حکومت وحدت ملی بیشتر بر افراد تاکید دارد
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۰۲    ۱۳۹۴/۹/۱۷ کد خبر: 107682 منبع: پرینت

در حکومت وحدت ملی بیشتر بر افراد تاکید می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper) صغری سعادت سخنگوی تیفا در مورد تاخیر در کار عملی کمیته گزینش گفت: در حکومت وحدت ملی دادخواهی برای هر پروسه به یک فرهنگ مبدل شده است.

وی افزود: این نشان دهنده این است که اصلا اراده قوی برای حکومت در مورد اصلاحات انتخاباتی وعملی شدن آن وجود ندارد و تا این جای کار نیز با دادخواهی جامعه مدنی کار اصلاحات پیش رفته است.

بانو سعادت ادامه داد: فرمان از سوی رییس جمهور مبنی بر ایجاد کمیسیون اصلاحات انتخاباتی و کمیته گزینش صادر شده است اما متاسفانه اداره امور با عملی ساختن این فرمان آهسته عمل می کند.

سخنگوی تیفا معتقد است که در اداره امور اشخاصی هستند که با این موضوع سلیقه ای برخورد می کنند و اراده ای برای آغاز کار ندارند.

بانو سعادت تاکید کرد اگر در هر ساختاری یک مکانیزم درست وجود داشته باشد، افراد را مجبور می کند تا مطابق مکانیزم عمل کنند و پاسخگو باشند اما در حکومت وحدت ملی بیشتر بر افراد تاکید می شود.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   حـکومت بی وحـــدت ملی بیشتر به اقارب دوستان شخصی وتنظمی قومی سمتی توجـــــــه دارد .

>>>   دوست محترم،
نام های.... زر اندوز (ثروت پرست) خود ما چون جناب محترم مارررررررررررشال فهیم، ، یونس زرقانون، بسم الله .... وزیر دفاع ای که مرده سربازش را در طول بکس موتر به خانواده اش میآورند در حالیکه مرده قومندان خایین طالب را هلیکوپتر از پاکستان به کندز می آورد و جنازه و به خاک سپاری محترمانه می بیند، یا با کشته شدن هزاران سرباز چند طالب انتحاری اسیر شده و کرزی به یک امضا هزاران طالب را آزاد ساخت. یکبار بسم الله بی... با خود فکر نکرد که مقام وزارت دفاع و وزارت داخله یعنی چی؟ امرالله صالح نا .... در ده سال وزارت امنیت ملی هیچ چیزی نگفت وقتی از وزارت بیرونش راندند باز وا ویلا را راه انداخت و رنگ آمیزی حزب سیاسی را شروع کرد و در مظاهره دفاع از فرخنده چنان می سراید که گفت "امروز آسمان به داد خواهی فرخنده گریه می کند." و در روز مظاهره بزرگتر بخاطر سر بریدن هفت هزاره که باران بیشتر بود ناصالح به دولت خوش خدمتی کرده باران را بالای آتش خشم مردم انداخت و به دفاع از دولت جفنگ گفت. و چیز های زیادی به دختر فلم خوش لباس عبدالله، احمد ولی و احمد ضیا که سابق تخلص اینها "مسعود" نبود .... معامله می کنند و زر می اندوزند. لست هجده سال خیانت و اعتبار شکنی همه این بی سواد ها، بی .... و بی کفایت های بد جنس در این جا نمی گنجد. این ها کار های پست و ذلت های را پزیرفتند و در روند پیش برد آن نقش اساسی داشتند که طالبان، و گلبدین با تفنگ، راکت، سر بریدن و قریه سوزی بدست نیاورده بودند .
از کرزی نه نال ای خواب برده، وی به قوم خود خدمت کرده، جانی ترین آنها را یک طرف سیاسی ساخته و بندی خانه را به آنها مهمان خانه ساخته. در حالیکه خایین وطنفروش و مردم فروش ما زندگی جوانان نادار هفده ساله مجبور شده ما را به نام سربازی "سر" آنها را در قمار "بی خردی و بی غیرتی" باختند و یک خانه هشت منزله دیگر پیدا کردند.
من از روییدن خار سر دیوار دانستم
که ناکس، کس نمی گردد از این بالا نشینی ها

>>>   این ریاست ها نسازد مرد کوچک را بزرگ


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است