طالبان در هلمند بیرق پاکستان را بالا بردند (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۴    ۱۳۹۴/۹/۸ کد خبر: 107091 منبع: پرینت

طالبان در هلمند در یک پاسگاه امنیتی بیرق افغانستان را پایان و بیرق پاکستان را بالا کردند.


http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201511/201511290808293703.jpg


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   افغانستان:
دا پشتونستان زمونژ، دا پشتونستان زمونژ.
پاکستان:
پشتونستان اور هلمند، دونو همارا هی.

>>>   پاکستان این ارمانهای شوم خود را بگور خواهد برد .
حبیب الله یوسفزی

>>>   طالبان از مادر پاکستانی و ازپدر انگلیسی زاده شده اند ، دین مادر را قبلآ نیز ادا نموده اند ، حال دید که دین پدر را چه زمانی ادا مینمایند.

>>>   چشم امر خیل و یون و طاقت روشن که از طالب دفاع میکنند اینها هم کیشان ایشان هستند که وطن را به بیگانه به راحتی میفروشند واز اعمال ننگین خود میبالند .
افغان

>>>   حالی دیگه صابت شد که جنگ ما با پاکستانه خدا لعنت کنه اشرف عبدالله که دس روی دس گذاشتن هیچ کاری نمیکنن
رحمانی تهران

>>>   مشکلی نیست آنها مادر خود را هم به پاکستانی ها تحفه داده اند .
از ای مردم جاهل گله نیست و از وطن فروشان داخلی که همکار شان است . گله باید کرد .
ش از کابل

>>>   در این کار طالبان کدام شک وتردید وجودندارد که هدف ترورستان طالب که اکثریت شان اعضای فعال ای اس ای وارتش پاکستان اند می خواهند که افغانستان را صوبه پینجم پاکستان بسازند رهبری جنگ بنام ترورستان طالب بطور کل بدست نظامیان پاکستان است واکمال سلاح ومهامات وسایر مصارف جنگی را پاکستان به عهده دارد واین بلند کردن بیرق پاکستان بجای بیرق پر افتخار افغانستان یکبار دیگر به جهانیان ثابت کرد کهجنگ افغانستان با طالبان افغانستانی نبوده بلکه مستقیما با پاکستان است زیر نام طالبان قدرت های بزرگ جهانی نتوانسته کهبا تمام سازوبرگ های نظامی شان افغانستان را زیر تسلط خود در اورد غلام بچه های پاکستان وغلامان اجنبی که زیر چتر وجلو باداران انگلیسی و غیره به زندگی وبقای شان دوام میدهندهرگز پاکستانی های که خود حلقه غلامی بدوش دارند نمیتوانند که افغانستان را زیر نفوذ وتسلط شان در اورند انشاالله که هم مانند انگلیس وروس پارچه پارچه وتکه تکه میگردد .

>>>   این امر بدعیست ما هم خوش هستم که رئیس جمهور داریم افغانستان فروخته شده بیرق بالا کدن کدام چیزی جالب نیست کسی به این وطن خدمت گذار نیست

>>>   نوکران خو باید بادار را خرسند کنند

>>>   بالاخره دم خوروس مالوم شد،فقط جهت اطلاع ارگنشینان و گرنه که برای ملت دست این چتلستانی های بی صفت خیلی وقت است که رو شده است.

>>>   این ها پشتون هستند غیــــــــــرت دارند به همین خاطر این کار را کرده اند !

>>>   در مناطق شان كلدار رايج است پس بيرق هم باشد خوب ميشه وطن يعني ناموس پس كسي كه فكر ناموس ندارد از او چي گله داريد. بيخار.

>>>   خوب برادران پشتون كه از طالبان حمايت مى كنند حالا نتيجه حمايت هايشان را ببينند و باز هم به پشتونوالى خود افتخار كنند

>>>   برای اینمردم شرم است

>>>   پشتوهایی که د ظاهر خودشان را افغان میدانند ولی دراصل پاکستانی هستند پاکستانی هایی ازنژاد یهود شرمتان باد ن تاجیک وطن فروش است ن هزاره ن ازبک وای برشما قوم چتل وانتحاری
مرتضی از قم

>>>   آیا غیرت در فروختن خاک کشور است کشور به منزله ناموس است ناموس فروشی غیرت است یا دییوسی اینها دیگر اقوام را راه رفتن نمی گذارد
در ملک خود شان ناموس فروشی می کنند خاک فروشی میکنند نام شان ره میمانند غیرت قدرت شرافت شجاعت اگر این کارها صفت باشد خاک سیاه
بر سر شان ابراهیمی شغله جاغوری

>>>   افرین به غیرت شما بالا خره ثابت گردید که مزدوران پاکستان هستید مردم با غیرت افغانستان اجازه ندهید که این مزدوران به اهداف بادران شان که خود مزدور امریکا وانگلیسها هستند برسند نابودش سازید ودسته بیرقرا در........بزنید تا کس دیگر درین خاک اولیا این جرئت را نکنند .

>>>   اینها مزدوران پاکستان هستند، اما لحظات اخیر زندگی شان است.

سمیع.

>>>   ... بر اشرف عنی هنوز هم خوش استی که ریس جمهو ر استی نوکر فروخته شده امریکا و پاکستان ... خود کشی کن

>>>   ماشاالله مردم افغانستان بسیاراحساساتی اند.

>>>   نفرین ولعنت بر این نوکران پنجابیان(طالبان) ویکتعداد خائنین که در داخل نظام از این... صفتان واز این طایفه جاهل حمایت میکنند.مردم ما هوشیار باشند. بخصوص تاجک ها،اوزبیکها وهزاره ها.

>>>   بلاخره با وصف همه پنهان کاری و دروغ بافی طالبان که میگفتند ما از اسلام دفاع میکنیم خداوند خود شانرا شرماند وخجالت شان ساخت که بیرق چتلستان را بجای بیرق افغانستان بلند کردند وهم پاکستان را رسوا وخجالت جهان نمود که میگفتند طالبان از ما نیست وما مداخله در خاک افغانستان نمیکنیم اکنون با بلند کردن بیرق چتلستان توسط ترورستان طالبانساخت پاکستان در هلمند طشت پاکستان فروریخت هم مزدوران شان ترورستان طالبان وهم پاکستانی ها دروغگو رسوای عام وخاص شدند که جنگ افغانستان توسط پاکستان زیر نام طالبان به پیشبرده میشود ومداخله سریع پاکستان در افغانستان اشکار گردید .

>>>   چرا بيرق بادار أصلي خود را بالا نكردن بيرق امريكاه را بايد بالا ميكرد

>>>   ترورستان طالبان بی غیرت وطنفروش با خوشحالی بیرق چتلستان را در یک بلندی از منطقه هلمند نصب کرده وخودش هم جوار ان عکسی یادگاری وطنفروشی اش را گرفته تا افتخار اینده شان باشد وهمچنان بادار خود را از تطبیق دستور شان که انجام داده اطمینان دهد و خوشحال نماید که غلام بچه اش صداقت خدمت گذاری صادقانه اش را انجام داده است کسیکه بی غیرت وطن فروش شد از هیچکاراش خجالت نمیکشد مانند طالبان ترورست ای اس ای .

>>>   اشرف غنی جان در دیدارش در فرانسه ار نواز شریف حتمآ
تشکر خواهد کرد.
م.حریف بینا

>>>   ای کاش مقدمات جدایی شمال از جنوب فراهم میشد وماشمالی ها خودمان کشورخراسان را آباد میکردیم کشورچتلستان هم برا پشتوهای کثیف بزنن بکشن خودشان رانابود کنند تا به لطف خدا همه شان نابود شوند.مرتضی ازقم


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است