به جای توزیع گندم، آدم می کشند! (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۷    ۱۳۹۴/۹/۹ کد خبر: 107131 منبع: پرینت

این جسد مردی است که روز گذشته در جریان توزیع مواد کمکی در شهر فیض آباد، مرکز ولایت بدخشان آماج گلوله نیروهای پولیس ملی قرار گرفت و کشته شد.

این پیرمرد بی بضاعت صبح هنگام به منظور بدست آوردن یک بوری گندم از منزل اش بیرون شده بود تا به وسیله آن چند روزی بتواند برای اعضای خانواده اش یک لقمه نان تهیه کند اما در خانواده اش انتظار داشتند با بوری های گندم و قطی های روغن به خانه برگردد ولی برخلاف انتظار جسد خون آلود اش را به زن و کودکان اش تحویل دادند.

بی عدالتی ها هنگام توزیع مواد سبب شده است که افراد مستحق و آسیب دیده دست به اعتراض بزنند اما نیروهای پولیس ما در حال که از یکسو شجاعت و دلیری شان را در میدان های نبرد می ستایم ولی از جانب دیگر باید اعتراف کرد که این نیروها در چنین رویدادهای به دلیل اینکه آموزش کافی و کامل ندیده اند، نمی توانند که مسلکی برخورد کنند.

گلوله باری بالای غیر نظامیان قطعا توجه پذیر نیست و باید عاملان این رویداد از الف تا یا، شناسایی شوند و انگیزه اصلی که سبب وقوع این رویداد شده است نیز به تحقیق گرفته شود تا افراد که دخیل این رویداد اند، به مجازات برسند.

قاری زاده

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201511/201511300614052492.jpg


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   پولیس دزد وبی همت در مقابل طالبان ما نند روباه هستند واگر طالب رادرخواب ببینند میگریزند اما درمقابل یک ریش سفید بیچاره شیرهستند اگر صلاحیت میداشتم امروز همان پولیس را درهمانجا اعدام میکردم

>>>   نظر دهنده اولی بکلی راست و حق گفته پو لیس ملی بی غیرت ما در مقا بل طا لبا ن همیشه باد شا ن که رفته و دریشی را نیز از پش و پیش چتل کرده اند در اینجا زورش بالا ی فقیرترین مردم میرسد .
در قهر الله گرفتار شوی و میشو ی پو لیس بی غیرت کجا است والی بی ادب و بی شرف با ید با قوای کو ما ندو و اردو و امنیت ملی این پو لیس خا ین و قا تل را گرفتار نما یند و اعدام اش با ید کرد
احمت شملو

>>>   اوف بیچاره قربانی جهالت شد.

>>>   خداوند بهشت برین را جای این شخص بسازد و به قاتلین وی عذاب دوزخ را نصیب کند انشا ءالله.
صبریه کابل

>>>   من خودم یک پولیس هستم، این کار بسیار بدی است، پولیس بد باید مورد سزا قرار گیرد و پولیس های خدمتگار باید تقدیر شوند.

>>>   خداوند رحمتش کند.
از اینکه مانند هراتی ها میدید که خانه و کاشانه اش بخاطر سرک روی سر اولادش خراب میشود. خوب شد که از دنیا رفت.

>>>   البته از قدیم ها گفتند اگر کسی رامی کشی این را مطمئن باش که توسط یکی دیگر ی کشته میشوی این یک واقعیت است که ثابت شده

>>>   سلام . آن وقت ع و غ میگوید مملکت امن هست چرا مردم مهاجرت میکند او مملکتی که خودتان بهتر میدانید.
طاهر

>>>   نظر دهنده پولس را قبول دارم یک ضربالمثل هزارگی است میگوید شیر خانه رباه صحرا بعضی ها این قسم است
ابراهیمی جاغوری


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است