مهدوی: به تشخیص رهبران احترام بگذاریم
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۲۲    ۱۳۹۴/۹/۲۱ کد خبر: 107866 منبع: پرینت

باید به تشخیص رهبران حکومت وحدت ملی احترام گذاشت.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان (afghanpaper)، داکتر جعفر مهدوی با ابراز تاسف از استعفای رحمت الله نبیل گفت: در تمام دنیا این گونه است که رییس جمهور و یا نخست وزیر مامور می شود به تشکیل کابینه براساس تعهدی که در انتخابات دارد.

وی افزود: از طرفی وقتی رییس جمهور برنامه های مذاکره برای صلح را پیش می برد خانه ملت و ملت افغانستان باید با این برنامه ها همراهی کند.

داکتر مهدوی با اشاره به استعفای رحمت الله نبیل گفت: این درست نیست که وقتی هیات کشور در پاکستان در حال مذاکره هستند یکی از مسوولان اصلی که باید همراه با تیم رییس جمهور و برنامه های رییس جمهور باشد و تعهد داده و سوگند یاد کرده است ساز متفاوت بزند.

وی همچنین افزود: از طرفی ما جز مذاکره با پاکستان راه حل دیگری نداریم، با کدام بودجه می توان با پاکستانی که دهمین ارتش قدرت جهان و سومین قدرت ذره ای درآینده ای نزدیک را دارد مبارزه کنیم؟

وی تاکید کرد که باید به تشخیص رهبران حکومت وحدت ملی احترام بگذاریم.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   کدام رهبر همه شان دزد اًدمکش غارتگر وطنفروش است
وطندوست

>>>   درضمن آن باید دستان رهبران را هم ببوسیم !

>>>   جناب مهدوی صاحب.ازنظرشمادست کدام رهبروحدت ملی قابل بوسیدن است شما و اضح نکردید چطوربایدتشخیص داد که این یک رهبر خوب است البته مطلب من در باره حکومت وحدت ملی است که بعدا با ان
حکو مت ملی احترام گذاشته شود.

>>>   جناب مهدوی شما مشکل غرجستان را حل کنید کافی است. کسی که در یک موسسه نتواند هماهنگی ایجاد کند هرگز نمی تواند برای کشور طرح ارائه کند. کدام رهبر؟ کدام رهبران؟ کشوری که دچار رهبران! شود فاسد می شود. افغانستان نمونه عینی آن است.
آدم ترسو نکند پاکستان به شما وعده پول داده است. به این یاوه گویی تان هیچ اندیشیده اید؟ «از طرفی ما جز مذاکره با پاکستان راه حل دیگری نداریم، با کدام بودجه می توان با پاکستانی که دهمین ارتش قدرت جهان و سومین قدرت ذره ای درآینده ای نزدیک را دارد مبارزه کنیم؟» خداوند سودجویان را هدایت و یا ریشه کن کند.
رحمان

>>>   آری کشوری که پارلمانش از امثال مهدوی و رحمانی تشکیل شده باشد، جز یاوه گویی و تلقین ناامیدی انتظار نمی رود. در شهر کوران یک چشمه پادشاه است در افغانستان اینان نماینده پارلمان. ذلت تا کجا؟؟؟؟؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است