انگلیس هم مهاجران افغانستان را دیپورت می کند
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۰۶    ۱۳۹۴/۹/۱۴ کد خبر: 107416 منبع: پرینت

انگلیس با افغانستان روی موضوع مهاجرین بحث نمود.

سفیر انگلیس در افغانستان، مارتین لانگدن و یکی از کارمندان وزارت داخله آن کشور که از افغانستان دیدن نمود، طی یک ملاقات موضوع مهاجران را با ارکان دولت افغانستان به رشته بحث گرفت.

• انگلیس از تعهد افغانستان در جهت رعایت مکلفیت های آن کشور در قبال مهاجران استقبال نمود.
• انگلیس همچنان از موقف افغانستان در جهت تشویق مردم برای ماندن در افغانستان به منظور سهم گیری در روند اعمار مجدد آن کشور تقدیر نمود.
• انگلیس در پرتو تعهدات بین المللی خود، در فراهم سازی محافظت و پناه به آن عده افرادی که واقعا نیازمند اند، متعهد است.
• در پرتوی مسوولیت های بین المللی افغانستان در قبال مهاجران، آن عده پناهجویان افغانستانی که به مثابه اتباع غیر نیازمند به محافظت و پناه شناسایی شده اند باید به افغانستان برگردند.

• آن عده پناهجویان افغانستانی که خواهان برگشت به کشورشان نمی باشند و محافظت و پناه بین المللی برای شان اعطا نشده باشد، جبرا به کشورشان باز گردانده می شوند.
• آن عده افرادی که به افغانستان برگردانده می شوند، مهاجر نمی باشند. آنان از جمله افرادی می باشند که به مثابه افرادی نیازمند محافظت های بشردوستانه شناسایی نشده اند.
• دولت افغانستان مسوولیت قانونی دارد تا برگشت اتباع اش را بپذیرد.
• مصارف عودت، حمل و نقل و یک مبلغ پول نقد برای تمام عودت کنندگان افغانستان در جهت جابجایی آنها در افغانستان فراهم می گردد.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   عالی است . بیایید که دست از رفتن به اروپا برداریم و کشور خود را اروپا بسازیم

>>>   هیچ جای فرار نمیکنم بلکه کشور خود را بهشت میسازم .
ای وطن میسازمت اخر وطن میسازمت .
زنده باد افغانستان

>>>   کاش واقعا همه ما دل بسوزانیم و از طی دل به وطن ما خدمت کنیم باور کنین اشک از چشمانم جاری شد وقتی میبینم همه دنیا بالای ما میخندن همه اروپا ما افغانها را مانند یک توپ به هر طرف پرتاب میکند
بیاید عزیزان بیاید خواهران و برادران افغان و غیور ما دست به دست همدیگر بدهیم و کوشش کنیم وطن خود را اروپا بسازیم
با احترام
شهلا از کابل

>>>   داعش فعلا در پروسه سرباز گیری مصروف است . وقتی که این پروسه را ختم کرد بعداّ برای تان آبادی را آغاز خواهد کرد. و غنی هم به قدر کافی از کشور های غربی پول برای اعاشه داعش جمع اوری نموده هرگز محتاج نخواهد شد. بعدا خواهی فهمید که تحمل خندیدن غرب آسان است و یا سربریدن مخالفین سیاسیون غنی.

>>>   اروپا پر خارجی است , دیگر جا ندارد انواع ملیت های عرب , ترک , آسیایی , آمریکای جنوبی , آفریقایی ریختن توش - بجای فرار مملکت را آباد کنید کشاورزی , دامداری , ساخت و ساز کنید , دولت اگر از صنایع حمایت کند می شود مملکت را آباد کرد باید از کشورهای دارای اقتصاد قوی دعوت به سرمایه گذاری کنیم , مثل چین , هند , ژاپن
حقوق بشرغرب که صدایش گوش همه را کر کرده است - آزادی و دموکراسی غرب که ادعا دارند , تحویل بگیرید حقوق بشر غرب - بشناسید حقوق بشر غرب را , بی بی سی فارسی , صدای امریکا کجا هستند چرا خفه خون گرفتند فقط برای مخالفان خود سینه چاک هستند و دم از حقوق بشر دارند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است