استجواب چند مقام بلند پایه در مجلس
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۵۶    ۱۳۹۴/۹/۲۱ کد خبر: 107873 منبع: پرینت

هیچ مسافر و یا مهمان قطری به هرات سفر نکرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، استجواب صلاح الدین ربانی وزیر امور خارجه، محمد الله بتاش وزیر ترانسپورت، مسعود اندرابی سرپرست ریاست عمومی امنیت ملی، کاپیتان حامد رییس هوانوردی ملکی پیرامون نشست غیرقانونی هواپیمای کشورهای خلیجی در میدان هوایی ولایت هرات در صحن علنی مجلس امروز صورت گرفت.

گفتنی است در این نشست سرپرست ریاست امنیت ملی شرکت نکرده بود.

محمد الله بتاش وزیر ترانسپورت در سخنان خود گفت: در تاریخ 24 نوامبر این پرواز ثبت شده است در میدان بین المللی هرات نشست نموده است.

این هواپیما پس از تخلیه موادغذایی پرواز و در قندهار با قصد تیل گیری فرود آمده است.

وی ادامه داد که از مرکز اجازه پروازه به این هواپیما داده شده بود و سرپرست میدان هوایی هرات تعللی در کار خود نکرده است و گفت: بدون موافقت وزارت خارجه ما اجازه پروازهای ویژه را نمی دهیم.

صلاح الدین ربانی وزیر خارجه کشور نیز در این رابطه با اشاره به اینکه کشور با قطر روابط خوبی دارد گفت: در پرواز متذکره هیچ مسافر قطری وجود نداشته است.

رییس مجلس نیز جواب مسوولان قناعت بخش ندانست و گفت: هیاتی را باید برای روشن شدن موضوع مشخص شده و رسما به پارلمان ارایه شود.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   نام همهً شانرا کشمش بمانید بخاطریکه همگیش دست دارند بارها خواسته میشوتد از بد بدتر میشوتد
وطندوست

>>>   مجلس ګاو شیری است وقتیکه سودخوران و رشوت خوران ګرسنه شوند باز مقام های امنیتی را استجواب میکند. و مقام های دولتی چون خود در فساد اغشته است باز بسیار زود پول را در جیب جیره خوران میندازد و انها بدون سوال وجواب کارت سبز خود را بلند میکند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است