دیدار نمایندگان مردم تخار با رییس اجرایی
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۴۶    ۱۳۹۴/۹/۱۶ کد خبر: 107581 منبع: پرینت

نمایندگان مردم تخار در مجلس نمایندگان، شماری از علما محاسن سفیدان متنفذان و مجاهدان ولسوالی های بنگی و اشکمش ولایت تخار با داکتر عبدالله رییس اجرایی جمهوری اسلامی افغانستان دیدار و گفتگو نمودند.

بزرگان این ولایت به تشریح وضعیت امنیتی در ولایت تخار و بویژه ولسوالی های بنگی قلعه و اشکمش پرداخت و بار دیگر به حمایت قاطع و همه جانبه شان از حکومت وحدت ملی افغانستان تاکید نمودند.

با این حال آنان موجودیت و فعالیت گروه های هراس افکن در این مناطق را نگران کننده دانسته و از حکومت خواستند تا در مورد تامین امنیت بهتر این ولایت توجه بیشتر صورت گرفته و اجازه ندهند که هراس افکنان امنیت مردم را به خطر مواجه سازند.

آنان قتل های زنجیره ای در ولایت تخار را از چالش های عمده ای دانستند که سبب نگرانی مردم گردیده و باید جلوی آن گرفته شود.

در همین حال برخی از بانوان نیز با بیان اینکه آنان در مراحل مختلف و دشوار در دفاع از ارزش های دینی و ملی در کنار برادران خود قرار گرفته اند خواستار حضور بیشتر بانوان این ولایت در حکومت وحدت ملی گردیدند.

داکتر عبدالله رییس اجرایی کشور با استماع سخنان بزرگان ولایت تخار ضمن قدردانی از حمایت همه جانبه مردم این ولایت تاکید نمود که حکومت با جدیت تمام در صدد تامین امنیت و رفع نگرانی های مردم است و اجازه نخواهند داد تا گروه های هراس افکن امنیت و آرامش مردم را با مشکل روبرو سازند.

وی در همین حال تاکید نمود که علاوه بر مسایل امنیتی که از مشکلات اصلی فرا راه مردم است، مردم بویژه بانوان را همکاری نموده و زمینه های حضور بیشتر آنان در عرصه های مختلف را فراهم نمایند.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است