دور سوم گفتگوهای صلح برگزار می شود
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۴۸    ۱۳۹۴/۱۱/۹ کد خبر: 110931 منبع: پرینت

افغانستان، پاکستان، امریکا و چین، در 17 ماه دلو سال جاری دور سوم گفتگوهای صلح را در پاکستان ادامه می دهند.

اولین نشست چهارجانبه پیرامون صلح افغانستان در اسلام آباد برگزار شد و سپس در این روند در کابل پیگیری شد.

به گزارش اسوشیتدپرس، پیش از این؛ قرار بود نشست دیگری به منظور گفتگو میان مقامات افغان و طالبان در قطر برگزار شود که مقامات افغانستان از حضور در آن امتناع کردند.

با این وجود؛ مقامات پاکستانی می گویند که نوازشریف نخست وزیر این کشور، برای تسریع تلاش ها در راستای صلح به قطر خواهد رفت.
شریف در حالی قرار است به قطر سفر کند که دولت افغانستان، دفتر قطر را به عنوان نمایندگی طالبان به رسمیت نمی شناسد و تاکید دارد که این دفتر صرف می تواند یک آدرس برای طالبان باشد.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   بی اعتبار است فایده ندارد مردمرا فریب ندهید چقدر وقت پیش داکتر نجیب با مجاهلین خوناشام مذاکره صلح کرده بود نتیجه نداد بخاطریکه دست اینها در خون ملت شسته شده وبدون کشتار مردم بیگناه دلشان ارام نمیگیرد هیچ وقت تانرا لیفایده ضایع نکنید.

>>>   مذاکرات صلح یابازی موش وپشک . با این وقت گذرانی میتوانید خودرا فریب دهید نه مردم را حالا چلو صاف تان از آب برآمده همه میدانند که شما دنبال چه هستید شاید بتوانی چهار سال دیگر ت را هم با دروغ وخیانت وثروت اندوزی برای اولاد اولادت بگذرانی مگر مردم را به مسخره نگیر زیرا اینرا میدانی که مانند چند نسل خیانت خونریزی ووطن فروشی سردمداران گذشته ترا نیز تاریخ فراموش نخواهد کرد ونامت در زمره جلادان تاریخ ثبت خواهد شد ذیرا خیانت تو تنها بیک قوم وتبار خلاصه نمیشود بلکه به تمام اقشار کشور رسیده ومیرسد نمیدانم چطور شب وروز را میگذرانی گاهگاهی که باخود تنهامیشوی به خود چه میگویی آیا از شرم عرق میکنی وبر خود .... میگویی ویا اینکه وجدان وشرم چنان در وجود گندت مرده که در خلوتت به خودت آفرین می گویی وبرایت هاوارد میدهی.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است