دیدار نماینده خاص اتحادیه اروپا با ریيس اجرایی
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۲    ۱۳۹۴/۹/۱۲ کد خبر: 107330 منبع: پرینت

فرانس میشل میلبن سفیر و نماینده خاص اتحادیه اروپا برای افغانستان با داکتر عبدالله رییس اجرايی در قصر سپیدار دیدار نمود.

در این ملاقات میلبن گزارش سفر خود به روسیه و ایران را با ریيس اجرایی در میان گذاشت و پرسش‌های خویش در مورد آخرین تحولات سیاسی، نظامی را مطرح ساخت.

میلبن در ادامه صحبت‌های خویش دیدگاه‌های اتحادیه اروپا مبنی بر بهبود حکومتداری٬ اصلاح نظام انتخاباتی٬ آغاز کار کمیته گزینش و ادامه همکاری‌ها میان افغانستان و این اتحادیه را مطرح ساخت. میلبن تاکید نمود که اتحادیه منتظر است تا کار اصلاح انتخابات نهایی گردد و تاریخ انتخابات در افغانستان هرچه زودتر اعلام گردد.

ریيس اجرایی با قدردانی از تلاش‌های میلبن و همکاری‌های اتحادیه اروپا٬ از تعهد حکومت به اصلاحات و بهبود حکومتداری اطمینان داد. وی همچنان به میلبن گفت که کار کمیته گزینش نهایی گردیده و به زودی کارهای عملی خویش را آغاز می‌کند.

وی با تاکید بر تعهدات افغانستان به جامعه جهانی برای مبارزه با فساد و حکومتداری خوب و اصلاحات گفت: حکومت وحدت ملی به عنوان یک اصل به حکومتداری خوب و مبارزه با فساد برای رشد و ترقی کشور متعهد است.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   هر وقت که غ ملا چتل به سفر می رود باز نوبت ع ملا چرگی میشه که دریشی های خوده تیم بته و ازمهمان خارجی خود پذیرایی کنه مرگ به این بیغیرتی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است