سردی هوا سبب کاهش فعالیت مخالفان است
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۳۹    ۱۳۹۴/۹/۲۲ کد خبر: 107941 منبع: پرینت

سردی هوا سبب کاهش فعالیت مخالفان شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان (afghanpaper)، سید عباس حسینی پژوهشگر در مورد کاهش ناامنی ها در کشور گفت: سردی هوا بر عملکرد مخالفان تاثیر گذاشته است.

وی افزود: بر اساس بررسی ها از ابتدای ماه نوامبر هم تعداد عملیات ها کاهش یافته و هم عملیات مخالفان مسلح از حالت گروهی و گسترده به حملات موردی و کوچکتر تبدیل شده است.

حسینی ادامه داد: سردی هوا سبب پایین آمدن عملیات ها و در نتیجه تلفات جنگی شده است.

وی افزود: کاهش ناآرامی ها در کشور به معنی تغییر چشمگیر در وضعیت جنگی نیست، هنوز هم در سطح گسترده غیر نظامیان زیر نفوذ مخالفان قرار دارند و به همین جهت همچنان میزان تلفات غیر نظامیان بالا است.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   دعا کنیم که هوا زیاد سرد شود تا اشرار کاری کرده نتوانند اما ستون پنجم چی ؟ هرچه سرد شودبالای اینها تاثیرندارد

>>>   طالبان مخرب نیز مثل حشرات ګزنده هستند که در سردی زمستان ګم میشوند و مردم از شر شان خلاصی می یابند خداوند برای همیشه ګمشان کند. ملایان مخرب و مربی هایشان درمساجد زمستان را بګرمی میګذرانند وبا آمدن طالبان هزار هزار دسیسه و پلان های تخریبی را که زمستان طرح نموده اند برایشان دیکتی کرده آن جاهلان را به راه غیر مستقیم سوق میدهند و برای کشتن مسلمانان آنها را مثل ....توش میکنند.
احمدی

>>>   اگرسردی هوا کاری کند که این ظالمان دست از سرمابردارند حکومت جزعقب نشینی تکتیکی چیزی دیگری را بلد نیست .

>>>   صدیق صدیقی بیچاره میګوید که عقب نشینی تکتیکی صورت ګرفته وولسوالی زود پس از مخالفین میګیریم. دیګه چه بګوید از دروغ های زیاد نزدیک است به مقام قریب الرحمان سعید ارتقا کند ګرچه حالا همراه فاضل سنچارکی در دروغګویی یکسان شده است.
قبادی

>>>   هوا سرد می شود میروند توی مساجد میچپند و نقشه میکشند برای بهشت و راههای کوتاهتر رسیدن به بهشت , دنبال راههای میانبر می گردند این پدر سوخته های طالبان
چیپچوپی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است