رهبر طالبان، خبر مرگ خود را رد کرد+فایل صوتی
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۰۷    ۱۳۹۴/۹/۱۵ کد خبر: 107474 منبع: پرینت

طبق گزارش های رسیده، طالبان مدعی شدند که موفق به دریافت یک پیام صوتی از جانب ملا اختر محمد منصور شده اند.

این در حالی است که ملا اختر محمد منصور، رهبر این گروه در درگیری‌ با هواداران معاون سرکرده گروه انشعابی طالبان مجروح شد. گفته می شود، ملا اختر محمد منصور در كويته پاكستان در منزل ملا عبدالله سرحدى يک مقام پيشين طالبان پس از درگیری لفظى، باهم درگیری مسلحانه کردند كه در نتيجه ملا عبدالله سرحدى كشته شد و ملا اختر زخمی شد و به شفاخانه منتقل شده است.

بر اساس آخرین گزارش های دریافتی، ملا منصور سپس در شفاخانه جان داده است.

طالبان می گویند: در این پیام صوتی ادعاهای هفته جاری در مورد شمولیت وی در درگیری مسلحانه و مرگ وی رد شده است.

ذبیح الله مجاهد که خود را سخنگوی گروه طالبان معرفی می کند این خبرها را رد کرد و وقوع چنین درگیری را تکذیب کرد. وی گفت: در این پیام ملامنصور گفته است که صحتمند و مصون می باشد.

وی گفته است: رهبر طالبان در پیام صوتی خود شایعات در مورد مرگ خود را رد کرده است.

فایل صوتی این خبر را در اینجا می توانید مشاهده کنید.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   دروغ است ملا اختر منصور مردار شده و صدای خود را برای هر ماه ضبط کرده تا بعد مرتد شدنش هر وقت کسی گفت که مردار شده صدای ضبط شده اش را نشان بدهند و بگویند زنده است،رهبران طالب دانه دانه مردار ساخته خواهند شد.
من الله توفیق
مولوی حقیار

>>>   بخوان و بدان
رازهای سر به مهر ملایان ساخت آی اس آی.
تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل.
مادامی که سرنوشت ما در دست وهابیون سعودی و قطری و اماراتی و دیگر شیوخ مرتجع عرب و اخوانیان ترکیه یی و پاکستانی باشد، همین آش و همین کاسه خولهد بود و روز بدتری.

>>>   این که ملاعمر نیست
مرگ آن را مخفی می کنید بلاخره ملاعمر یک شخصیت کاریزمایی پیدا نموده بود می توان توجیح کرد مخفی کردن مرگ وی لازم بود حال ملا اختر منصور را حتی خود نزدیکان وی. او را قبول ندارد چه رسد به عموم مردم پس مخفی کردن مرگ چیزی زا حب نمی کند

>>>   از مولوى ناحقيار اين توقع رانداشتم كه مسلمان را پس از وفاتش مردار خطاب كند اين هم از جمله مولويان مانند ربانى سياف محقق و غيره وطنفروشان ...
م م لندن

>>>   پاکستان به دنبال شخصیت بی رحم تر و جسور تر میگردد که همه آنرا قبول داشته باشند .
مولوی حقیار

>>>   کسی که بر ضد جامعه ی مسلمین اقدام کند منافق است و کشتارها و بد امنی های امروز افغانستان به دلیل منافقینی میباشند که با نام اسلام در حال به تباهی کشانیدن افغانها هستند و افرادی که از طالبها حمایت میکنند در حقیقت منافق هستند و بعد از مرگ دوزخ آتشین جایشان میباشد.
آیا شما به مسلمان بودن خود شک دارید؟حتما باید سوته ای بالای سر شما باشد تا عبادت الله پاک را بکنید؟آیا از وجود فاحشه خانه هایی که در اسلام آباد و کراچی دایر است و دختران افغان در انجا به فساد برده شده اند آگاهی ندارید؟اگر مسلمان باشید و مصلحت جامعه ی خود را ندانید پس بهتر است دیگر نام مسلمان را بر خود نگذارید.
مولوی حقیار


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است