مهاجران از دست غنی فراری اند!
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۲۹    ۱۳۹۴/۹/۱۲ کد خبر: 107349 منبع: پرینت

در روز جمعه همین هفته که تاریخ چهارم دسامبر می شود اشرف غنی رییس جمهور خود انتخاب افغانستان به سویدن می آید، در این سفر ایشان در مورد اخراج پناهجویان افغانستانی از سویدن قرار داد را می نویسد در مقابل دریافت کمک های اقتصادی از سویدن

دلیل اخراج هزاران پناهجو از افغانستان و پناه آوردن آنان به کشورهای اروپایی نا امنی ها در افغانستان، وجود گروهک های تروریستی، وجود فساد اداری، وجود بیکاری برای جوانان تحصیل کرده، نداشتن یک سیاست درست و این قبیل دلایلی است که خود اشرف غنی و دولت ایشان مسوول هستند.

لذا فرار مهاجران توسط اشرف غنی است و حال اخراج اجباری آنان توسط اشرف غنی!

برای همه هموطنان افغانستانی مهم است که از وضعیت افتضاح که در کشور وجود دارد شکایت مان را اعلام نماییم و همچنان از نوشتن قرارداد اخراج پناهجویان از سویدن جلوگیری نماییم.

از جانب دیگر باید خطاب به دولت سویدن بخواهیم که توسط کمک های مالی که به افغانستان دارد سعی کند دولت نامناسب افغانستان را مجبور کند که امنیت را در افغانستان فراهم کند، طالب و داعش را برادر نخوانده بلکه دشمن انتخاب کرده و سرنگون کند تا مردم بیگناه سر بریده نشود.

هموطن


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اشرف غنی خواهر و مادر فروش حق ندارد تصمیمی در سرنوشت مهاجرین بگیرد .
حبیب الله یوسفزی

>>>   رییس جمهور سویدن به غنی:
مهاجرای ته پس بگی!
غنی:
فی نفر چند میتی؟
رییس جمهور سویدن:
فی نفر مرد هزار دالر و فی نفر زن پنجصد دالر!
غنی: نی ،کم است. فی نفر مرد و زن هزار دالر!
رییس جمهور سویدن:
در قرآن شما خو زن ها نیم میراث میگیرند و شهادت شان نیمه محاسبه میشود!
غنی: ده جای که منفعت خودم باشد، قرآن را صبر است.

>>>   پاکستانزی ! روزی خواهد رسید که آی اس آِ گردن ترا هم بزند!

>>>   .... به اشرف غنی ... کله پوچ خداواند... کنه این طور آدم هاره که همیشه به زرر مردم خویش است از وقت که ای بی وژدان به قدرت نشسته مردم در بدر وبیچاره وخاک بسر شده نا امنی زیاد شده گروگان گیری زیاد شده بیکاری زیاد شده راه ها نا امن شده مردم از یک ولایت به ولایت دیگر به آسودگی خاطر رفت و آمد کرده نمیتوانه خصوصا مسیر کابل الی قندهار وهرات در مسیر را ها مردم حلال میشه ای بی وجدان کجاست که امنیت را بیگیره ای مردم خون خوده به کف گرفته آمده به یک کشوری امن خوده رساندن باز اینهاره میخواهند دوباره برگردانند که این کار شان هیچ به فاید کشور نخواهد بلکه به زرر کشور تمام خواهد شد مردم دیگر به تنگ آمدن یا میرن باداعش یا میرون با طالب ویا هر هر کار دیگر که از دستشان آمد خواهند انجام داد چون مردم دیگر از جان خود سیر آمده ودیگر توان بدبختی های بیشتررا نداره .ای بی ویجدان دیگر چه میخواهد باید سرافگندانه استعفا بدهد.
گل رحمان اوریاخیل


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است