پسر اردوغان وزیر نفت داعش است (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۳۰    ۱۳۹۴/۹/۱۷ کد خبر: 107631 منبع: پرینت

یک روزنامه آلمانی تأکید کرد که دستهای "بلال اردوغان" پسر رییس جمهور ترکیه در قاچاق نفت سرقت شده توسط داعش آلوده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه " Handelsblatt" تأکید کرد، با وجود تلاشهای بلال اردوغان برای ارایه چهره‌ای مثبت از خود، گذشته او سرشار از لکه‌های سیاهی است که درستی اتهامات روسیه علیه او درخصوص همکاری با داعش در قاچاق نفت را ثابت می‌کند.

این روزنامه آلمانی، به مشکوک شدن دادستانی کل ترکیه به بلال اردوغان در سال 2013 به خاطر دست داشتن در پول شویی و همکاری او با پدرش در این جرم اشاره کرد.

روسیا الیوم به نقل از این روزنامه آلمانی تأکید کرد که دادستانی ترکیه مدارکی را در این زمینه جمع آوری کرده بود که شامل عکسها و مکالمات ضبط شده تلفنی اردوغان با پسرش می شد، و اردوغان در این مکالمات از بلال خواسته بود "از همه پولهای موجود در خانه خلاص شود".

این روزنامه آلمانی خاطرنشان کرد، در اوایل سال 2014 مکالمه‌ای تلفنی در خصوص تحویل 10 میلیون دلار ضبط شد، اما مشخص نشد که چه کسی باید این پول را فراهم می کرد، به همین دلیل این احتمال مطرح شد که این ماجرا مربوط به خطوط لوله نفت است.

Handelsblatt به سخنان "عمران الزعبی" وزیر اطلاع رسانی سوریه در نوامبر گذشته اشاره کرد که گفته بود، نفت سرقت شده توسط داعش به وسیله کامیونهای نفت کش شرکت "بلال اردوغان" منتقل می شود. و بلال اردوغان نفت خام و آثار باستانی سرقت شده سوریه را خریداری می کند.

این روزنامه آلمانی تأکید کرد، اردوغان همچنین به قاچاق نفت سرقت شده از عراق توسط داعش، به کشورهای آسیایی متهم است؛ به صورتیکه عراقی‌‌ها به دلیل همین اتهامات او را "وزیر نفت" داعش می نامند.

رسانه‌های ترکیه نیز بارها این سؤال را مطرح کرده‌اند که کشتی‌های وابسته به بلال اردوغان نزدیک آبهای سوریه چه می کنند.

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201512/201512080404382580.jpg

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201512/201512080404384420.jpg

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201512/201512080404383440.jpg

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   خدا میپر سد و خوا هد پرسید :
با ی ذ نب قتلت ؟ به کدام جرم و گنا ه کشته شدند ؟ ( قرآن )
چی یک دل سختر از فولاد و سنگ ان خبیث و ملعو ن که بعد از قطع سر شش نفر انگشت خو یش را با لا نموده به خدا من که توا ن دیدن ان را ندارم .
ز مری

>>>   داعش و ترکیه اکنون به یک راه روان اند اردوغان اکنو ن چهره کثیف تر و منحوس تر از داعشیان را به خود گرفته است اشغال خاک عراق که همین حالا با داعش در جنگ است خود نشان میدهد که اردوغان سیاست های داعش را دنبال میکند و خلاف تمام موازین بین اللملی و حسن همجواری به همسایه خود مزاحمت میکند.
وطندار

>>>   لعنت بر این شیاطین

>>>   اردوغان پدر داعش و رهبر افراطیون و تروریستهای امروز و آینده است و با آل سعود جهان و منطقه را به آتش میکشد. این تروریست افراطی ضد آزادی و مردم است

>>>   به حکومت اردوغان بگویید:
«الملک یبقی مع الکفر و لا یبقی مع الظلم»
هیچ حکومتی با ظلم باقی نخواهد ماند.

>>>   دوستان عزیز بدون تحقیق هر کس هرچه گفت را باور نکنید

>>>   اردوغان یک عوام فریب ، نژاد پرست... است

>>>   خدا... اردوغان را با این اولاد.... وخدا خودش به آن بلایی گرفتار کند که مردم سوریه وعراق راگرفتار کرد انشاالله خداوند جزای این خوارج نهروان را میدهد بزودی ایکاش علی علیه اسلام زنده بود وبا شمشیر ش جزای این خوارج را میداد خود علی ع گفته فقط من میتوانم این خوارج را بکشم چون بقیه تشخیص داده نمی توانند
بینام از .ردک

>>>   بد ترین همسایگان در طور تاریخ:
پاکستان
و بدرتر از آن ترکیه
از نسل اندر نسل اردوغان خر جواب این همه جنایات تاریخ خواهد گرفت و در آن شکی نیست که میگیرد
خدایا پناه می بریم به تو از صبر تو !!!
خدایا چی شر و وحشت چی قساوت در قرن و عصر اتم
دشمنان اسلام عجیب و دقیق به نام اسلام ، اسلام را هدف قرارداده اند
زیر کلمه لااله الاالله : گوینده آن سربریده می شود!!!
عجب قسی القلب های وحشی تر از درندگان جنگل
اینها همه مزدوران که برای یهود و نصارا و ضاالین که همان غربیها است خدمت میکند
کشور های به نام اسلام مانند پاکستان و در راس آن خادم حرمین شریفین عربستان قطر امارات و ترکیه اجرا کنندگان این پلان های شوم استکباری است
دیگر زمان آن گذشته که مردم ندانند که سیاستمداران و دولت های ظالم چی میکند
داود چاریکا

>>>   اردوغان یک پان ترک هست که دنبال کشور گشایی و بازگشت امپراطوری تورک ها هست این افغنی به هیچ کدام از همسایگان رحم نخواهد کرد در زمان خودش

>>>   اين از قبل معلوم بود اردوغان دختر ديگري هم دارد براي تداوي مجروحان داعشي در بيمارستان هاي مركزي تركيه دست دارد تنها كشوري كه همجواري با داعش داشته و از او با خطري مواجه نشده همين تركيه است بلكه نفت دزدي داعش را ميخرد

>>>   آقای داود چاریکا , ترکیه همسایه افغانستان نیست که شما میگوید بدترین همسایگان تاریخ , ترکیه با روسیه , آذربایجان , ایران , عراق , سوریه , بلغارستان , یونان همسایه است , افغانستان با پاکستان , چین , تاجیکستان , ازبکستان , ترکمنستان , ایران همسایه است .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است