کرزی: مشکلات موجود موقتی است
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۴۵    ۱۳۹۴/۹/۲۳ کد خبر: 108018 منبع: پرینت

مراسم تجلیل از روز بین المللی مهاجر با حضور سران و مقام های دولتی برگزار شد.

حامد كرزی رییس جمهور سابق که در این محفل حضور داشت با گرامی داشت این روز گفت: کسی که کشور را ترک کند روز مزد شاید بشود اما میلیونر نخواهد شد و اگر شد فرزندان اش وی را ترک خواهند کرد و آنگاه پول به درد نخواهد خورد اما در افغانستان پول و خانواده با هم برای شما خواهد ماند.

وی در ادامه گفت: این خاک، خاک ما است باید برای آبادی آن تلاش کنیم. ما نباید این خاک را ترک کنیم چرا که این مشکلات موقتی است.

محترم کرزی افزود: اگر برای امنیت به کشورهای دیگر می روید بدانید که در آن کشورها نیز امنیت نیست. در این خاک بمانید که کامیابی در همین خاک است.


کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   این ....که عامل این همه بدبختی در کشور است باز هم بی شرمانه صاحب نظر میشود .
دوراندیش

>>>   زنده باد کرزی
اگر امکان داشته باشد 7 رهبر دولت وحدت ملی (دولت دشمن ملت) را میدهیم البته وکیل های پارلمان را هم سر میدهیم دوباره کرزی رئیس جمهور شود.

>>>   وا وا اقای کرزی،همه ما افغان ها میدانم که هیچ جا وطن خود ادم نمی شود،ولی جان ،مال و ناموس مردم در کشور شان در خطر است،چطور میتوان مهاجرت نکنیم و بمانم تا در انتحاری ...کشته شویم.خداوند جان نگاه کردن را فرض گفته و همچنان خداوند فرموده هرگاه احساس خطر میکنید هجرت کنید،پس ما هم به گفتار خدا جان میکنم.ها راستی شما در 14 سال چی کار برای رفا مردم کردین هیچ و حالی هم این حکومت وحشت ملی،شما با زن و اولاد های تان بشنن ولی برای مردم حق مشوره را ندارید چون تا خدا جان شما وامثال تان مرگ ندهید این کشور جور نمشود.پس سیاست بازی نکنن چون مردم دیگر فریب شما ها... را نمیخورند.
ما توکل خود را مثل همشه به پرودگار دو عالم میکنم.

>>>   مشکلات مهاجرین به گفته کرزی صاحب وقتی حل خواهد شد که میرویس جان پسرش قصد فرار از وطن را کرفته ودر ابهای یونان غرق گردد لاشش نهگ بحری بخورد .

>>>   با اینکه بیشتر عملکردها و کارهای کرزی در طول 13 سال ریاست جمهوری اش کاملا مورد انتقاد من است و او را یک رییس جمهور ضعیف خطاب میکنم . اما این گفته هایش کاملا درست است و صد در صد واقعیت دارد.

>>>   بله،یک فرمایش حکیمانه دیگر از متفکران ارگ نشین صادر شد،فقط خدا میداند که مقصد از موقتی تا کی است من که سی سال سن دارم از زمانی که خود و کشور خود را شناختم اوضاع همین طور بوده و هست و فقط با گذشت سالیان نحوه دزدی و خود دزدان عوض شد و گرنه راهشان تا اکنون نیز پر رهرو است.

>>>   مشکلات موجود در افغانستان موقتی نیست . این پروزه فلم هالیوودی اوبامای سیا غربیها امریکاییها در افغانستان بلند مدت است و سالها ادامه دارد .

>>>   شما انسانهای بی وجدان شرایط رامساعدبسازیدکه مردم نروندانقدرمردم عقل دارند
که زندگی درکشوروخاک خودآدم خوب است اگرشماوامثال شمازمینه گاروباروامنیت
رامساعدکنیدمانمیرویم به کشورهای نه زبان آنهارامیفهمیم نه به آداب ورودشان
آشنایی داریم ولی اگرامنیت نشودافغانستان اینرامن مطمینم که خودت هم بلاخره
فرامیکنی.شخص خودت درطی چارده سال کوچکترین تعغیری درامنیت افغانستان
آورده نتوانستی وبنیان گذاراصلی این مهاجرتهاوگریزهاخودشماوخانواده هاوقوم
قبیل خودتان بوده که به مردم آموزش دادید که درصورت فشارازوطن مهاجرت کنید
شایدشماها ازجمله اولین مهاجرین وکسانی باشیدکه سنگ تهداب این پدیده را
گذاشتیدوحالا گناه خودرامندازیدبه گردن مردم عادی.
مرجان از خیرخانه

>>>   هزار که میگم چیزی نگویم باز درد مارا شور میدهی او کرزی بیست وچهار سال است در همینطول سال ها که راکت است بمبارد است خودت امدی انتحاری را مود کردی سرقت ورشوت مود کردی خویشخوری را مود کردی اشرف غنی وعبدالله امدند داعش وگروگانگیری را سربریدن مود ساختند چه قسم موقت است وطنرا فروختید مردمرا در بدر کردید خداوند یکیتانرا نماند که بدیگرتان اب بدهید ببینید در کدام ولایت در کدام یک کیلو متری ارگ نیست که مردم کشته نمیشوند ترورو اختطاف نمیشوند اًتش زده نمیشوند جاییکه شاگرد هوتل و سماواری حمامی سقاو است امریکا بنفع خود در اینمملکت ریس جمهور میسازند
وطندوست

>>>   واقعيت همين است برادر ها پشتون ما نه از دين ميشه نه از غين يا به اصطلاح نه مرد اين دينا ميشوند نه زن اخرت به ارزو ديورند أرمان به كور خواهد برد

>>>   سیاستمداری که در زادگاهش نفوذ ندارد، پاکستانی بودن وزیرستانی‌ها را انکار می‌کند و آرمان حکومت بر پشتون‌های دو کشور افغانستان و پاکستان را در سر می‌پروراند.

>>>   برخی از سیاستمداران از جمله حامد کرزی عواطف‌تباری را اساس سیاست خارجی قرار می‌دهند. حامد کرزی، رییس‌جمهور پیشین با صدور اعلامیه‌ای پاکستانی بودن وزیرستانی‌ها را انکار کرده و آنان را «افغان» خوانده است. این اظهار نظر نشان می‌دهد که حامد کرزی تمامیت ارضی پاکستان را به رسمیت نمی‌شناسد و می‌خواهد مرزهایی که در زمان استعمار کشیده شده است به زور نیزه یا از طریق بسیج تمام پشتون‌های پاکستانی تغییر کند و یک دولت پشتونی بزرگ به میان آید. این آرمان حامد کرزی و برخی از سیاستمداران هم باور او است. این سیاستمداران در حالی آرمان عمق راهبردی پاکستانی‌ها را به استهزا می‌گیرند که خود آرمان ایجاد یک دولت پشتونی بزرگ دارند.
همان طوری که سیاست عمق راهبردی پاکستان‌ها به یک رویا می‌ماند، تجزیه‌ی پاکستان و الحاق ایالت خیبرپختون‌خواه به افغانستان نیز یک رویا است. سیاستمدارانی مثل حامد کرزی نمی‌دانند که این رویا‌ها چقدر برای مردمان منطقه خطرناک است. شاید حامد کرزی نمی‌داند که ادعای ارضی بر پاکستان و به رسمیت نشناختن این کشور، قربانی‌های بی‌شماری از مردم افغانستان گرفت.

>>>   هدف کرزی.... و گروپ فاشیست اش مبارزه علیه طالبان ،تضعیف و نابودی شان نیست هدف کرزی مبارزه برای مدغم کردن پشتون های پاکستانی به افغانستان است ، و این هدف را پاکستان بسیا دقیق درک نموده و باهمان پشتون های پاکستانی هر روز که ميگذرد در س ادب به افغانستان میدهد وتاوان سياست هاي ..... کرزي را تمام ملت ميپردازد

>>>   اسناد خاک فروشی شاهان سدوزایی و محمدزایی
عباس دلجو
بخش بیست و یکم
در تاریخ سیاه حاکمیت شاهان سدوزایی و محمدزایی، گذشته از مزدوری و سرسپردگی آنان به بیگانگان، متاسفانه صفحاتی ننگینی از اسناد خاک فروشی آنان نیز رقم خورده است که بر کسی پوشیده نیست . به رغم دفاع اتنوسنتریست های نکتایی پوش از این خاک فروشان، اما تاریخ با صراحت و صداقت، اسناد غیرقابل انکاری از خاک فروشی آنان را به جهانیان عرضه کرده است . ..

>>>   برگى نو از تاريخِ كهن:
كرزى مى گويد:
"... مردم وزیرستان در اثر عملیات و بمباردمان ها خانه ها و املاک شان را از دست دادند و مجبور شدند به این سوی خط دیورند بیایند که در حقیقت از یک خانۀ خود به خانۀ دیگر شان نقل مکان نمودند.
بنابر این مردم وزیرستان در افغانستان مهاجر پاکستانی نبوده بلکه مانند سایر افغانها حقدار کامل این مرز و بوم میباشند".[ با تلخيص از اعلاميه ى مطبوعاتى، صفحه ى فيس بوك حامدكرزى].
حفيظ الله امين خطاب به جمعى از پاكستانى ها گفته بود:
" برادران پشتون و بلوچ ما به هر تعدادى كه أطفال دارند، دروازه هاى تمام مكاتب به روى شان باز است. در هر مكتبى كه خواسته باشند كه فرزندانشان تربيه شوند، برادران پشتون و بلوچ ما با آزادى تمام مى توانند اين جا درس بخوانند. مى توانند اين جا زندگى كنند؛ زمين براى شان هر جا آماده است. هر وقتى كه خواسته باشند در افغانستان دهقانى كنند، دروازه هاى تمام كشور به روى شان باز است"[ روز نامه ى انيس؛ ١٩ جوزاى ١٣٥٧خ]

>>>   آقای کرزی یکبار دیگر طالبان برادران عزیز" خطاب کرده متاسف هستم به انهاى كه در محفل حضور داشتند ولى در مورد تروريست پرورى هاى اين فاسد واكنش نشان ندادند.
"

>>>   وقتي طالبان از برادران ناراضي به برادران عزيز كرزي مبدل شوند اين كشور ديگر براي من قابل زيست نيست!
اي هزار نفرين برتو انسان خبيث و بيناموس

>>>   محمود اچکزی، خان دوسره، یکی از پدران تروریزم
‪برخی از سیاستمداران افغان از جمله حامد کرزی ادعا می کنند که پشتون های پاکستانی در کشور ما حق آب و گل دارند و خاک ما خاک آنان است. این عده که خود باشنده ی اصلی قسمت های شمالی هند و مناطق قبایلی پاکستان بوده و پدران آنان در چند دهه ی اخیر بويژه در پایان قرن 19 میلادی، همراه با جنایت وسیع، در همکاری و همراهی تمام عیار بریتانیا دست به اشغال سرزمین ما زده اند، رویای پشتونستان را در سر دارند. این در حالی ست که خان های دو سره و پدران تروریزم همچون محمود اچکزی، بصورت رسمی و علنی اعلام می کنند که آن ها پاکستانی هستند. کسانی مانند محکود اچکزی که در همکاری با استخبارات پاکستان و گروه های تروریستی پشتونیستی مانند طالبان، دست به کشتار وسیع بلوچ های این کشور زده و سرزمین آنان را اشغال می کنند، اکنون ادعا دارند که بخش های وسیعی از بلوچستان باید پشتونستان باشد. این پدران دو سره ی تروریزم، در چند دهه ی گذشته، پول ها و امتیازات گزاف از حکومت های افغان دریافت کرده اند و اما تمام فعالیت های آنان تاکنون به نفع حکومت پاکستان و در جهت ترویج هر چه بیشتر خشونت در کشور ما بوده است. این پدران تروریزم و همراهان و طرفداران آنان، برخلاف آنچه حامد کرزی و چند مزدور دیگر افغان ادعا دارند، نه دارای فرهنگ مشترک با ما هستند و نه زبان و تاریخ مشترک. تاریخ این افراد و گروه های آنان با ارتکاب جنایت های سیستماتیک گره خورده و آنان لکه ی سیاهی در تاریخ منطقه ی ما می باشند.

>>>   لعنت به شما ادم فروشان و قاچاقبران انسان ، زمينه فرار را بخاطر جيب هاي تان خود فراهم ساختيد و خود هم حرف هاي جلوگيري از فرار ميزنيد!
منظورم شامل غني ،عبدالله ، وزرا نامتخصص و بيسواد، وكلا كثيف پارلمان نيز ميشود!

>>>   خودت عامل تمام بد بختی در وطن شدی باز سخنان زرگری.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است