ظاهر قدیر: هیچ تشویشی ندارم
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۱۰    ۱۳۹۴/۹/۷ کد خبر: 107013 منبع: پرینت

هیات انتخاب شده باید بی طرف باشد.

ظاهر قدیر معاون اول سابق مجلس صبح امروز در سخنان خود درباره هیات تعیین شده از سوی رییس جمهور گفت: هیات متذکره متشکل از اراکین حکومتی است در حالی که قاعده این است برای بررسی چنین موضوعات هیات بی طرف و یا حداقل مختلط از سه قوه و نمایندگان طرفین تعیین گردد.

وی افزود: امیدوارم جناب رییس جمهور در انتخاب و تعیین اعضای هیات متذکره در تفاهم با قوه مقننه، قضایی، مشورت با نهادهای قانونی و به توجه به ماده 49 و 101 قانون اساسی اقدام کند.

وی همچنین تاکید کرد که شواهد و اسناد کافی در اختیار است و گفت: هیچ گونه تشویشی ندارم و باید قانون عملی گردد.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   همیشه حقگو و شجاع باشید تا این وطن جور شود

>>>   خوب است که آقای امرالله صالح، ابراهیمی، یکتن نماینده قوه قضائیه، یکتن از اعضای جامعه مدنی، یکنفر نماینده مطبوعات و دوتن به نمایندگی از حکومت تعین گردد.

>>>   ظاهر قدیر کاملا راست میگوید، رئیس جمهور افراد خودش را که با داعش و طالبان ارتباط دارد میخواهد منصف قضیه قرار بدهد که این به مثابه آنست که پشک را بر دیگ قورمه گوشت پاسبان قرار دهیم- افرادی بیطرف از همه جناحها بایستی معین ساخته شوند و همینگونه حنیف اتمر خاین و وطنفروش کمونیست پشتونیست بایستی سبکدوش گردد تا هیات بتواند بگونه شفاف بررسی هایش را انجام بدهد، این یک امر مسجل است که دولت خاین به میهن و مردم در همه جا در خدمت دشمنان افغانستان قرار دارد و به نحوی از آنها میخواهد که مردم و کشور را چنان تصعیف نماید تا بدون هیچ مقاومتی یوغ اسارت طالبان و داعیشیان را بر گردن نهند، از معائده ننگین دند غوری گرفته تا عملکرد خائینانه وزارت اقوام و قبایل و زمینه سازی برای تجاوز طالبان و مستجکم کردن سنگر های آنها دریغ نورزیده است . بهمین جهت همه مردم افغانستان در کنار ظاهر قدیر ایستاده اند دولت پوشالی و مزدور نبایستی با سرنوشت مردم بازی کند.
مریم کابل

>>>   وقتی معامله در پیش باشد صدها گلو بخاطر خاموش ساختن خنجر زده خواهد شد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است