دروغگوترین سیاستمداران دنیا مشخص شدند
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۲۸    ۱۳۹۴/۹/۲۳ کد خبر: 107966 منبع: پرینت

بر اساس نظرسنجی انجام شده در آلمان، آنگلا مرکل صدر اعظم این کشور، باراک اوباما و رجب طیب اردوغان به ترتیب روسای رییس جمهور آمریکا و ترکیه دروغگو ترین سیاستمداران جهان و از سوی دیگر ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه و حسن روحانی رییس جمهور ایران صادق ترین و راستگو ترین سیاستمداران جهان هستند.

به گزارش پایگاه اینترنتی مردمی در آلمان همزمان با نزدیک شدن به پایان سال 2015 نظرسنجی‌ای را ترتیب داد تا مردم اعلام کنند با توجه به حوادثی که طی امسال رخ داده است چه کسی را مورد اعتماد می دانند.

در این نظرسنجی با عنوان « چه کسی دروغگوی سال است » فقط مردم آلمان نبودند که شرکت کردند بلکه مردم از حدود 40 کشور مختلف در آن شرکت کردند.

39 درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی مرکل را دروغگوی سال نامیدند ، 21 درصد گفتند اوباما دروغگوی سال است و 18 درصد نیز اردوغان را دروغگوی امسال نامیدند.

در این نظرسنجی همچنین بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل و پترو پوروشنکو رییس جمهور اوکراین به ترتیب با هشت و هفت درصد رای پس از مرکل ، اوباما و اردوغان به عنوان دروغگوی سال شناخته شدند.

در این نظرسنجی همچنین آلمانی ها به ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه، الکسیس سیپراس نخست وزیر یونان و حسن روحانی رییس جمهور ایران به عنوان سیاستمدارانی صادق و راستگو رای دادند.

در این نظرسنجی بشار اسد رییس جمهور سوریه تنها یک دهم درصد و فرانسوا اولاند رییس جمهور فرانسه نیز تنها 77 صدم درصد رای آوردند.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   دروغگوترین:
1-نتانیاهو ارباب امریکا
2-اردوغان غلام امریکا
3-اوباما ارباب اردوغان
4-نخست وزیر انگلیس که در رذالت ماستری دارد

>>>   .دروغگو ترین سیاستمدار جهان پوتین است.

>>>   اشتبانوشتن بزرگترین دروغ گوی جهان باید اشرف غنی ریس جمهورکشورافغانستان باشدکه کشورفلاکتزده و ویران افغانستان رابه جهانیان و مردم دنیاامن جلوه میدهد مردم جهان رافریب میدهد که به مردم افغانستان کمک نکنندانهاکاروبار روزمره خودرادارندوکشورهای کمک کننده باید به دولت افغانستان کمک کننده تا جیب اشرف غنی وامثالش پروپرترشود.درحالی که ازوضعیت مردم عادی کسی خبر نداردکه یک لقمه نان رامردم باچی مشقت پیدامیکنندووقتی صبح به امیدکارخانه راترک میکنی امیدی برای برگشتن نداری امنیت جانی اصلاوجودنداردنمیدانم که این نیروهای آمریکای وغربی اگرنمیتوانستندجنگ افغانستان رابه صلح تبدیل کند چرا به افغانستان تجاوزکردندوباعث بدبختی و آوارگی وبی خانمانی بیشتراین مردم شدنداین سوالهای است که بایدبعدها ازاین متجاوزان باید پرسیده شود

>>>   طوری که معلوم می شود خانم مرکل بیش ترین رهی را از ان خود کزده چونکه سر همه معاجران را شیره مالید و.
اقای اوباما در مورد داعش خود پرورده خویش نظر سنجی خوبی را بدست اورد و اقای اردوغان که زمینه وارد شدن داعش را از طریق مرز خویش داد ، خیلی عالی نظر سنجی خوبی بود.

>>>   ولادیمیر پوتین مرد متفکر , با سواد , دوراندیش , شجاع , با عدل , با انسانیت , با شخصیت است که مناسب ترین شخصی است که رهبری روسیه را در اختیار دارد , مردم روسیه باید به داشتن چنین رئیس جمهوری افتخار کنند .
خداوند ایشان را حفظ کند .

کابلی

>>>   نظردهنده عزیزکابلی بایدیک چیزرادرنظربگیری وان این مطلب است که این مار
خوش خط وخال که امروزپوتین نام دارد قبلا"گروبا چف بودو الکساندربرجنف بود
اینهادروقت وزمانش کشورماافغانستانراخوب لگدمال کردند که نتیجه مسیبتبارش تا
امروزدامن مردم کشورمارارهانکرده ومعلوم هم نیست که تاقیامت رهاکند یانی هیچ
وقت درحق این ظالم ها دعا نکنید اینها هرکدامشان که برکشورافغانستان مسلط
شدن تاتوانستندظالم خودرادرحق مردم مظلوم وبی گناه من توکرده است .
مسافر

>>>   ازین نظر سنجی نتیجه گیری میشود: که سیاست بدون دروغ هم ممکن است و سیاستمداران اگر اخلاق نیک داشته باشند، میتوانند بدون دروغگوئی هم سیاست کنند.
به معنی دیگر آنهای که دروغ میگویند، مجبور به دروغ گفتن نیستند، بلکه مورال یا همانا اخلاق خود شان فاسد است.

>>>   ع و غ و نواز شریق پست را چرا از لست کشیده اید

>>>   بسیار عالی ولی اشرف جان یادشان رفته ویا این که اورا در رده‌بندی بالا تر قرار دارد

>>>   دوستان عزیز نظر سنجی کاملا درست انجام شده خواهشا به نظر سنجی ایراد نگیرید،گفته دروغ گو ترین نه خاعن ترین که حال شما شکایت دارید که نام اشرف غنی نیامده،خیالتان راحت در نظر سنجی خاعن ترینها از مقام اول تا سومش ازان ما خواهد بود،کرزی و غنی و عبدالله.

>>>   جناب مسافر عزیز , گورباچف و برژنف را با پوتین مقایسه نکن , زیرا همین گورباچف موجب سقوط شوروی شد و امروز گورباچف در کشور هلند ساکن است و می خندد به ریش روسیه , روسیه امروز روسیه است نه شوروی
اگر آنها آمدند شما را لگد کوب کردند اشتباه میکنید زیرا دولت وقت افغانستان از آنها خواستند که برای حمایت از حکومت بیاند ملت افغانستان را عربها , پاکستان , امریکا لگدکوب کرد که تا امروز هم ادامه دارد این لگد کوبی
غریبه

>>>   در اين لست بايد متقلب ترين ريس ، زنچوترين سياست مدار و همچنان بي عقل ترين سياست مدار تعين مي شد . اگر ..ن را گفتيد جايزه داريد ،
زازي

>>>   راست و دروغ بودن هر خبر را میتوان با جستجو در انترنت رد و یا تایید کرد.
تنها کسی که معلومات کافی ندارد و بی خبر از همه چیز است همه چیز را باور میکند.

>>>   جناب مسافر !
سیاست امروز روسیه از زمان گربچوف و بریژنف بسیار متوافت است وباز این به دروغگفتن هیچ ارتباط ندارد در خواست دولت وقت بود .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است