عربستان 5 سال دیگر بی پول می شود
 
تاریخ انتشار:   ۲۳:۴۸    ۱۳۹۴/۹/۱۴ کد خبر: 107443 منبع: پرینت

شبکه خبری سی ان ان آمریکا در گزارشی با بیان اینکه اوپک درگیر جنگ داخلی است و تکانه های آن را به همه جهان منتقل می کند، نوشت: اگر قیمت های نفت افزایش نیابد، عربستان سعودی در مدت پنج سال بی پول خواهد شد.

ارزانی نفت، حتی عربستان سعودی پولدار را نیز با مشکلات شدید مواجه کرده و این در حالی است که این کشور در شمار کم هزینه ترین تولیدکنندگان نفت در جهان قرار دارد.

دلیل این است که سعودی ها در داخل کشور و برای فعالیت های نظامی هزینه زیادی صرف می کنند. بودجه این کشور نیازمند قیمت بالاتر نفت است.

بنا به اعلام صندوق بین المللی پول (آی ام اف) اگر قیمت های نفت افزایش نیابد، عربستان سعودی در مدت پنج سال بی پول خواهد شد.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اگر پول های مفت وباد آورده نفت نمیبود خدا میداند این اعراب تن پرور وتنبل چی میکردند قدیما خوب بود سوسمار فراوان بود حالا نه سومار به آن برکت است نه شیر شتر به آن فراوانی !
اینک چند خصوصیت از اعراب:
زبان تازی از ریگ های بیابان هم خشک تر وبی حاصلتر بود در سراسر بیابان های فراخ وبی پایان اگر نغمه طنین می افگند سرود جنگ وغارت ونوای راهزنی و آدم کشی بود دران روزگار عربها در زیر چادر های موئین برای سد جوع به شکار درندکان وحشی می پرداختند واز شیرشتر رفع عطش میکردند
شعرشان فقط توصیف پشتک شتربودوخطبه شان تنها تحریص اقوام به خونریزی وایلغار
امیرالمومنین ولید روزی از اطاقی بیرون آمد تا به اطاق دیگر رود. در این بین یکی از دخترانش را دید که با پرستارش ایستاده بود. وقتی. او را دید برجست و دختر را بر زمین افکنده و مُهر دوشیزگی او را بر گرفت
ثعالبی وابن فارس بیش از چهارصد نام به زبان عربی برای شتر وچوچه شتر یا داشت کرده اندوبه همین حدود واژه های برای سوسمار خاربیابان ونخل درحالیکه برای مفهوم قلم کتاب کاغذ حتی یک لغت هم نداشته اند
فـتــوا ی مفـتـی اعظــم عربستان چند سال پیش:
اعتقاد به چرخش زمین باطل است وکسیکه به این فرضیه باورداشته باشد کافر است!!
( گیـــلـگمـــش )


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است