شهادت ۲۵ یمنی در حملات سعودی‌ها
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۱۴    ۱۳۹۴/۹/۲۳ کد خبر: 107957 منبع: پرینت

منابع بیمارستانی یمن گزارش دادند که در حملات امروز جنگنده‎های سعودی به مناطق مختلف یمن، ۲۵ نفر از یمنی‎ها جان خود را از دست دادند.
عربستان سعودی در آستانه برقراری آتش‎بس در یمن که قرار است ۲۴ آذرماه اجرایی شود، جنایات و تجاوزات خود علیه ملت یمن را تشدید کرد.

شبکه المیادین به نقل از منابع بیمارستانی گزارش داد که بیش از 25 نفر از غیرنظامیان یمنی در حملات هوایی عربستان به مناطق مختلف یمن به شهادت رسیدند.

جنگنده‌های عربستان روز یکشنبه منطقه «ضحیان» استان صعده واقع در شمال یمن را بمباران کردند.

به گزارش شبکه تلویزیونی المسیره، در بمباران خانه‌های مسکونی این منطقه سه نفر از مردم یمن کشته و چندین نفر دیگر نیز زخمی شدند.

بر اساس این گزارش،‌بمباران منطقه «الحجاوره» در شهر حرض استان حجه در شمال یمن نیز 12 کشته و 23 زخمی بر جای گذاشت.

جنگنده های عربستان همچنین منازل مسکونی و ایستگاه نیروی برق در بندر «مخاء» استان تعز در جنوب غرب یمن را بمباران کردند که در پی آن چندین یمنی کشته و زخمی شدند.

حملات هوایی بمب‎افکن‎های عربستان به منطقه «الحیدین» در شمال استان لحج در جنوب یمن نیز به کشته شدن شش غیرنظامی منجر شد.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اگر یمن سیستم موشکی دفاع هوایی اس -۴۰۰ یا اس -۳۰۰ داشت هیچ طیاره و چرخبالی جرات وارد شدن به آسمان یمن را نداشت زیرا این سیستمها از پیشرفته ترین و مرگبارترین سیستمهای دفاع هوایی است که ساخت روسیه است و توسط شرکت آلماز-آنتی روسیه ساخته شده است .
چنگیز - کابل

>>>   متاسفانه یمن دفاع هوایی ندارد و همین موجب شده طیاره های سعودی راحت جولان دهند اینجاست که دفاع هوایی ارزش خود را نشان میدهد دفاع هوایی رکن اصلی یک ارتش است . سعودی ها با طیاره های چند میلیون دلاری جولان میدهند , طیاره های یوروفایتر تایفون که هر فروند آن ۶۳ میلیون یورو قیمت دارد و طیاره های پاناویا تورنادو که هر فروند ۲۵ میلیون یورو قیمت دارد .
احمد ذاکر خلبان سابق جمهوری دمکراتیک سوسیالیستی افغانستان از هند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است