ذکریا: فقر، عامل گرایش مردم به افراطیت
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۴۳    ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ کد خبر: 109373 منبع: پرینت

ذکریا ذکریا عضو مجلس نمایندگان در خصوص کوتاهی های حکومت در مبارزه علیه داعش گفت: متاسفانه مشکل بزرگی که حکومت وحدت ملی بدان توجه نکرده و اقدامی هم برای آن انجام نداده است، فقر مردم است. فقر، خیلی جاها باعث می شود که مردم تمایل داشته باشند تا برای امرار معاش به گروه های افراطی بپیوندند.

وی افزود: متاسفانه حکومت افغانستان حرکات داعش را جدی نمی گیرد و هم اکنون آنها در ننگرهار پایگاه و رادیو دارند و فعالیت هایشان را روز به روز گسترده کرده اند.

ذکریا تهدید داعش را جدی دانسته و گفت: متاسفانه در زمان حکومت کرزی بسیاری از ولسوالی های ما به دست مخالفان مسلح دولت قرار داشت و حالا گروه دیگری به آن اضافه شده است و این اوضاع امنیتی را بدتر کرده است. گرچه رادیوی داعش موضوعی جزیی است اما حکومت باید آگاه باشد و از آن جلوگیری سریع کند.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اگریک نفرطالب باشدده نفردیگرشبانه سلاح شخصی یاسلاح ابسقال دزدباشی راگرفته به دزدی میبراید. درست است دولت شایدازسرقت خانه مردم کم تشویش باشد اماهمین دزدبه طالب باج میدهدوهمین دزدروزانه درشهروبازارگشته همکارطالب میشود .همین دزدبکمک ابسقال قریه دفاع ودرصورت لازم اززندان رهامیشود همین دزدبه خانه منصبداروماموردولت حمله هم میکند .
وطندار


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است