کار ساخت کانال حیدرخانی لغمان آغاز شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۵    ۱۳۹۴/۹/۱۲ کد خبر: 107331 منبع: پرینت

کانال حیدرخانی ولایت لغمان از سوی وزارت انرژی و آب ساخته می شود.

این پروژه که در ماه اپریل سال روان میلادی به اعلام داوطلبی سپرده شده بود از سوی ریاست انسجام پروژه های آب وزارت انرژی و آب برای شرکت برنده قرارداد گردید.

محترم انجنیر محمد گل حمیدی سرپرست ریاست انسجام پروژه های آب وزارت انرژی و آب می گوید کار ساخت کانال حیدرخانی در ماه می سال روان میلادی آغاز گردیده و در کمتر از یک سال ساخته می شود.

محترم میرویس ولی از مسوولان حوزه دریایی جلال آباد می گوید: هزینه این کانال بیشتر از 11.8 میلیون افغانی می باشد که از کمک های بانک جهانی پرداخت می گردد.

بر بنیاد معلومات ریاست انسجام پروژه های آب این وزارت از خدمات این کانال نزدیک به 3400 خانواده مستفید می گردند و 335 هکتار زمین زیر آبیاری قرار می گیرد که نشان دهنده افزایش 100 هکتار از حالت کنونی است.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   حیف این پول ها که بیجامصرف می شود
در کانال ها ییکه قبلا ساخته شده وزراعت در اراضی ان روان است اگر بعضی جاهای ان کانال هاتخریب گردد خوب است که توسط خود دهقانان ساخته شود تا از یک طرف از ساختمان ایشان محافظت مینمایند وازجانبی مفت خوار وتنبل به بار نمی ایند
بهتر است که وزارت انرژی واب تاسیسات جدید را به پیش ببرد یعنی کانال های جدید با زمین های جدید
ما که در وطن ما اب های فراوان وزمین های لامزروع فراوان داریم پی این کانال های سابقه ومصارف گذاف ... ای وای بر این .....حیف است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است