فراغت 413 تن از مرکز تربیتی پولیس ملی کابل
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۳    ۱۳۹۴/۹/۲۳ کد خبر: 107991 منبع: پرینت

مرکز تربیتی پولیس ملی کابل 413 تن ساتنمنان از کورس چهار و نیم ماه ارتقای ظرفیت افسری اسناد فراغت به دست آوردند.

محفلی که به همین مناسبت در مرکز تربیتی پولیس ملی کابل تدویر یافته بود نخست اکرام الدین یاور معاون اداری وزارت داخله با اظهار خرسندی از فراغت بیش از 400 تن جوانان پولیس از کورس ارتقای ظرفیت، فارغان جدید را بهترین فرزندان کشور عنوان نمود و گفت: نهادهای امنیتی و دفاعی کشور به ویژه پولیس ملی شب و روز تلاش می ورزد تا مردم در فضای صلح و امنیت زندگی نمایند. وی از فارغان جدید خواست تا آنچه را در جریان دوره تعلیمی چهار و نیم ماهه در مرکز تربیتی پولیس ملی کابل آموزش دیده اند، از آن در جهت تامین امنیت سراسری در کشوراستفاده اعظم نمایند.

در همین حال، سردار محمد کوهدامنی سرپرست فرماندهی عمومی تعلیم و تربیت وزارت داخله، صحبت نمود و گفت: وظیفه پولیس ملی مطابق قانون تامین امن و نظم عامه، جلوگیری از جرایم و تطبیق قانون در جامعه بوده و هرمنسوب پولیس در اجرای وظایف مطابق قانون مکلفیت دارد.

سپس فرمانده مرکز تربیتی پولیس ملی کابل از آمادگی هرچه بیشتر این مرکز تربیتی در جهت آموزش مسلکی پولیس اطمینان داد و گفت که مرکز تربیتی پولیس کابل در جهت مسلکی سازی نیروهای پولیس ملی گام های موثر برداشت و این پروسه در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

مراسم با توزیع تصدیقنامه ها و رژه نظامی از سوی فارغان جدید خاتمه یافت.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است