما براه انداخته اید درغیر آن نمیشد .
- اگر با همه اینها نشد یقین کنید که آدم کم استعدادی هستید
- اگر بازهم شوق قوماندانی را دارید پائینترین نرخ که میتوانید قومانده امنیه یکی از ولایات درجه سه شوید یک صد هزار دالر است نزد م ارشد امنیتی بروید وتفاهم کنید .
ر

>>>   سلام به همه ملت عزیزم . سلام به شهدای عزیزبه زجردیده گان عزیزبه همه اطفالیکه معصومانه ازدست شماقاتلین یاقوماندانان بودیدیاطالبان بودیدیا واسطه داران بودیدبه مرمی شمابه شدت وضربه موترشماهمه شهید شدندبه همه شان احترام وتسلیت تقدیم میکنم. ثاقب صاحب واقعآدرست وبجافرمودند.که درکشورماازگفته ثاقب صاحب بالاتربدترودلخراش ترواقعات جریان دارد. خدای بزرگ همه ملت مظلوم وبی دفاع ماراازشراین باندهای مافیائی و خداناترس نجات دهد. آمین یارب العلمین.من خودم شاهداین همه مشکلات وبدبختی هستم که واقعآ هرکسی که خیانت میکندشرارت میکند قصاوت میکنددزدی میکندنزداین حکومت فاسدآنهابهتروبرترهستند. هیچ چیزی ندازند.جناب عالی که صلاحیت مقررکردن این مزدوران بی سوادرادارندمقررمیشوند.دریک جای چپاولگری درظرف چندماه محدودی پول بیت المال رااسنادهای جعلی میسازنددرجیب میزنندیادربانکهامیریزند. دیگرهمه چیزنزدبادارخود وکسانیکه آنهارا میبینندهستند. یکی ازسروده های یکی ازشاعران بزرگ بیادم آمدکه. چنین سروده است.دراین زماه هرکسی صاحب پول است . حرف غلطش درهرکجامعقول است. بی پول اگرکلام حکمت بکند. گویندکه این دیوانه ونامعقول است. فعلآاین فرمانده صاحب هرچیزاست. بخاطریکه درطول شش ماه هم جیب پرشدهم شکم پرشدهم بانک پرشد.گپ این مقام به همه جای که خواسته باشدرسید. احترام به همه ملت زجردیده کشورم.
احترام به همه کارمندان محترم شبکهafghanpappe
سیدهارون ازکابل زیباوعزیز.

>>>   درود اقای ثاقب زیبا و جالب می نویسی.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است