نمایی از چشم انداز کابل در شب
 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۱۹    ۱۳۸۹/۳/۱۸ کد خبر: 11130 منبع: پرینت

از شب تا روز کابل

http://files.afghanpaper.com/pics/201006/201006081237231543.jpg

http://files.afghanpaper.com/pics/201006/201006081237234981.jpg

http://files.afghanpaper.com/pics/201006/201006081237231044.jpg

http://files.afghanpaper.com/pics/201006/201006081237234800.jpg

http://files.afghanpaper.com/pics/201006/201006081237234314.jpg

http://files.afghanpaper.com/pics/201006/201006081237233702.jpg

http://files.afghanpaper.com/pics/201006/201006081237231166.jpg

 

مزار شریف مرکز ولایت بلخ

http://files.afghanpaper.com/pics/201006/201006081237231647.jpg

http://files.afghanpaper.com/pics/201006/201006081237234443.jpg

http://files.afghanpaper.com/pics/201006/201006081237232470.jpg

http://files.afghanpaper.com/pics/201006/201006081237231789.jpg

 

و تصاویری منتخب از کوشه و کنار کشور

http://files.afghanpaper.com/pics/201006/201006081237231848.jpg

http://files.afghanpaper.com/pics/201006/201006081237231658.jpg

http://files.afghanpaper.com/pics/201006/201006081237232864.jpg

http://files.afghanpaper.com/pics/201006/201006081237234985.jpg


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   خیلی عالی بود.............

>>>   تشکر خیل عکس های جالب بود به یاد افغانستان عزیز افتادم
علی

>>>   بیخشو بگیر که کشور درست شد وطن دار مچل کچل

>>>   خیلی زیبا بود، ولی این تصاویر پاکستان را به دسیسه سازی وا میدارد. با احتیاط عمل کنید.
کریمی

>>>   خیلی زیبا

>>>   زنده باد افغانستان واقعا مملکت زیبایی داریم

>>>   تشکر از افغان پیپر. عالی بود واقعا. از خواهش میکنم تا همچو عکس ها و خبرهای زیبا همیشه نشر کنید لطفا. تا هموطنهای ما که در خارج از کشور بسر میبرند و نمیخواهند و یا اینکه از وطن ناامیدند نیمایند تشویق گردند. تا وطن را هرچه زیبا و زیباتر و شادابتر بسازیم باهم..
موفق باشید
رضا قاسمی

>>>   بلی واقعا" شهر مزار شریف از همه کرده زیبا تر است.

>>>   از این خاطر زیبا شده چون والی مزار شریف یگانه والی است که خدمت میکند برای مردمش. پس این چنین والی به همه ولایات باشد همه ولایات به مثل مزار زیبا خواهد شد.

>>>   خیلی قشنگ بود از شما متشکرم
سخی احمد

>>>   امروز کشورم اهسته اهسته سر بالا میکند و دامن فرزند نا قابل اش را با دو دست شکسته محکم میگیرد که این مادر زخمی ات را یک لحضه به بغل بگیر ......... امید وارم ما فرزندان قابل و ناقابل دیگر لطمه بی حرمتی, بی عزتی و بی غیرتی را بر دامن این مادر ( وطن ) نرسانیم و این کشور پهناور افغانستان را از شر دشمنانش نجات دهیم و این در وقت امکان دارد که من وتو ما شویم تو پشتون و من تاجیک و اون هزارهو بلوچ ایماق و .......... یک دست یک صدا بگویم کشورم میسازمت و از تو حراست میکنم بعد این شکور که از من و تو ( ما ) رنجیده است شاید کمی راضی شود و لبخند بزند که لبخند این کشور همین زیبای های در قهقرا نهفته او است بر و من و شما لازم است که فرصت مهیا کنیم و بس .. این شکور خود بیشتر از همه جای دیگر زیبایی های لازمی را دارد که نهفته در دل اوست و صرف فرصت میطلبد .. اگر این بار هم مشت بر سر این مادر رنج دیده کوبیدیم بدان که دوباره هک از این نفس ها نخواهد بود و سر دم داران پاکستان و دشمنان مسلمان کافر پرست عربهای نیمه کافر و منافق بیشتر از هر وقت دیگر دست باز پیدا خواهند کرد و نه مادر خواهد بود و نه فرزند و یک بار دیگر این کشور به باد فنا گرفته خواهد شد و کلمه بسم الله وضعناک و علی ملت رسول الله و سلمناک را به زبان خواهیم اورد.
از امروز که من بر سر وظیفه هستم بیشتر از همه وقت دیگر مصمم گشته ام که کشورم را میسازم و از جاپان میاموزم و از چین میاموزم و به دیگران میاموزانم .
دوستان من پسر پر محبت خانواده خودم هستم ولی حس وطن دوستی چنان مرا پرنده صحرایی این خاک کرده که باید ببینم یک روزی که گروه گروه مردم قشله میگیرند و بپرسم خیرت است برایم بگویند امروز فرض این خاک را ما بجا میاوریم و برای حفظ این خاک سپر میشویم .
تشکر
سرباز اردو

>>>   این عکس ها در سایت قرار ندهید برادران پشتون میبینند و در اولین فرصت با کمک دستان پاکستانی خود به تخریب ان اقدام میکنند
سخی احمد

>>>   سلام
ما كه تا حالا افغانستان را از نزديك نديدم برايمان خيلي جالب است

>>>   به امید روزی که تمام افغانستان برای همیشه بمثل تصاویر بالا پایدار بماند.

>>>   عالی است! عکاسش خوبش بوده!
حامد

>>>   سخی احمد بی عقل من فکر می کنم تو خودت یک دست شانده از کشور های خارجی هستی که موضوع قوم گرایی را در بین آوردی ، پیشرفت افغانستان در تصاویر بالا نتیجه از زحمات پشتونها است و امروز اگر امروز افغان هستی از زحمات پشتونها است . در اخیر میگویم که هیچگاه اینطور بی عقلی نکنیږ
تل دی وی افغانستان سر لوړی

>>>   کا بل بسیار بدم میا ید مثل د و ز خ ر استش بد تر از دو ز خ مگر چی کنیم که از این شهر هستیم .
بیسو ا د

>>>   خدا را شکر نمردیم و معنی پیشرفت را از دید یک برادر پشتون دانستیم معنی واژه پیشرفت در زبان پشتون تخریب اثار باستانی به کمک کشور دوست پاکستان، سوزاندن مکاتب ،تیزاب پاشیدن بر صورت محصلین ،بمب شمیای درست کردن و بر مکاتب نسوان انداختن ، عملیات انتحاری بر علیه مردم بی گناه جهت ترساندن خارجی ها ، کوچی گر همراه با یاغی گری ، چادر زنان بر سر کردن و ادعای مردی کردن در مبارزه ، اگر شما نبودید حتما افغانستان کدام از این پیشرفتها را نداشت من به شما توهین نمیکنم خود دارید میگوید که چه بر سر افغانستان اوردید
سخی احمد

>>>   نام خدا .....خداوند حفظ اش کند....دوستت دارم وطن.

>>>   سلام به میهنم سلام به مردم شریف میهنم !!!!!
از تصاویر بالا خوشحال شدم امید وارم که روزی باشد که همه هموطنان عزیز مان از تمام نقاط جهان به کشورش برگشته و باهم در شگوفایی میهن خود سهم ارزنده داشته باشیم .
سربلند وآباد باد میهنم و مردار باد دشمنان وخیانتکاران این خاک پاک!!!!!
ملنگ از لندن

>>>   زنده باد اسماعیل خان که کابل تاریک را چراغان کرده است. این فقط تنها کاری است که در دوران حکومت کرزی انجام شده است. باز هم زنده باد اسماعیل خان. خدا عمرش را طولانی کند .

>>>   مه با برادر سخى احمد تماما موافق هستم لطفا همجو عكسهاي زيبارا در سايتها بخش نه كنيد ويك مثال بسيار واضح هرات است وقتى كه امير صاحب اسماعيل خان بازسازي هرات را شروع كرد بشتونها دلشان آرام نشد تاكه هرات را خراب كردند وامير صاحب را از هرات دور كردند ولى با تصميم مردم شريف هرات بازسازي ونوسازي ادامه دارد ومرك براى تمام دشمنان افغانستان -

>>>   با سلام
تصاوير خيلي زيباست. من تا حالا فقط يك بار افغانستان رفتم. آرزو دارم يه بار تنهايي بيام و همه جا ها رو از نزديك ببينم.
دوستت دارم افغانستان

>>>   سلام قشنكًه ولي با يكً كلً مكهً بهار نه ميشه با دوتا يا سه تا شهر يا جن تا ساختمان زرق برق داره نه مي شه دل خوش كرد أميد واريم كه آدامه دار با شه وه مي دانيم كه ٢٧ يا ٢٩ تا شهر ديكه كشور هيج تغيراتي به وجود نا مده ده اي ٩ سال مر دم ده غمي نان خشك در مانده

>>>   ای برادر های پشتون هزاره تاجک و اقوام دیگر بیاید از منافقت تفرقه اندازی دست بکشیم و در فکر اینده کشور شویم.
یک سوال بیسار اسان ؟
شما برادران پیش گلکاران رفته و پرسان میکنید که کی از کجاست و برای کی و یا چی این وطن را اباد میکنید ؟
همه انسان که ارزو ابادی کشور خود را دارد افغانستانی است
و کسانیکه تفرقه می اندازنددشمن اصلی ماست ولو از هر جاهیی که باشد و از هر قوم هم.

>>>   افغانستان بیشتر از این ها زیباتر است
سیف الله از تهران

>>>   امروز در خبرها خواندیم که طالبان یک کودکی ۷ ساله را اعدام کردن وای باحاله اجسامه بیجان اینها میخواهند ما سوار بر شتر و خانه در چادر......... داشته باشیم.
با تشکر رامین از یونان

>>>   وقتی تصاویر آتش بازی سالگرد پیروزی؟ جهادی هارادیدم، راکت باران آنها و سوختن شهر زیبای کابل در اولین روزهای آمدن آنها بیادم آمد. سوختن شهر کابل فراموش خاطر شهروندان کابل نمیشود. بهتر میبود اگر بعوض آن تصاویر را نشر میکردید که جلالتمأب معاون رئیس جمهور دولت مافیائی ، جناب قسیم فهیم و رئیس ولسی جرگه، جناب یونس قانونی ودیگران آنوقت از بالای کوه آسمائی به شهروندان کابل راکت میفرستادند و شهر کابل رابه خاک وخون کشانیدند.این تصاویر وویدیو ها موجود است.روز نشر آن فراخواهد رسید.
وحید الله

>>>   *جناب محترم تل دی وی با اغل*
پس مجسمه های بامیان را شما آباد کردی . مکاتب را شما اباد کردی- سرک ها را شما اباد کردی- دانش اموزان را در راه شما با تیزاب اباد می کنی- معلوم است خارجی ها امده اند در ابادی هایی که عماره کرده اید تفریح کنند .
*سعید کابلی*

>>>   کشور مان واقعآ که زیباست اما باید هر فرد ما در فکر ملت سازی باشیم. آنچه که خیلی رنج آور بود برای من امشب از طریق تلویزیون ....در برنامه زنگ خطر دیدم که افغانها بی گناه در پاکستان چگونه آزار داده میشود و لت و کوب می گردند.
نسل جوان! باید اتحاد شد و یک ملت سربلند را ساخت. دیگر کشورها حتی تفاوت نژادی بین ملت شان وجود دارد یکی سیاه است و یکی سفید اما هیچگاهی بی اتفاقی باعث انهدام کشور شان نشده است. ما خو الحمدالله همه از یک نژادیم. یک رنگیم یک دینیم. دشمنان میگویند که زبان شان فرق می کند. زبان های ما هم یکی است. اگر دقیق شوید حروف مشترک در تمام زبان های ما استفاده میشود. باید برای یک ملت واحد شدن همه کوشید در هر جایی که هستیم. این باید شعار هر جوان افغان باشد که ما همه یک هستیم و همدستیم.
احمد از کابل

>>>   تصاوير خيل زيبا بود كاش ناشر عزيز اين عكس ها را ميتونيست در ايميل ما ميفرستاد تا در نمايشگاه هاي خارج از كشور به نمايش ميگذاشتيم .
در هرصورت ايميلم را ميگذارم اگر امكانش بود تصاوير اصلي را كه كيفيت قابل چاپ داشته باشد برايي بنده ارسال كنيد وا قعا ممنون ميشم .
دوستدار تان : سيد محمد حسين امني

>>>   از اینکه اثری کارهای درونی خارجیهادر بین تاثیر کننده است همچو نفاق پذیر هستیم.جون ما ملت مسلمانیم اگر قران را قانون قرار دهیم چنین افکار پلیت بیگانه ها و بیرونی ها یکه دایم لقمه سیاست همه جانبه شان بوده یم نشده بر عکس مشت قویی در جواب دشمنان وطن عزیز ما و اسلام عزیز باشیم بلاخره هر دو مساویانه بالای فرد جوان و بالغ خود کاملآ و مسلمآ حق دار است.
تشکر
جیک نجمان 

>>>   بادیدن این نماهای زیبای کشورم اشکی خوشی و شوق دیدن وطن در چشمانم حلقه زد. تشکر از مسولین افغانپیپر، خواهشمندم ویرانی های وطن را کمتر نمایش بدهید، بیشتر همچنین عکسهای زیبارا به نمایش بگذارید،
سلمان علی از جاپان

>>>   بابا جان من افغانستان بوده ام وضع خراب تر از آنی است که با دو تاعکس بشود دل خوش کرد کشور ما خرابه ای بیش نیست
که از دور زیبا دیده می شود اگر نه حالا کل ملت مهاجر هجوم آورده بود افغانستان !
سردار از ایران

>>>   ولا راستش ره بگویم تا وقتیکه به خارج از افغانستان نرفته بودم من هم فکر میکردم که افغانستان زیبا است اما حالا میدانم که پسمانده ترینء کشور های دنیا یعنی چی؟ افغانستان بد بختانه پایمال شده است، زیبایی های طبیعی آن از بین رفته و زیبای های غیر طبیعی هم شاید 1 درصد وجود داشته باشد
احمد از امریکا

>>>   آقای وحید الله، حیف که نام تان بسیار بزرگ ولی افکار تان بسیار کوچک است.
اگر اندکی واقع بینی داشته باشی از برکت همین جبهه فهیم و قانونی و یاران دیگرشان بود که تو امروز در بالاترین مقام های دولتی هم میتوانی قدم بزنی ورنه ریسمان هایت هنوز در گدام حفظ شده و شاید دوباره برایت تحویل داده شود!
باریک بین

>>>   با سلام بايد هميشه اميدوار بود زيبايي هاي كشورهاي بيگانه چه بدردتان ميخورد ان زيبايي ها مال خودشان است وبايد كشور خودمان را زيبا كنيم هر چقدر كه ان زيبايي هايي هايي كه هست به چشمتان نمي ايند
سهيلا از لندن


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است