مردم نیمروز یک مرد را برهنه کردند! (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۷    ۱۳۹۴/۹/۲۳ کد خبر: 108003 منبع: پرینت

گفته می شود این فرد به اتهام اینکه دختران را مورد آزار و اذیت قرار می داد از سوی برخی از افراد در نیمروز در محضر عام برهنه گردید.

نصیر احمد مبشر

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201512/201512140747492031.jpg

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201512/201512140747494955.jpg


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   وای براین مردم جاهل به جای آنکه اوراتحویل پلیس دهندتا گناه کاربودن یا بی گناه بودنش مشخص شود خود دست به اعمال زشت میزنن عریان کردن مرد کاربس شرم آوری است

>>>   اگر راست باشد نامش را کشمش میماندند یعنی یکچوب در مقعدش میزدند .

>>>   کار بسی اشتباه است .
حبیب الله یوسفزی

>>>   این دیگه از کدام نوع جزا است. برهنه کردن مرد و نگاه کردن به عورت او گناه محسوب می شود.

>>>   در عوض تاثیرش بیشترتر است.

>>>   باید جزا داده شود چنین اشخاصی ولی نه به این صورت، باید او را شلاق میزدند.

>>>   خوب شد در يك لچ كردن خلاص كه نكشتن خير است اين مردم همه جاهيل است مى

>>>   اگر این جوان گناهی را مرتکب شده است باید انسانهایی عاقل علمای کرام او را به سخنان نیک از اعمال بد ،پند ونصیت دهند ودر غیر آن آنها حق ندارند عورت کسی را در محضر عام به نمایش گزارند ،چون الله پاک ما را به دیدن عورت دیگران منع کرده وخدانخواسته گناه بزرگی را مرتکب میگردیم .
عبدالله ریحان

>>>   این دیگر اقدام انتها درجه غیر انسا نی است با ید هم اگر بسیار قهر بودند چند سیلی میزدند و تحویل پلیس میکردند یا هم اگر دل شا ن سرد نمیشد فقط پیراهنش را کشیده پشت و شکمش را با گل و لای گنده نموده بالای یک خر سوارش میکردند نه اینکه وی را چنین بی ابرو نما یند .
خو شحا ل لغما نی

>>>   در کشوریکه قانون نباشد هر نوع بی قانونی اتفاق می افتد آن هم در بین 90% بیسواد مردم افغانستان.

>>>   مردم افغانستان تمام کار هایش عجیب و غیر عادی است.

>>>   جوانی است و هزاران حماقت حال جوان بوده یک چیزی گفته است به چند دختر , جنایت که نکرده , تجاوز زوری هم نکرده که این چنین با غرور و شخصیت یک جوان بازی میکنید شما با اینکار این جوان را خرد کردید , یک مشت احمق و نادان , همین تفکر جاهلانه این ملت است که این کشور را به ... تبدیل کرده است از افغانستان جز ویرانی چیزی دیگری نیست و مخ این ملت هم تبدیل به .... دانی شده است اگر این مردم احمق عقل داشتند بیش از ۳۵ سال پیش حکومت جمهوری دمکراتیک سوسیالیستی افغانستان را حفظ میکردند نه اینکه بشوند نوکر پاکستان و امریکا و عربها که جبهه مجاهدین اسلامی را برای ما راه انداخته بودند - تا توی این مملکت احمق وجود دارند امیدی به پیشرفت و ترقی نیست لیاقت این مردم همان طالبان است

>>>   اگه گناهش ثابت شده باشه کاری خوبی کرده اند. او دیگه سرش را بالا گرفته نمی تانه

>>>   در کشوری که دولت مقتدر و دستگاه قضای عادل وجود نداشته باشد نتیجه اش این است.( یعنی حرج و مرج و ابرو ریزی کشور) مردم فهمیده اند اگر مجرم را بدست این دولت بدهند ممکن است به بگویند چند می دهی تا ازادت کنم . بدون شک این کار هم در نوع خود زشت است. اما سوال این از حاکمان است که تا کی شاهد این نابسامانیها باشیم ای حاکمان بی لیاقت به خود آیید این رسوایها بس است
کریم خان از دهمزنگ

>>>   مبادرت ورزيدنِ مردم به همچو كار هاي خود سرانه، غير انساني ودور از كرامتِ انساني، نمايان گر انارشي وضعف مجريان قانون است. درين جا در حقيقت قانون جنگل حاكم است، كه هركس دلش هر چه خواست وهر چه خوشش آمد دارد انجام ميدهد. اگراين آدم مجرم است، تنها صلاحيت پوليس ونهاد هاي قضاي است، كه بعد از تثبيت جرم مطابق احكام قانون نافذهء جزائي مملكت تعين جزا نمايد، نه أفرادِ كوچه وبازار!

>>>   به این می گوید دفع منکر با یک منکر دیگر. خدا به داد این ملت برسه حیف که غنی در سفر است والا یک هیت برای تحقیق روان می کرد. سفر بخیر مسافر.
یک هموطن از هرات

>>>   سلام. این دیگر قانونی جنگلی هست

>>>   باید سرش را قطع کرد و آویزان دروازه شهر کرد , فقط باید قانون اسلام اجرا شود , درود بر طالبان که اصول اصل اسلام را پیاده میکرد , با آرزوی اینکه طالبان حکومت را بگیرد تا عدالت دوباره اجرا شود .
ابو سینا محمد از هرات

>>>   باید طبق قانون اسلام سنگسار شود یا کله اش را با شمشیر قطع کرد تا عدالت اسلام عزیز پیاده شود
خلیل از سویدن از مجاهدین حزب اسلامی افغانستان

>>>   به نظر من باید بمب بست و اینرا منفجر کرد و ادب شود دیگه اینکارها را نکند زیرا اسلام خیلی خوب است و ما اسلام را دوست داریم - زنده باد طالبان
سلمان از کابل

>>>   با اینکار این شخص را چنان عقده مند ساختند که اگر بار دیگر دستش برسد به آزار دادن دخترها اکتفا نکرده ، بل که برای ترکاندن عقده و گرفتن انتقام کاری بد تر انجام خواهد داد .
روشن ضمیر

>>>   کسی که درقبال ناموس مردم وخود بی تفاوت است دیوث است این کارمردم نیمروزشهمامت وغیرت این مردم رانشان میدهد کسانیکه ازپولیس گپ میزنددرکدام مسله پولیس موفقانه عمل کرده خصوصادرموردسوءاستفاده کنان اخلاقی پس مردم نیمروزخوب کارکردن چندی قبل اختطاف گران رادردلارام آویزان کردندتامردم خودعمل نکندازدولت خیری نیست یاسر

>>>   این نوع جزا دادن ها در منطق مردم افغانستان جور در می آید وبس.
شاید این جوان بخاطر مشکلات اقتصادی ممکن هزینه ازدواج را نداشته حد اقل برایش کمک میکردند یک زن میگرفتند. که از شر غریزه شهوت خلاص میشد نه اینکه به انسانیت اش توهین میکردند.
سعادت ازهلمند

>>>   زنده باد مردم شچاع

>>>   مبادا که این کار را قندهاری ها یا قندهاری صفت ها راه اندازه کرده باشند که به بهانه دختر آزاری هدف شوم خودشان را براورده کنند.
باید مشخص شود.

>>>   هثچ کس از کرامت انسانی دخترانیکه هر روز توسط این نوع اوباشان اذیت و آزار میشوند، حرفی نمی گوید. فقط دل همه برای این مردکه خون میشود.
یک لحظه تصور کنید که خواهران یا خانم های خود تان توسط این مرد اذیت میشد، بعد چه کار به حقش میکردید؟

>>>   این قسم جزا شهامت نیست و در اسلام به این شکل نیامده است که عورت انسان را به نمایش گذاشت . برادرانیکه این را تشویق میکنید این غلط است باید جزا طبق قانون از طرف مردم صورت گیرد نه به این شکل . گرچه دولت حق این را دارد اما جزا مردم غیر اسلامی و انسانی است . در اسلام به هر جرم جزا تعین شده است باید مطابق آن عمل کرد .
د غزنی

>>>   این ضعف دولت و سیسستم قضایی و عدلی کشور است که اولا قوانین لازم یابدرستی تطبیق نمی شود یا بسیار سبک و غیراسلامی علیه مزاحمان نوامیس مردم است مااین قوانین رااصلاح خواهیم نمود
شیوا

>>>   چند نفری گپ از سربریدن جوان وسنگسار کردنش میزنند وای برشمامگر چکار کرده که تاوانش این چنین باشد این چه قوانین احمقانه ای است شماها حتما همان هایی هستید که فرخنده ورخشانه را کشتید ودم از طالبان میزنید شرمتان باد

>>>   شاید برهنه کردن به این طور مرد ها افتخار باشد باید وی را دُره میزدند
تا پند میگرفت.
رخشانه علوی از باغ بالا

>>>   خوب است درس عبرت بردیگران

>>>   یوسف زی
مثلی که این عمل زشت از زمان طالبان ارث مانده دادگاه بی قانون

>>>   بنظر من زندان و شلاق بهترین مجازات برای این مجرم است.
مجتبی هزاره

>>>   محمدي صاحب در دورهء كمپاين هاي انتخاباتي دو پا را در يك موزه انداخته أزين اشرف غني چه دفاع جانانه مي كردي، حالا قرباني هم خودت مي شوي!

>>>   متکی بر قوانین مدنی و بر اساس قواعد اسلامی هر گناه از خود جزای معین دارد عدول از آن مجاز نمی باشد . اگر ما در یک جامعه ی بشری زنده گی می کنیم که در آن ارگان های عدلی و قضایی وجود دارد پس ما نباید اینگونه اعمال را تأیید نموده و مهمتر از آن اسلامی فکر کنیم . شمردن کارهای غیر شرعی را اسلامی دانستن گناهش بیشتر از جرمی می باشد که این شخص مرتکب شده است . طالبان و داعش که اعمال وحشیانه را مطابق قانون جنگل اجرا می نمایند نه تنها قابل تأیید نمی باشند ، بل که آن ها با این اعمال خود دین اسلام را بدنام کرده اند .
روشن ضمیر

>>>   باید در میدان شهر سر از بدنش جدا شود با شمشیر عدالت اسلامی و بعد تکه تکه شود و قطعات بدنش را آویزان شهر کرد تا درس عبرتی برای دیگران باشد , فقط باید قوانین اسلامی شود زیرا قوانین اسلامی خیلی عزیز هستند .
زنده باد برادران طالب و با آرزوی موفقیت برای مجاهدین اسلام و طالبان - تنها راه نجات کشور بازگشت نظام اسلامی طالبان است -
ابومحمد از مزار شریف

>>>   باید این شخص را در میدان شهر بست و تیرباران کرد تا پیکرش متلاشی شود و بعد با سنگ اجزای پیکرش را سنگسار کرد و بعد با شمشیر اجزای پیکرش را خرد کرد . اگر حکومت دمکراتیک طالبان بود از این اتفاقات نمی افتاد با آرزوی بازگشت حکومت طالبان که حقیقت عدل الهی بود .

>>>   نتیجه عکس میدهد بدترمیکند بهترنه.

>>>   اگر مجرم دختران را مورد ازار و اذیت جنسی قرار داده حکمش اعدام است.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است