دیدار اعضای نهاد خدمتگزاران کابل با وزیر داخله
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۰    ۱۳۹۴/۹/۸ کد خبر: 107064 منبع: پرینت

نورالحق علومی وزیر داخله، رییس نهاد خدمتگزاران کابل و شماری از اعضای این نهاد را در دفتر کارش به حضور پذیرفت.

در این ملاقات بشیر بیژن رییس نهاد خدمتگزاران کابل و چند تن از اعضای این نهاد از تلاش ها و کارکرد وزارت داخله درجهت حراست و حفاظت از جان و مال مردم اظهار سپاس نموده گفتند: مردم افغانستان بویژه شهریان کابل از برخورد و کارکرد پولیس ملی رضایت کامل دارند.

رییس نهاد خدمتگزاران کابل خواهان تقویت هرچه بیشتر روابط و همکاری میان مردم و پولیس گردیده گفت: نهاد خدمتگزاران کابل همکارخوب نیروهای امنیتی و دفاعی بوده و آماده هرگونه همکاری با وزارت داخله می باشد.

در همین حال نورالحق علومی وزیر داخله با اظهار خرسندی از حسن نیت نهاد خدمتگزاران کابل در جهت همکاری با نیروهای امنیتی گفت: جای مسرت است که نیروهای امنیتی و دفاعی کشور از حمایت اقشار مختلف جامعه برخودار گردیده و با آنان صادقانه همکاری می نمایند.

وزیر داخله تصریح کرد که نیروهای امنیتی و دفاعی کشور که فرزندان صدیق شما هستند، جهت تامین امنیت سراسری و تنفیذ قانون در کشور آماده هر نوع قربانی هستند.

همچنان وزیر داخله خواهان همکاری بیشتر نهادها و سازمان های اجتماعی، فرهنگی، علما و متنفذان کشور با نیروهای امنیتی و دفاعی کشور گردیده، اطمینان دادند که پولیس ملی همیشه در خدمت مردم بوده ودرجهت حراست از شهروندان کشور آماده هرگونه قربانی می باشد.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   نهاد خدمتگزاران کابل بوسیله امین فرهنگ فاسد ایجاد گردیده کسیکه در دوره ملکه فساد ( کرزی ) وزیر تجارت و در عین زمان نامبرده را مسوول تاسیس ذخایر نفتی جهت جلوگیری از سعود قیام تعین نموده بودند اما امین فرهنگ فاسد از ۳۰ ملیون دالر که به همین منظور تخصیص داده شده بود در حدود ۳ ملیون دالر را دوزدید ؛ زمانیکه مورد تعقیب عدلیه قرار گرفت با استفاده از تابعیت دوگانه به المان فرار کرد اما بعد از یک مدت زمان سر کله اش از ارگ ریاست جمهوری و بغل گوش زینت کرزی بیرون شد . در مجموع مبشود گفت که این نهاد از ساکنین کوچه خرابات شهر کهنه کابل ایجاد گردیده و به هیچ وجه نماینده گی از شهر ۶ میلیونی کابل را نمیتواند . به مشکل میشود ایشان را نماینده های ناحیه اول شهر کابل خطاب کرد چه رسد ؛ شهر کابل ؟؟؟؟؟؟؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است