استجواب سرپرست شهرداری کابل در مجلس
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۲۲    ۱۳۹۴/۹/۱۴ کد خبر: 107420 منبع: پرینت

طی 5 روز آینده تمام کثافات از سطح شهر برداشته می شود.

استجواب کارمندان کمیسیون عالی محیط زیست مصطفی ظاهر رییس اداره عمومی ملی حفاظت محیط زیست، مهندس عبدالاحد واحد معاون مسلکی و سرپرست شهرداری کابل پیرامون آلودگی محیط زیست، مشکل فاضلاب، کانالازیسون و ازدیاد کثافات در شهر کابل صبح امروز در مجلس برگذار شد.

در مجلس صبح امروز سرپرست شهرداری کابل اتهامات وارد بر خود را بر پایه کم کاری رد کرد و گفت: ما تنها گنجایش جابه جایی 4 هزار و 500 تن کثافات را از سطح شهر داریم.

مهندس عبدالاحد واحد گفت: ما برنامه تنظیف شهر را آغاز کردیم و برنامه حشر کابل به مدت یک هفته به طور مداوم صورت خواهد گرفت و طی 5 روز آینده تمام کثافات از سطح شهر برداشته می شود.

وی همچنین در مورد جمع شدن آب بر سطح سرک های کابل افرود: جمعیت شهر کابل در 11 سال گذشته از 1.2 میلیون تن به 5.5 ملیون تن افزایش یافته و شهر نیز گسترده تر شده است و نیاز است تا طراحی مجدد صورت بگیرد.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اقای انجنیر صاحب واحد. این طراحی شما چه وقت و توسط کی باید صورت گیرد؟؟؟؟ تا شما به فکر طراحی شوید نفوس کابل 8 ملیون خواهد شد. بدین معنی که شما کار نمیکنید فقط به فکر طراحی های خیالی هستید. اخر دل ادم میکفد. در بعضی قسمت های سرک های شهری عوارضی به اندازه 50سانتی متر مربع بوجود میاید. چرا شما منتظر هستید که نصف سرک خراب شود باز به فکر طراحی میشوید. اخر دل تان به حال بیت المال و دست گدایی این ملت نمیسوزد؟؟؟؟؟ بخدا قسم اگر برای من صلاحیت بدهند پوست روسای نواحی شما را میکنم.اقای مهندس. لطفا یکبار در شهر گردش کنید. مثلا در چوک مقابل میدان هوایی که گاگاهی من رفت و امد دارم در قسمت شمالی چار راهی دوسه نقطه یکسال است که اسفلت خراب شده.هیچکس نیست که از عوارض زیاد تر جلو گیری کند.منتظر هستید که کار 100دالر را به یک لک دالر اجرا کنید؟؟؟؟ به این میگویید طراحی؟؟؟؟ بخدا شرم است.
این یک مثال بسیار کوچک بود در همه عرصه ها نواحی شما جنین عمل میکنند. و شما از طراحی صحبت میکنید. از خدا بترسید.
با احترام
هراتی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است