13 میلیون دالر پیشکش صلح نیامده در بغلان
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۰۸    ۱۳۹۴/۹/۷ کد خبر: 107024 منبع: پرینت

از آغاز روند صلح در بغلان 13 میلیون دالر در این ولایت تطبیق شده است.

گفته می شود این مقدار پول به نام شورای صلح در بغلان تطبیق شده است اما در حقیقت این پول ها حیف و میل شده است. به گفته رییس شورای عالی صلح، این پول ها بیجا مصرف شده اند.

فعالان جامعه مدنی بغلان می گویند: اگر مسوولان این پول ها را بگونه درست مصرف می کردند، امروز در بغلان جنگ نبود.

روند صلح در ولایت بغلان تا کنون 13 میلیون دالر هزینه برداشته است و این پول در برابر رهایی بیش از یک هزار مخالف مسلح دولت به مصرف رسیده است.

این در حالی است که در این ولایت هیچ کار مفیدی انجام نشده است.


کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   وقتیکه در یک ولایت ۱۳ ملیون دالر مصرف به اصطلاح شورای صلح شده است ودر مرکز اصلی این شورا اشکم بزرگان گرد امده درک کابل پایتخت کشور که تعداد شان بیشتر از سایر ولایات است چه مقدار دالر مصرف شده باشد که در مجوموع ولایاتومرکز ممکن بیشتر ۴۲۰ ملیون دالر مصرف شده باشد ونتیجه کار این شورا به جز رهایی طالبان از زندانها افغانستان وپاکستان و زندان گوانتانامو امریکا کدام دست اورد دیگر دیده نشده همین شورای عالی بنام صلح که اکثریت اعضای انرا طالبان وحزب اسلامی گلبیدین و غیر تشکیل میدهد وهمه رفتار وگفتار شان در حمایت از ترورستان طالبان وابسته به ای اس ای میباشد نه به نفع صلح در کشور وارامش وتامین امنیت مصارف چنین پول گزاف بنام این شورا جفا وخیانت بزرگ در حق ملت وکشور چیزی دیگری نیست باید طبق خواست مردم ونمایندگان ملت در شورای ملی هرچه زوتر منحل گردد وبجای ان همان مقدار پول بمصرف بازسازی کایجاد کار برای بیکاران بمصرف برسد مفادش زیدتر به نفع صلح در کشور است .

>>>   پول در دست دزدان داده چه توقع دارید


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است