از جنایات اردوی ملی در زرمت پکتیا باخبر شوید
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۱    ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ کد خبر: 110053 منبع: پرینت

زرمت یا زرمل در غرب شهر گردیز مرکز ولایت پکتیا موقعیت دارد، و یکی از ولسوالی پرنفوس و وسیع این ولایت بشمار می رود، که با ولایت های لوگر، غزنی، پکتیکا مرز مشترک دارد، این ولسوالی که بعد از شروع تجاوز آمریکا در شاهی کوت جنگ مشهوری صورت گرفت، پس از آن در جریان چهارده سال گذشته همیشه بین امریکائی ها و مجاهدین/طالبان این منطقه شاهد جنگ و درگیری های شدیدی بوده است، در این مدت همیشه مرکز ولسوالی در ادارهء حکومت و تمام مناطق اطراف در کنترول و حاکمیت طالبان بوده است.

به تعقیب نابسامانیهای گذشته در جریان چندین روز گذشته یکبار دیگر وضعیت و حالت رقت باری بر مردم منطقه تحمیل شده است و تعداد کثیری از مردمان بی دفاع، کودکان و زنان شکنجه و مورد آزار و اذیت قرار گرفته و مجبور به ترک خانه و منازل خود گردیده اند.

نه روز قبل نیروهای قول اردوی تندر گردیز به همکاری آمریکائی ها ، عملیات وسیعی را در ولسوالی زرمت آغاز کردند، بیشتر از 300 تانک ، عساکر پیاده که هیلی کوپترها و طیارات جنگی نیز از طریق هوا آنها را همراهی می کردند، بر ولسوالی زرمت حمله و تجاوز کردند، که این نیرو بر چهار بخش تقسیم گردید، یک بخش آن به سمت شرقی بطرف مموزو رفت و در کنار دامنهء کوه تانک های خود را جابجا کردند، و بخش دیگر آن به سمت منطقهء سهاکو در شمال ولسوالی رفتند که بعد از مواجه شدن با مقاومت شدید طالبان در مناطق ترکو و قلعهء حیدری متوقف شده و اردو زدند، بخش سوم آن در منطقهء سورکی در نزدیک پکتیکا جمع شدند که عساکر اضافی دیگر از پکتیکا نیز به انها ملحق شدند، و بخش چهارم آنان که میخواستند به منطقهء دولت زی بروند در منطقهء گلداد خیل با مقاومت شدید طالبان روبرو شده و مجبور به شکست و عقب نشینی شدند.

این نیروهای حکومتی و پولیس که همکاری آمریکائی ها نیز با آنان همراه بود، اما از آنجائیکه در اکثریت مناطق با مقاومت طالبان مواجه شدند و نتوانستند پیشروی داشته باشند، از اینرو در مناطق مختلف اردو زدند و برای دفاع از خود از خانه های مردم بحیث سنگر و قرارگاه استفاده کردند.

مردم و باشندگان منطقهء اطراف لیسهء سهاکو می گویند که عساکر اردو آنها را از خانه هایشان بیرون کرده اند و در بام خانه ها ، بالاخانه ها و برج های حولی های آنان سلاح های سبک و سنگین نصب کرده اند، و از خانه های مردم بحیث سنگر استفاده کرده و با طالبان می جنگند، آنها می گویند که نیروهای اردو با داخل شدن به منازل و خانه های مردم، دست به دزدی و غارت اموال مردم زده اند، پول نقد، جواهرات و اجناس قیمتی را دزده اند و بزور گرفته اند و مردم را مجبور ساخته اند که حولی های خود را ترک کنند، این مردم در حالی مجبور به ترک منازل و حولی های خود شده اند که شدت سرما و درجهء حرارت حدود صفر است و شب گذشته برف باری نیز در منطقه شروع شده است که مشکلات مردم و خانواده ها را چندین برابر خواهد کرد.

علاوه بر سنگر گرفتن در خانه ها و حولی های مردمان ملکی و مردم قریه یکی دیگر از مظالمی که عساکر اردو دست به انجام آن زده اند، فیر ها و انداخت های بی مورد و دوامدار است که کودکان و زنان را با ترس و وحشت مواجه کرده است، در مناطق مختلف زرمت خصوصاً در منطقهء سهاکو نه تنها از سوی عساکر اردو انداخت های کورکورانهء هاوان صورت می گیرد بلکه از قرار گاه مرکزی ولسوالی نیز فیر ها توپ ها بر مناطق و قریه های اطراف جریان دارد که خبر شهادت سه زن و زخمی شدن پنج کودک در منطقهء سهاکو داده شده است.

همچنین باشندگان منطقهء مموزو می گویند که چند روز قبل عساکر اردو در منطقهء آنان دست به دزدی و غارت زدند تحت نام عملیات و چاپه زدند تا بتوانند اموال و اجناس قیمتی، پول نقد و زیورآلات آنها را بگیرند، عساکر همچنین یک موترسایکل و دو موتر مردم ملکی را با خود بردند.

در مناطق مختلف زرمت از مدت یک هفته بدینسو حملات توپخانه ای و هاوان، تلاشی و غارت اموال مردم در حالی به شکل وحشیانه ای جریان دارد که رسانه ها در این مورد کمترین سخنی نمی زنند.

مردم زرمت با گلایه از رسانه ها و فعالان مدنی می گویند که در خزان گذشته هنگامیکه طالبان بر یک مرکز نظامی عساکر حمله کردند، تمام رسانه ها و فعالان برای نام مدنی شور و غوغا به پا کردند که زرمت در آتش میسوزد!!! مگر اکنون که باشندگان و مردم زرمت در سرمای زمستان از جانب عساکر وحشی و چرسی مورد شکنجه، آزار و اذیت، دزدی و غارت و تحت حملات هاوان و توپخانه ای قرار گرفته اند ، انها در این مورد هیچ نمی گویند، بلکه این ظلم و وحشت جاری بر ملت را یکنوع عملیات موفق و کامیاب می نگرند.

باشندگان عام زرمت خواهان ختم هرچه سریعتر وحشت و ظلم جاری در ولسوالی هستند و می گویند که عساکر اردو باید هرچه زودتر از خانه ها و قریه های آنان بیرون شوند، زیرا در نتیجهء آزار و اذیت مردمان ملکی هیچکس نمیتواند، هیچ چیزی کسب و کمائی کند بلکه تنها ملت را مجبور به جبهه گیری در مقابل خود خواهند کرد.

حبیب الله یوسفزی

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   به چه حقی دروغ مینویسید ما از اردوی ملی دفاع میکنیم واین شایعات که بر اساس تخریب اردوی ما از طرف پاکستان ایجاد شده باور نداریم اگ اردو نبود ما الان کنیز طالب حشی بودیم نکند شما هم ستون پنجم هستید

>>>   یوسفزی تو که این دروغ هارا جعل کردی تو خود یک پشتو طالب هستی که درجنایات آنها شریک هستی واز اردوی کشور کینه به دل داری. مسولین این سایت به چه حقی این خاءن وچتل را اجازه دادن تا دروغ بنویسد

>>>   دوست نویسنده تو هم مثل اینکه طرفدار طالب ها هستی و دوما اگر این مطلب درست هم باشد حق او مردم است چرا که همه او طالب ها خود همو مردم هستن. از ماست که بر ماست....

>>>   اکنون فهیمدم افغا ن پیپر ازاد و مستقل و تحت اثر هیچکس و هیچ ارگا نی نیست مستقلانه حتی نظرات مخا لفا ن را نیز نشر میکند.
تشکر افغان .
خو شحا ل لالا

>>>   دولت و عساکر شجاع افغانستان خوب کاری کردند، طالبان تروریست و خون اشام را با دلیری از زرمت راندند و از کشته های طالبان پشته ها انداختند و بینی یکنفر غیر نظامی هم به لطف خدا خون نشد- کمر طالبان شکست انشاءالله بر نمیخیزند، کاش همیشه نیروهای نظامی افغانستان بتوانند با اینگونه قهرمانی ها دشمنان و طالبان خونریز را ناکام و نامراد بسازند.
سپنده

>>>   دولت و عساکر شجاع افغانستان خوب کاری کردند، طالبان تروریست و خون اشام را با دلیری از زرمت راندند و از کشته های طالبان پشته ها انداختند و بینی یکنفر غیر نظامی هم به لطف خدا خون نشد- کمر طالبان شکست انشاءالله بر نمیخیزند، کاش همیشه نیروهای نظامی افغانستان بتوانند با اینگونه قهرمانی ها دشمنان و طالبان خونریز را ناکام و نامراد بسازند.
سپنده

>>>   عساکر اردو هیچ وقت چنین نکرده ونخواهد کرد اینها یک تعداد ازافراد طالبان مزدور پاکستان است که ازوسایط اردو که به غنیمت گرفته برعلیه مردم استفاده میکند ومیخواهد اردوملی عزیز کشور را بدنام کند
این طالبان وحشی هست که که افراد بی گناه را سر میبرد

>>>   حبیب الله پاکستانی زی پنچاپی زی منظورت از طالبان مجاهید همان طالبان خونخوار نوکر پنچاپی و غربی است که سالها مردم ما را انتحاری کرده است ؟؟؟
زنده باد اردوی ملی افغان.

>>>   ای طالبان نوکر اجیر بیگانه . این حرفهایت خریدار ندارد.
نابود باد نوکران بیگانه .
خدا . وطن. وظیفه .
سربلند باد اردوی ملی

>>>   پاکستانزی همه چیز رابه نفع پاکستان ترجمه میکند اردوی ملی هیچگاه بی موجب کارخلاف نمیکنند وآنان باعث افتخار مردم افغانستان هستند
ر

>>>   دروغگوی مزدور چطور خجالت نمیکشی اینهمه چرند تحویل مردم میدهی. نفرین و شرم بر تو باد !
وطندار از ارگون

>>>   این یک حقیقت در روزه روشن بود که بنده گفتم و بله مردم مظلوم زرمت در اتش بدر رفتاری کاسه لیسان غرب میسوزند . بنده به هیچ ارگانی وابسته نیستم و نه به دستور کسی کار می کنم . من بارها حمایت خود را از وطن دوستان و کسانی که میخواهند به این مردم مظلوم و ستم دیده کمک کنند اعلام کردم . من فقط به وظیفه انسانی خود در قبال ملت مظلوم و ستم دیده افغانستان انجام وظیفه نمودم . من یک شهروند دلسوز حقیقی این وطن هستم و همیشه از اوضاع جاری افغانستان ناراحت هستم. دوستان و عزیزان و بازم می گویم که مردم مظلوم زرمت در اتش وحشیگری اردو چرسی میسوزد . من از شبکه اطلاع رسانی افغانستان تشکر می کنم بابت نشر این خبر . شبکه اطلاع رسانی افغانستان به وظیفه انسانی خود در قبال مردم مظلوم زرمت انجام وظیفه نمودند . و امیدوارم دیگر رسانه ها و نهاد های حقوق بینل مللی نیز این خبر را نشر کنند تا صدای مردم مظلوم زرمت به گوش جهانیان برسد . بازم تشکر از نشر این خبر .
والسلام حبیب الله یوسفزی

>>>   یوسفزی وبرادانش بعدازسربریدن افغانهای مظلوم وبیگناه مجاهد میشوند واگردرجنگ درمقابل اردوی ملی افغانستان بمیرند در دوزخ الهی میروند، یک سوال ازآقای یوسفزی; درباره سربوریدن اشخاص بیگناه ویاآنانیکه درانتهاری های شما و گروه چتل تان شهید میشند به عنوان یک مسلمان درنزدخداوندچی جواب دارید . بدان که اگرمردم محروم از سوادرا فریب دادید خداوندراچه خواهیدکرد . بس است مردم شمارابه خداوندیگانه قسم به حد توان تان در مقابل ستون پنجم ایستاده گی نکنم تاچه وقت تورور برادرت راببینم و تواز من را این ها همه بسته گی به اتحاد مادارد. درچنین شرایط بایدقاتعانه در مقابل اردو وپولیس ملی ایستاد ونگذاریم اندک لطمه به حیصیت شان واردشود باورکامل داره که کاملا دروغ است زندباداتحاد مان هموطنان (عبدالله)

>>>   حبیب الله یوسفزی ریس نشرات طالبان ترورست با این دروغ های شاخدار تان در عزم قوای مسلح کشور ومردم رنجیده از مظالم طالبان هیچ چیزی برای حمایت وجلوگیری از نابودی طالبان اجیر بیگانه بدست اورده نمیتوانید همه مردم به استثنای یک مشت بی مقدار جاسوسان وابسته به بیگانه همه برضد شما ونا بودی شما کمربسته اند تا بساط تان را در این کشور برچینند که به یاری خداوند نابودی شما طالبان وطنفروش خود فروخته شده بی مقدار بی غیرت حتمی است .
چراغ ظلم ظالم نمی سوزد -- اگر سوزد شب دیگر نمی سوزد
انشالله طالبان ظالم از خدا بی خبر در حال نابود شدن هستند دیگر مجالی برای تداوم جنایات شان دیده نمیشود یا اینکه از انجام جنایت شان دست خواهند کشیدند ویا اینکه در همین جنایات شان خود شان خواهند سوختند ونابود خواهند شدند .

>>>   تشکیل « جبهه نوین ملی » توسط آقای انوار الحق احدی وچند معامله گر و فرصت طلب دیگر یک ترفند و شوخی سیاسی بیش نیست !
یعنی یا ما را شامل و سهیم قدرت و دولت ( ائتلافی ) بسازید و یا ما باز عَلَم مخالفت برداشته و به کوه ها خواهیم رفت !
فاعتبرویا اولی الابصار

>>>   اين مردم را خواب برده اما آب نه برده تا ازاين خواب سنگين بيدار نشوند اشخاصي چون امرخيلً ، احدي ، يون ، طاقت و فاروق برايشان حكمروايي خواهند كرد .

>>>   همه روزه بچه های دلیر افغانستان بخاطر تأمین امنیت شهروندان خود جان های شیرین خود را ایثار مینماییند نادیده نگیرید.

>>>   ای اس ای زی طینت پلید تو به همه معلوم است نیاز به اضافه گویی ندارد

>>>   آفرین بر شما سربازان گمنام و طن ... بر طلبان خائین

>>>   این یوسف زی که خود طالب است. ما به اردوی ملی افتخار می کنیم و از طالب و یوسف زی نفرت داریم. طالب؛ دشمن انسانیت است. مگر همین طالبان در هلمند و تخار بر زنها تجاوز نکردند که تو یوسف زی از طالب طرفداری می کنی.
امروز اگر از یک کودک سه ساله کنی، او طالبان را معرفی می کند که نوکر پاکستان و بی دین هستند و سالهای سال فضله ی امریکاییها و انگلیسها را خورده است.

>>>   طالب دروغ گوی اوردو مرد میدان طالب دزد راه زن انتحار انفجار سیاه رو مزدور به خاطر ده هزار کلدار ده هزار آدم میکشه برو کار کن بد بخت

>>>   یوسف تو که خود یک طالب و نوکر چتلستان هستی ، اگر طالب نباشی ،طالب آمد کش جلاد که مردم دم مارا بد بخت و کشور را ویران نمودند با کدام عقلی اینها را مجاهد خطاب کرده ی ، کدام جهاد ؟جهاد برای کشتن مردم ، برای خراب کردن مدرسه ها ، جهاد برای مسموم کردن دختران دانش آموز ؟و...خدا ... تان کند که این طور با اسم اسلام و جهاد بازی وآن را بد نام می کنید ، کار که شما طالبهای مسلمان نما کردید روی ارباب و اجداد قدیمی نان اسراییل را هم سفید کرده اید ،اسراییلی ها این کار ها را نمیکند با فلسطینی ها که طالبان با کشور و مردم ما کردند ،بد بختی های زورمت هم تقصیر طالبان است ، چون این وحشیها پا روی دم شیر گذاشتند، هر روز جنایت هر روز تخریب و آدم کشی، آخر تاکی ؟ این همه جهالت ،تمام دنیا کشور خود را آباد میکنند اما این وحشی ها خراب می کنند، اردوی ملی از افتخارات کشور است،دستشان درد نکند که این وحشی ها را نابود می کند مردم روز مت هم باید با اردوی ملی همکاری نمایند تا از شر این نوکران چتلستان برای همیشه خلاص شوند ، خدا توفیق بدهد اردوی ملی را که همه ی این نوکر های چتلستان را نابود کند . و نابود کند تمام طرفدارانشرا
بنده خدا از ولایت میدان وردک

>>>   در این باره باید تحقیق شود نباید مردم ملکی ازارو ازیت شود
ما زیاران چشم یاری داشتم
خود غلت بود انچه ما پنداشتم
نبی جاغوری

>>>   زنده باد اردوی قهرمان و دشمن کش ملی افغانستان به امید نابودی تمام مخالفین...این وطن جنگ را بر ضد منافقین خائن طالب مقدس میدانیم و بر هر افغان نیز توصیه بر جنگ بر ضد مخالفین و منافقین داریم .
من الله توفیق
مولانا رفیق الله وطن خواه

>>>   زنده باد اردوي ملي و زنده باد سربازان پر افتخار. مرده باد طالب و القاعده و داعش و مرگ بر اربابانشان امريكا ،انگليس ،اسراءيل ،پاكستان و عربستان و قطر سيد حسين هاشمي

>>>   پيروز و پاينده باد ارتش ملي
نفرين بر طالب و طالب پرستان!
ل م

>>>   شما طالب هستند ، ارتش ملی ما افتخار ما هستند.
حکیم از ایرلند

>>>   از یک کار افغان پاپیر خوشم آمد , آن هم این است که نظرات مخالفان را هم چاپ میکند این یعنی یک دموکراسی در آزادی بیان و خیلی ارزشمند است و الان خود خوانندگان میدانند این جناب حبیب الله یوسفزی یک طالب است که برای طالبان تبلیغ میکند

>>>   حالا یک پاکستانی هم میتواند را جع به اجیران ومزدوران پاکستان چیزی بنویسد رویت سیاه باد اردوی ملی هیچگاهی کار خلاف نمیکنند اینکه مزدوران پاکستانی را سرکوب کرده اند کاری خوبی کرده اند با تجهیز بهتر اردو وپولیس ملی گلم پاکستانی ها جنایتکار جمع میشود
گیلگمش

>>>   هاهاها... عجب دروغ محظی .. اگه خود مردم طالب نباشد طالب در بین شان جای نداره..
یوسفزی تو خودت سخنگوی طالبان خو نیسی
ا... زنده باد اردوی ملی افغانستان

>>>   اين پاكستانى كييف هميشه به نفع طالب تبليغ ميكند. به حرفهاًى پوچ و بى معنى اين جانى باور نكنيد. موچى

>>>   زنده باد اور دوميلي

>>>   نوشته به نيروهاي دولتي به فلان ولوسوالي تجاوز كرده اخر ... يك حكومت از خاك وسرزمين در برابر وحشي هاي بيعقل ونوكران جتلستان دفاع كند مي شود تجاوز . هر بي سوادي در اين كشور قلم به دست ميكيرد البته از نوشته ايشان مشخص است كه از همون متعسب هاي ... بشتون است .من نجاد برست نيستم ولي 99فيصد اين قوم بيسواد و بسيارمتعسب هستند و تا99فيصد اين قوم ادم نشود اين كشور جور نميشود....

>>>   دروغ محض
این ولسوالی تماماً به نفع طالبان کار میکنند و هرفرد اینها طالب و وحشی اند وهمین فقط نظر متعصبانه خود زی است
"شفق"

>>>   حبیب الله پاکستانی زی پنچاپی زی منظورت از طالبان مجاهید همان طالبان خونخوار نوکر پنچاپی و غربی است که سالها مردم ما را انتحاری کرده است ؟؟؟
زنده باد اردوی ملی افغان.

>>>   بسیار جالب است یوسفزی میگوید که طالبان گل پاش میدهد به مردم و عساکر غنی خون میریزد این جای نگرانی و چانه زنی نیست به غنی اعلان کنید که طالبان را ترجیح میدهید نسبت به غنی اگر شما طالب نماها در فکر زمستان مردم هستید پس آسان است دست از خیانت بردارید تا مردم آرام باشد آنگاه دگر عساکر بهانه برای ساختن سنگر در خانه های مردم ندارند .

>>>   جناب یوسف زی معلوم است از نوکران پاکستان هستید که در لباس میش واقعیت گرگ بودن خود را پنهان کنید من خودم در منطقه بودم تمام حرف های که شما نوشته کردید دروغ است در این عملیات دلاوران اردوی ملی توانستند بخش های زیادی از منطقه را لوث پلید حلقه به گوشان دالخور و جاهلان مدرن پاکسازی کنند و مردم بسیار به خوبی و خشرویی از فرزندان دلیر شان خوش آمد گویی نمودند. چرا از ظلم های فراوانی که در این چندین سال طالبان جنایت کار در این منطقه بر مردم بی چاره روا داشته است چیزی نمی گویید؟؟؟؟!!
فرزند افغان طالب کش

>>>   یوسفزی طالب زی:
دروغ میگویی خدا.... کند برتو این کارهاتوسط ستون پنجم است.
بریدمل

>>>   ّآفرین به شهامت اردوی ملی که این طالب های بی دین و آدم کشان را از پا در آورند و مردم اگر ازما هستند باید با طالب همکاری نکنند .
و معلوم است که یوسفزی اجنبی است و این حرف ها بخاطر تخریب اردوی با شهامت ما است.
والسلام.
مولوی حنفی.

>>>   شاید این ساختگی باشد برای بد نام سازی نیروهای امنتی

>>>   زنده باد افغان پیپر و .... بر یوسفزی
زنده باد اردوی ملی ما
زنده باد افغانستان
مرگ بر دروغ گویان
رشیدی از دیار غربت

>>>   یک طالبی به تمام معنی

>>>   همه اشراه دوروغ نوشته ای خدا تورا با ای دوروغت ... کند
امان

>>>   برخورد نیک اردوی ملی افغانستان به همه مردم معلوم است و تبیلغ سو و دروغ بر علیه آن خودش جفای بزرگ در حق مردم است.
کابلی

>>>   هر قدریکه اقای احدی انتظار کشید از طرف دولت وحدت ملی نه وزیر شد ونه سفیر با چند تن از تاریخ تیر شده های دیگر تجمع کرده گروپ خود را بحیث اپوزیوسون دولت اعلان کرده است این اعلان موجودیت گروپ احدی به این می ماند که پشه گک در گوش فیل نشست هرقدر وز وز کرد فیل تکان نخورد بالاخره پشگک دید که از فیل صدا نبرامد وخود را شور نداد پشگک به فیل گفت خی من میروم در جواب فیل برایش گفت که از امدنت کی خبر بودم که از رفتن ات خبر شوم .

>>>   به به.... آقای یوسفزی!
فکر میکنم طالب و طالبی ها به نیرنگ تازه متوسل شده اند. میخواهند مصؤن بمانند.
معلوم است و حشی ها کدام ها اند. این همه مشکلات بخاطر عملکرد طالبان وحشی، مزدور و جنایتکار بوجود آمده که شما خود یکی از این افراد میباشید.
خداوند طالب و حامیان طالب را شرمسار و نابود کند که این وطن را بدنام و نا آرام ساخته اند.
پلنگ خراسان و آریانا

>>>   پيروز و پاينده باد ارتش ملي
نفرين بر طالب و طالب پرستان!

>>>   یوسفزی و یا پاکستانی زی !
یکنفراز خواننده گان از این چرندیات و دروغ های شاخدار تو نوکر پاکستان و اعراب وحشی دفاع ننموده است ، بنآ به شرم و دیگر اینهمه جفندیات را به خورد مردم نده ، اگر تو افغان و از افغانستان استی پس باید از اردو شجاع کشور در مقابل تجاوز آشکار و ننگین پاکستانی ها ، اعراب و طالبان وحشی و خون آشام دفاع نمایی ولی معلوم میشود که تو نوکر و اجیر پاکستانی های استی و شاید پاکستانی زاده باشی .
کوه کن

>>>   هرگاه مردم این مناطق خواهان زندگی شرافتمندانه میباشند پس چرا نوکر های پاکسانی (طالبان)را در مناطق خویش جا داده اند اردو ملی خو فرزندان همین کشور هستند وبخاطر زندگی مردم این وطن جان خویشرا سپر نموده اند ودر مقابل جاسوسان پاکستانی میجنگن هرگاه خواهان صلح هستید نوکر های کشور های دیگر را از مناطق خویش بیرون نموده که دولت بتواند برای اسایش شما پروژه های عام المنفعه را تطبیق نموده ومناطق تان اباد گزدد .گناه از خود تان است که لعنتی های جیره خوار کشور دال خور را در مناطق تان جا داده اید وخداوند این غضب را بالای تان نازل نموده است.
حسیب الله از کابل


>>>   افرین بر سربازان وطن خداوند انها را در پناه وعصمت خویش نگهدارد و.... بی پایان بر طالبان ادم کش ومزدوران کشور دال خور پاکستان لعنتی زنده باد افغانستان ، زندن باد سربازان دلیر این وطن ،زنده باد شیر بچه های با شهامت این وطن که از همه نقاطع افغانستان امده تا برای تو بی سپاس ارامی را بیاورد.
حسیب الله از کابل

>>>   یوسفزی فکر میکنم با این ادعای اغوا کننده ات دل طالبان خون آشام را خوش میسازی ویاانیکه طالبان زیر فشار نیرو های امنیتی قرار دارند وبرای تو وظیفه داند تا با این شایعه سازی های ات فکر همه را مغشوش سازی وجنایت طالبان را پنهان کنی، ما بر موجودیت نیرو های امنیتی مان می بالیم وفخر میکنیم..... بر دشمنان این سرزمین.

>>>   تشکرازهمه دوستان که جانانه نظردادند وآبرو یوسفزی پاکستانی اصل را بردند اگرمن جای یوسفزی می بودم دیگربه زنده گی مقاله دروغین نه مینوشتم ولی این جناب عالی ...
. نعیمی ازغور

>>>   .... خدا بر آنان که شرارت و نفاق و تفرقه را دامن می زند وبا حرف های.... میخواهد آب را گلی کند ماهی بگيرهد

>>>   اقای حبیب الله یوسفز>بهتر میبود که تخلص خویشرا پاکستا ن زی ویا پنجاب زی می گذاشته اگرذره ازدین اسلام شما معلوما ت می داشتی لشکر امارت وحشت ودهشت را مجا هد گفتند جای بسیار افسوس است توصیه مه بشما این است عاجل توبه نماید وکرنه به عذاب خداوند متعا ل مبتلا میشود وهمچنا ن نهایت...است که به نیروهای امنتی ودفاعی کشور بهتا ن کرده بهتا ن ازجمله گنا ه کبیر ه مباشد بازهم برای توصیه مینمایم توبه نماید وگرن مثل رهبرا ن گروه مذدور طالب مسخ میشود ( ...
نجرابی

>>>   ای کاش افغانستان تجزیه شود وما از چتلستان واغونستان خلاص شویم....

>>>   سلام وصدسلام به همه ملت عزیزم.سلام وشادباش به اردوی سربلندوپولیس سربلندکشورعزیزم شماهاحق هستیدخدای بزرگ وملت مسلمان افغانستان باشمااست.نفرین به مزدوران نوازبی شرف .راحل بی شرف.سرتاج خبیث بی شرف.وملای شیطان صفت فضل الرحمن... شرف.این پای لچ های بی هویت هم اسلام عزیزرابدنام کردندوهم کشورعزیزمارابه ویرانه مبدل ساختند.ن....شیطان زی ....هستید.تابکی یک ملای شیطان به کله شما....بسته میکندوپول را....هامیدهندبه قومانده این شیطان هاکشورعزیزماراخراب وملت عزیزمارابه شهادت میرسانید.زنده وجاویدبادهمه نیروهای قهرمان ملی کشورعزیز.احترام به همه ملت عزیزم وکارمندان محترم شبکه afghanpaper.
مولوی حضرت ازقندهاروفعلآدرکابل عزیزناحیه 7کابل

>>>   تمام این دزدان و رهزنانی که به اصطلاح در اردوی ملی جنایت می کنند همه مربوط باند دزدان شوروای نسوار می باشند. آنها همه عقده ای بوده و مانند جنرال پ... و سردار دزدان و جنایتکاران احمد شاه مسعود مرتکب این جنایات می گردند.
نبی از کابل

>>>   با اظهار سپاس از افغان پیپیر در راستای نشر نظرات مخالفین. جناب یوسفزی!
با خوشحالی شما را تقدیر میکنم که جرآت کرده و مطالب دلخواه خود را در این صفحه نوشتید و فکر میکنم دیدگاهها و نظرات خوانندگان متن و شاید اکثریت مردم نسبت به خود و گروه که شما به آن منسوب هستید را دریافتید. اگر دقت کرده باشید شاید حتی یک نظر موافق با نوشته های شما در این صفحه دیده نشد. امیدوار هستم, اندازه گرفته باشید که گروه طالبان و داعش در میان مردم افغانستان یا حد اقل در میان قشر باسواد و تحصیل کردۀ جامعۀ ما جای نداشته و بهتر خواهد بود که در راستای بازسازی و ترقی افغانستان با مردم خود یکجا شوید و از طریق گفتمان مشکلات و دیدگاه های تان را ابراز بدارید.
سربلند باد کشورم افغانستان و ملت نجیب و سرافراز این سرزمین
یک مسافر

>>>   مردم افغانستان دیگر خوب میدانند، که کی ها دوستان شان اند و کی ها دشمنان میباشند و کسانیکه به دشمنان مردم افغانستان پناه میدهد و بالای جوانان ما بالای اردو ی قهرمان تهمت میبندند لعنت باد میفرستند .

>>>   حبیب الله یوسفزی . خودش یک تروریست است که هر وقت حمایت خودرا به نفع مزدوران پاکستان اعلام میکند . من خودم یکی از قهرمان اردوی ملی میباشم که شب وروز بخاطر تمامیت ارضی حاکمیت ملی . بخصوص مردم شریف افغانستان . که فعلا در یک وضعیت بدی قرار دارند از دست غلامان اجنبی . درمقابل طالبای کثیف مبارزه میکنم .
- حبیب الله یوسفزی . جنایات طالبا را بالای اردوی ملی که پوز این مزدوران را بخاک وخون میمالد تامت میبندد .
- فعلا تمام کنترول ولسوالی زرمت بدست نیروی دفاعی کشور است .
- نا گفته نباید ماند که اردوی ملی جای را هدف توپ خانه قرار میدهد بیدون کوردینان نیست .
- حبیب الله یوسفزی . خبری را نشر کرده راست است . امان بر عکس . مردم از طرف شما مزدوران از خانه های شان بیرون کشیده میشود اردوی ملی برای ملت شریف و غیور افغانستان مثل یک نوکر خدمت میکند .
نه اینکه مثل شما دزدان اموال مردم به زور نمیگیرند .
گفته های شما کاملا غلط است تمام مردم باور کامل دارند به نیروی دفاعی خود . ناحق توتیه میکنی
سرحدی
-

>>>   سلام به همه ملت عزیزم سلام به سپهسالاران کشورعزیزم اردوی ملی وپولیس ملی .به شیطان زی یادآورمیشوم اینکه درطول پنج سال حکومت شیطانی شماطالب های دست نشانده فضل الرحمن شیطان ویک جنرال شطان پاکستانی که شمارارهبری میکرد.صرف سه کشورشمارابه رسمیت شناخت که امریکالالای کلان شماپاکستان حامی وباداراصلی شماوامارات متحده عربی که به شماشیطان هاپول بادرآورده نفت راسرازیرمیکردکه شماشیطان هامردم عزیزکشوررابه ضربه کیبل شیطانی خودبه ضرب کیبل به شهادت میرساندید.بسیارجای شرم وخجالتی است که درطول پنج سال سه کشورشماراشناخت.بایداسم افغانستانراشمابی هویت هابگریدخجالت بکشید.یک گپ بسیارمهیم دیگراینکه کدام گپ پت وپنهان نبست همه دررسانه هادیدندوشنیدندکه زمانیکه ازشمابالاترشیطان دیگری پیداشدبنام داعش که شماراازملاعمرتاطرفدارانش حکم کفرراصادرکردکه همه دیدندوشنیدندکه درهمه رسانه هاگفتندکه مابرعلیه طالبان برخاستیم که جهادماعلیه طالبان است.تکرارمیکنم که ده هاشب وروزبسیارگپ داغ دررسانه بودکه داعش میگفتندکه طالبان کافرهستندمابخاطرظلم وبیدادگری آنهابرخاستیم که طالبانرابایدنابودکنیم که ملت عزیزکشورازشراین غارت گران بی رحم نجات یابند.که نشانه اش درننگرهاردیده میشود.یوسفزی (شیطانزی )شمابایدسردرگریبان خودکنیدکه شماکه هاهستیدبایدشماخودرابشناسید.واعتراف کنیدکه ماظالم هستیم بی هویت هستیم خداناترس هستیم بخاطربدنامی اسلام عزیزبرخاسته ایم هرآن کاریکه جنایت خیانت دهشت ظلم بی عدالتی خلاصه هرکاریکه ازاوکارخدای بزرگ ناراض باشدوبخاطربدنامی اسلام عزیزباشدماانجام میدهیم راه همین است اعلان موجودیت کنید.به عیوب های خوداعتراف کنیدراه خودراتعقیب کنیدشایدخوب ترشویدکه دروغ ومنافقت ازبین بروددرهرراهی که باشیدراه شماراست باشدودوام بدهیدخوب است .کافرهاکه درمسیرکاری خودراست میگویندپیشرفت میکنندبخاطریکه راه وهدف شان معلوم میگویندکه راه ماهمین است تعقیب میکنندبه مردم میگویندکه راه مامعلوم است ازراه خودتجاوزنکرده حرکت میکنیم مردم میدانندکه همین کارشان است دروغ درکارشان نیست هدف شان معلوم است.همه میدانندکه درهدف وکارخوددروغ نمیگویند.شماشیطان زی هاهمه کارتان دروغ همه کارتان شیطانت همه کارتان فریب همه کارتان بدنامی دین اسلام وپیروان اسلام عزیزاست.خدای بزرگ خائینین راازکشورمانابودکند.طالب باشدیاغیرطالب باشد.آمین یارب العلمین .احترام به همه ملت عزیزم وکارمندان محترم شبکه afghanpaper.
مولوی حضرت ازقندهاروفعلآباشنده کابل عزیز.

>>>   او مردم بس کنید دیگه یوسف زی یک... خورد و یک دروغ شاخ دار را گفت ...قدر ناخونک نزنید که بیشتر می شود و حال همه بهم می خورد
تف بر فکر انتحار و قتل غارت جهالت و آدم کشی طالبان

>>>   واقعاُ که اردوی فعلی افغانستان تحت رهبری امریکا کارخودادامه میدهد وهمچنان یک تعداد اندک طالبان نفرانگلیس است میخواهدطالبان حقیقی ومجاهدین رابدنام سازد رنده باد مچاهدین راه حق
مولانا .......حق گوی

>>>   شاید شما دوستان تا به امروز درک نکردیدکه ما انسانها نباید زود قضاوت کنیم شاید این امر بدیهی در وجود ما انسانها باشد که نا حق قضاوت می کنیم و بی جهت انگشت اتهام را بسوی دیگری نشانه میگیریم. بیشتر دوستان و بینندگان عزیز طالبان /مجاهد را به غلامی پاکستان می پندارند . شاید این دوستان بیشتر از این نمی توانند درک کنند که حق به جانب کدام است پس تحت تاثیره رسانه های غربی قرار گرفتند و صحبت های انان را کاملا درباره مجاهدین امارت اسلامی باور دارند . خداوند تعالی به هر انسانی عقل داده است و ما موظف هستیم که از عقل خود به درستی استفاده کنیم و جهت های بد و درست را به درستی تشخیص بدهیم پس بر این باور هستیم که انسانها نباید زود قضاوت کنند . بهتر است دوستان عزیز افغان اول گفتار نیک و معاشرت جامعه را فرا بگیرند و بد بنویسند و نظر دهند. من اگر غلام پاکستان هستم به قول شما . پس من کافر هستم و هیچ چیزی از انسانیت نمیدانم . من از توهین های شما هم وطنان عزیزم و نا سزاء گفتند شما ناراحت نیستم . من از اوضاع جاری افغانستان ناراحت هستم . من از این ناراحتم چرا ملتم و هم وطنانم برای استقلال و ازادی وطن خود کاری انجام نمی دهند . من از این ناراحتم که چرا ملتم در خواب است و اشغالگران خارجی وطنم را به تاراج برده است . بیاید هم وطن دست در دست یک دیگر بدهیم و ملت ستمدیده و مظلوم افغانستان را از شر امریکا و ظالمان نجات دهیم کلمات زیادی برای گفتند دارم اما نمی شود همه واژه ها را تایپ کنم . شاید امروز اخرین فرصت من بود که نظر خود را بیان کنم بازم خداوند را شاکرم که این فرصت را به من حقیر ارزانی بخشید تا بتوانم چند کلام با هم وطنانم هم صحبت شوم . سفر طولانی را در پیش دارم اگر زنده ماندم انشاء الله بازم با هم صحبت می شویم . به امید دیدار .
والسلام برادره کوچک همه شما حبیب الله یوسفزی.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است